Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.01.21 , 07:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Тамбур

      Humor

        Фантазії Vovan'а

Pages: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25
Reply | Print
Author Topic: Фантазії Vovan'а  (Read 12193 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10328


View Profile
« Reply #170 on: 25.11.20 , 12:11 »
Share Reply with quote

Сезонні. Наприклад, Київ - Одеса.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 401


View Profile
« Reply #171 on: 13.12.20 , 13:12 »
Share Reply with quote

Я віднесу це сюди, бо нікуди це писати.
 Румунія вже давно зацікавлена у відновленні КПП на Закарпатті. Мова іде про залізничний перехід Тересва та Ділове. Саме про цю лінію я казав у відповідній темі і це б не заважало, а навпаки б допомогло у вирішенні призначення додаткових потягів на Рахів. І Ужгород теж отримавби пряме сполучення потягами 13/14 та 601/602 , які іхали б без зупинок у Валя-Вішелуй та Сигеті.
 Що зараз можна зробити, і це з самого початку -  -це відновити курсування приміських потягів на украінській територіі до Берлібашу чи взагалі до з.п. Ділове, тобто дизель потяги Коломия/ІФ-Рахів-Берлібаш/з.п. Ділове, при чому в останньому випадку можлива лише одна пара, поки не відбудеться зворотнього рейсу з.п. Ділове-Берлібаш-ІФ/Коломия.
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 2173


View Profile
« Reply #172 on: 13.12.20 , 13:12 »
Share Reply with quote

Там потрібно спочатку провести ремонт колії після Рахова.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 401


View Profile
« Reply #173 on: 13.12.20 , 14:12 »
Share Reply with quote

Там потрібно спочатку провести ремонт колії після Рахова.
Ну це саме собою, але мене шокував задовільний стан колії : https://youtu.be/eKalnFx5620
Logged
tera
Active user

Posts: 1037


View Profile
« Reply #174 on: 13.12.20 , 19:12 »
Share Reply with quote

Пропозиція, яка "100500 разів" розсасувалась-69/70 Маріуполь- Львів, подовження до ІФ. Це більш реально, ніж всякі експреси , або простій більш ніж в добу.
 Тому, відправлення зі Львова буде о 18:00, прибуття в ІФ о 20:40.(це разом з Ходоровом та Галичем). Зворотно відправленя з ІФ о 22:10, прибуття у Львів о 00:50, далі за нинішнім.
 У такому випадку ті, хто приїжджатиме в гори, (вже в постковідний час)  або їхатиме на Буковину, переночує всього лиш ніч у Франику, натомість в зворотньому напрямку буде більше людей, (на мою думку)
Мені чомусь здається ,що то мав бути Маріуполь-Солотвино.
Logged
olegavr
User

Posts: 106


View Profile
« Reply #175 on: 13.12.20 , 20:12 »
Share Reply with quote

Ну так для Мариуполь-Солотвино надо еще один состав, если ежедневно и по нитке 601/602, а до Франыка по теперешнему расписанию он успевает туда и назад смотаться. Может просто крепким впадло репу чухать насчет скрещений
Logged
tera
Active user

Posts: 1037


View Profile
« Reply #176 on: 14.12.20 , 14:12 »
Share Reply with quote

Ну так для Мариуполь-Солотвино надо еще один состав, если ежедневно и по нитке 601/602, а до Франыка по теперешнему расписанию он успевает туда и назад смотаться. Может просто крепким впадло репу чухать насчет скрещений
Я к тому,что  Vovan скорее всего не читал о поезде случки.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 401


View Profile
« Reply #177 on: 14.12.20 , 16:12 »
Share Reply with quote

Ну так для Мариуполь-Солотвино надо еще один состав, если ежедневно и по нитке 601/602, а до Франыка по теперешнему расписанию он успевает туда и назад смотаться. Может просто крепким впадло репу чухать насчет скрещений
Я к тому,что  Vovan скорее всего не читал о поезде случки.
Я все знаю, і уважно читав про поїзд злучку , особливо 12 сторінку , в мене мова йшла про те, щоб об'єднати 84 та 602 в один потяг. Це більш вигідно і краще, ніж утворювати новий або подовжувжувати нинішній 70 , бо тоді треба в інакшому випадку зсунути відправлення хоча б  на 10 хв назад з Маріуполя, щоб було б прибуття в Ужгород в 23:59 через Сянки, прибуття в Солотвине о 06:20. Зворотно відправлення з Солотвино о 13:00, Ужгород 18:40-19:00, прибуття у Львів об 01:00, відправлення в 01:20, далі на Маріуполь як і зараз.
« Last Edit: 14.12.20 , 16:12 by Vovan » Logged
tera
Active user

Posts: 1037


View Profile
« Reply #178 on: 14.12.20 , 18:12 »
Share Reply with quote

Ну так для Мариуполь-Солотвино надо еще один состав, если ежедневно и по нитке 601/602, а до Франыка по теперешнему расписанию он успевает туда и назад смотаться. Может просто крепким впадло репу чухать насчет скрещений
Я к тому,что  Vovan скорее всего не читал о поезде случки.
Я все знаю, і уважно читав про поїзд злучку ,
Я радий за Вас.Але...Ваша цитата.
Quote
Пропозиція, яка "100500 разів" розсасувалась-69/70 Маріуполь- Львів, подовження до ІФ. Це більш реально, ніж всякі експреси , або простій більш ніж в добу.
 Тому, відправлення зі Львова буде о 18:00, прибуття в ІФ о 20:40.(це разом з Ходоровом та Галичем). Зворотно відправленя з ІФ о 22:10, прибуття у Львів о 00:50, далі за нинішнім.
 У такому випадку ті, хто приїжджатиме в гори, (вже в постковідний час)  або їхатиме на Буковину, переночує всього лиш ніч у Франику, натомість в зворотньому напрямку буде більше людей, (на мою думку)
І цитата УЗ.
Quote
702
Львів Чернівці   цілий рік щоденно, крім середи      18:09   Івано-Франківськ   20:07   
Нахіба?
Logged
olegavr
User

Posts: 106


View Profile
« Reply #179 on: 14.12.20 , 20:12 »
Share Reply with quote

Ну так для Мариуполь-Солотвино надо еще один состав, если ежедневно и по нитке 601/602, а до Франыка по теперешнему расписанию он успевает туда и назад смотаться. Может просто крепким впадло репу чухать насчет скрещений
Я к тому,что  Vovan скорее всего не читал о поезде случки.
Я все знаю, і уважно читав про поїзд злучку , особливо 12 сторінку , в мене мова йшла про те, щоб об'єднати 84 та 602 в один потяг. Це більш вигідно і краще, ніж утворювати новий або подовжувжувати нинішній 70 , бо тоді треба в інакшому випадку зсунути відправлення хоча б  на 10 хв назад з Маріуполя, щоб було б прибуття в Ужгород в 23:59 через Сянки, прибуття в Солотвине о 06:20. Зворотно відправлення з Солотвино о 13:00, Ужгород 18:40-19:00, прибуття у Львів об 01:00, відправлення в 01:20, далі на Маріуполь як і зараз.

Ну соеденить 83/84 и 601/602 как раз норм, только надо новую нитку со Львова делать часа на 2 пожже, а назад как раз должно идеально сесть
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!