Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.01.21 , 13:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Тамбур

      Humor

        Фантазії Vovan'а

Pages: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25
Reply | Print
Author Topic: Фантазії Vovan'а  (Read 12532 times)
Vovan
Active user

Posts: 419


View Profile
« Reply #190 on: 15.12.20 , 15:12 »
Share Reply with quote


 Аргументуйте будь ласка свою позицію, якщо ви так впевненні))) Мені хочеться всім зробити краще, а ви робите як завжди.Зі мною навіть пан olegavr погоджується, а ви все пересрали😩

Возити невиправдану альтернативу 702 в один бік і 43 в інший бік під тепловозом? За цей час краще обслужити склад по Львову.
Ну або продовжити до Солотвино з відміною 601/602.

Тут я би погодився з вами лише частково, бо саме це подовження до ІФ даного поізда дасть привід УЗ не призначати 232 доп влітку та взимку, як зараз це практикується. Таким чином незважаючи на те, що буде пересадка по Запору в напрямку Кирилівки чи Генічеська, яке проїжджається теж о пів на одинадцяту вечора наступноі доби, а на Львів із Запору відправлення після восьмої вечора, де з обох частин держави по приїзду туристи або відпочиваючі змушені переночувати таким чином у готелях а на ранок продовжити свій путь, зате не треба шукати склад на 232 потяг )))
 
 P.S. Невеличке редагування: відрізок Ходорів-ІФ долається за 1:14 (приклад потяга 143), тому виходить , що весь відрізок Львів-ІФ буде не 2:40, а 2:22(бо по Ходорову буде не 2 хвилини, а 3хв (19:05-19:08 - після відправлення 702) , ІФ тоді прибуття 20:22(разом з 2 хв по Галичу). А зворотно тоді буде відправлення  в 22:33, якраз після 218(22:28), АЛЕ тоді треба їх схрестити чи по Галичу, чи по Ходорову, бо різниця в прибутті по Львову в три хвилини.
Logged
tera
Active user

Posts: 1044


View Profile
« Reply #191 on: 15.12.20 , 17:12 »
Share Reply with quote

Ні, тут я думаю ніякого обгону аж до самого Ходорова закладати не варто, у нас є приклад 43, де Львів-Ходорів за 1:05, тобто прибуття 70 о 19:05 буде, а тим часом 702 прибуття о 19:06

думаю, тут просто не треба закладати продовження до ІФ, бо нафіг воно нікому треба
Аргументуйте будь ласка свою позицію, якщо ви так впевненні))) Мені хочеться всім зробити краще, а ви робите як завжди.Зі мною навіть пан olegavr погоджується, а ви все пересрали😩
Тягар аргументації лежить на Вас,як автора пропозиції.Мало мати 7 годин простою потягу,варто розібратись в його потребі на пропозицію.
Наприклад за 7 годин можна в Перемишль зганяти,хіба ні?В Луцьк точно можна ,бо Песа до Ківерців за 3.24.Туди і назад.Круто,бо вечірній виїзд зі Львова,і з Луцька теж після екскурсій у Львів,нічні автобуси є(будуть після карантину).
Якщо вам так кортить на ІФ,то через Долину,Калуш.
Quote
поїзд №43/44 Київ – Ів.-Франківськ, відправленням із Києва 2, 3 квітня прослідує до станції Львів за розкладом, відкоригованим із 31.03.2019р.: Львів 02:49-03:11; Стрий 04:22-04:47 (тех. зупинка); Iв.-Франкiвськ 07:39;
Quote
поїзд №143(149)/144(150) Київ/Кременчук – Ворохта, відправленням із Києва/Кременчука 1, 2, 3 квітня прослідує до станції Львів за розкладом, відкоригованим із 31.03.2019 р.: Львів 06:15-06:35; Стрий 07:44-08:08 (тех. зупинка); прибуття в Iв.-Франкiвськ 11:06,
Колію там ніби шаманили,по часу туди 4.04,назад через Ходорів.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 419


View Profile
« Reply #192 on: 15.12.20 , 18:12 »
Share Reply with quote

1. До Луцька -ніяк, бо крім зміни тяги, треба ще й напрямок змінити.
2. Через Калуш -добре, але по ІФ вийде оборот сам на себе  явно не дві години, та йще по Стрию зайві 20 хвилин, тобто 40 хвилин в обидва боки. Який сенс іхати через Калуш в один бік?)
 3. Я вже постом вище описав, чому саме до ІФ я пропоную подовжити 70, бо таким чином відпаде підстава призначати 232.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1538


View Profile
« Reply #193 on: 15.12.20 , 18:12 »
Share Reply with quote


 3. Я вже постом вище описав, чому саме до ІФ я пропоную подовжити 70, бо таким чином відпаде підстава призначати 232.

1) 231/232 йде північним маршрутом, а 69/70 південним
2) з 69/70 можна і зараз пересісти на 701/702, в чому проблема?

з Придніпров'я на Прикарпаття поїзд не завадив би, але не графіком 69/70, а щось близьке до НЕ і +/- графіком 3/4 чи близьким до нього
Logged
Vovan
Active user

Posts: 419


View Profile
« Reply #194 on: 15.12.20 , 18:12 »
Share Reply with quote

С отменой 601/602 можно продлевать 83/84, но не как не 69/70
Tera, olegavr, Давайте краще над цим подумаємо тоді , щодо об'єднання 84 та 601 в один потяг, я вже описував яким розкладом туди зворотно це вийде.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 419


View Profile
« Reply #195 on: 15.12.20 , 18:12 »
Share Reply with quote


 3. Я вже постом вище описав, чому саме до ІФ я пропоную подовжити 70, бо таким чином відпаде підстава призначати 232.

1) 231/232 йде північним маршрутом, а 69/70 південним
2) з 69/70 можна і зараз пересісти на 701/702, в чому проблема?

з Придніпров'я на Прикарпаття поїзд не завадив би, але не графіком 69/70, а щось близьке до НЕ і +/- графіком 3/4 чи близьким до нього
1. Так, я писав про пересадку, БО tera мені доводив, що з різницею в 9 хвилин нічого не можна призначати і буде десь обгін, а я довів, що по часу все вписується аж до Ходорова.
2. Одна справа - НЕ, (приклад 3/4), який іде північним ходом, а інша справа -69/70, і плюс до цього іде, що Маріуполь отримає сполучення з Прикарпаттям.  Тут просто після цього подовження заселеність того ж самого 232 на прямих відрізках не північного ходу може перейти до 70 , особливо це стосується відправлення із Франківська з вечірнім відправленням замість денного у 232. Наприклад, це може стосуватися відрізків ІФ-Козятин(і далі), бо у 232 проходження Козятина о 01:13, а у 70 проходження Козятина о 09:18, тобто результат очевидний, крім цього у 232 немає БЦ, що теж є плюсом для 69/70
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1538


View Profile
« Reply #196 on: 15.12.20 , 19:12 »
Share Reply with quote


2. Одна справа - НЕ, (приклад 3/4), який іде північним ходом, а інша справа -69/70, і плюс до цього іде, що Маріуполь отримає сполучення з Прикарпаттям. 

чим зараз пересадка з 69/70 на 701/702 - не сполучення? Заради тих 10 людей, які поїдуть так - нормально.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 419


View Profile
« Reply #197 on: 15.12.20 , 20:12 »
Share Reply with quote

Delphin_7, якщо 701/702 це вже  регіональний потяг, то треба було з самого початку при скасуванні 668 тягнути його до Ковеля через Луцьк, і ніяких проблем зараз не було б. Бо ви ж розумієте, що повністю "вбити" 701/702 не вдасться шляхом подовження 69/70 до Чернівців, тому що прибуття в Чернівці  буде о 23:17, а відправлення навіть якщо дуже швидкий оборот у 40 хвилин задіяти -о 23:59, то прибуття у Львів буде о 05:10, відправлення о 05:30, тобто як наслідок прибуття в Маріуполь на наступну добу о 10:50, що говорить про надкритичний час.Відправлення як ви знаєте з Маріуполя об 11:30.
 Тобто треба в такому випадку переводити через Пологи і зекономити туди-зворотно дві години для обороту по Маріуполю.
Logged
W_777
Active user

Posts: 678


View Profile
« Reply #198 on: 15.12.20 , 21:12 »
Share Reply with quote

якщо 701/702 це вже  регіональний потяг, то треба було з самого початку при скасуванні 668 тягнути його до Ковеля через Луцьк, і ніяких проблем зараз не було б.

Он уже как-то ездил в Ковель. Не помню в каком году, но быстро отменили.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 419


View Profile
« Reply #199 on: 15.12.20 , 21:12 »
Share Reply with quote

Сорян, не туди глянув , в 11:21 то прибуття  84 Киів-Маріуполь, а відправлення 70 Маріуполь-Львів о 12:55, ну так все рівно вибачте, тут 2 години виходить, а так якщо через Пологи, то прибуття о 09:50, а відправленя о ~13:20, тобто виходить 3,5 години. Так, Запоріжжя проїжджається вночі (02:25-02:45),  але цього варте. Дніпро тим часом теж буде за північ (00:15-00:35).
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!