Welcome,
Guest
. Please
login
or
register
.
Did you miss your
activation email?
19.01.21 , 07:01
1 Hour
1 Day
1 Week
1 Month
Forever
Login with username, password and session length
Home
|
Help
|
Search
|
Login
|
Register
|
References
|
Blogs
|
Contact Information
railwayclub.info: train travel answers, travel deals
discussion
Тамбур
Humor
Фантазії Vovan'а
Pages:
1
...
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
[
21
]
22
23
24
25
Reply
|
Print
Author
Topic: Фантазії Vovan'а (Read 12192 times)
Vovan
Active user
Posts: 401
View Profile
Фантазії Vovan'а
«
Reply #200 on:
15.12.20 , 22:12 »
Share
Reply with quote
Quote from: delphin_7 on 15.12.20 , 19:12
Quote from: Vovan on 15.12.20 , 18:12
2. Одна справа - НЕ, (приклад 3/4), який іде північним ходом, а інша справа -69/70, і плюс до цього іде, що Маріуполь отримає сполучення з Прикарпаттям.
чим зараз пересадка з 69/70 на 701/702 - не сполучення? Заради тих 10 людей, які поїдуть так - нормально.
Шановний, а ви врахували ціновий фактор, що на 701/702 ви нічого не скинете, натомість у 69/70 така сама ціна , АЛЕ з постіллю? Тобто на 50 гривень дешевше(!).І нафіг тоді пересаджуватись по Львову, якщо поїзд до ІФ, а якщо пасажир їде з того ж Львова не до Чернівців, то навряд чи поїде на 702, бо є варіант 69/70 на 50 гривень дешевше без постілі.
«
Last Edit: 15.12.20 , 22:12 by Vovan
»
Logged
Vovan
Active user
Posts: 401
View Profile
Фантазії Vovan'а
«
Reply #201 on:
16.12.20 , 18:12 »
Share
Reply with quote
Якщо формується Пасажирська Компанія, то чи можна передати один з поїздів в Одесу?
В зв'язку з урочистим запуском поїзда в Авдіївку - пропоную таким же самим чином подовжити 53/54 Одеса-Дніпро, незважаючи на те, що формування саме там, тому я і поставив питання в першому реченні.
Дніпро - 08:47 -09:10, Синельникове-2 10:08-10:10, Чаплине 11:06-11:08, Просяна 11:20-11:22 , Межова 11:47-11:50, Покровськ 12:23-12:31, Очеретине 13:21-13:23, Авдіївка 13:45
Зворотно : Авдіівка 14:15, Очеретине 14:37-14:40, Покровськ 15:30-15:40, Межова 16:13-16:15, Просяна 16:40-16:42, Чаплине 16:54-16:56, Синельникове-2 17:52-17:54, Дніпро-Головний 18:52-19:10, далі за розкладом.
Logged
Volodymyr
Active user
Posts: 202
View Profile
Фантазії Vovan'а
«
Reply #202 on:
16.12.20 , 20:12 »
Share
Reply with quote
Quote from: W_777 on 15.12.20 , 21:12
Quote from: Vovan on 15.12.20 , 20:12
якщо 701/702 це вже регіональний потяг, то треба було з самого початку при скасуванні 668 тягнути його до Ковеля через Луцьк, і ніяких проблем зараз не було б.
Он уже как-то ездил в Ковель. Не помню в каком году, но быстро отменили.
Наскільки я пам'ятаю, він їхав до Ковеля на пряму, "через села". Потенційний пасажиропотік Луцьк-Львів явно вищий. Думаю без Ковеля в швидкого дизеля Луцьк-Львів-ІФ-Чернівці шанс на окупність був би навіть вищий. Він вигравав би в автобусів на маршруті Луцьк-"гори".
Logged
Dhr_Igor
Active user
Posts: 5888
View Profile
Фантазії Vovan'а
«
Reply #203 on:
16.12.20 , 20:12 »
Share
Reply with quote
Quote from: Vovan on 16.12.20 , 18:12
В зв'язку з урочистим запуском поїзда в Авдіївку - пропоную таким же самим чином подовжити 53/54 Одеса-Дніпро
Який в цьому сенс? Це пропозиція заради пропозиції?
Ганяти туди 16-18 ЦМВ під локомотивом - дороге задоволення. А відчіпляти половину вагонів по Дніпру - це зайві витрати часу і грошей на маневрові роботи.
Набагато логічніше було б відновити 825/826 (може навіть до Авдіївки продовжити). Наскільки мені відомо, МВРС - економніший.
Тим більше, що у 825/826 по Дніпру були гарні стиковки не лише з 53/54, а й з іншими поїздами.
Logged
Vovan
Active user
Posts: 401
View Profile
Фантазії Vovan'а
«
Reply #204 on:
16.12.20 , 21:12 »
Share
Reply with quote
Quote from: Dhr_Igor on 16.12.20 , 20:12
Quote from: Vovan on 16.12.20 , 18:12
В зв'язку з урочистим запуском поїзда в Авдіївку - пропоную таким же самим чином подовжити 53/54 Одеса-Дніпро
Який в цьому сенс? Це пропозиція заради пропозиції?
Ганяти туди 16-18 ЦМВ під локомотивом - дороге задоволення. А відчіпляти половину вагонів по Дніпру - це зайві витрати часу і грошей на маневрові роботи.
Набагато логічніше було б відновити 825/826 (може навіть до Авдіївки продовжити). Наскільки мені відомо, МВРС - економніший.
Тим більше, що у 825/826 по Дніпру були гарні стиковки не лише з 53/54, а й з іншими поїздами.
В якому сенсі -дороге задоволення?) Хочете сказати, що 53/54 заповнювався повністю до карантину?
Після цього запуску 136 , якщо по Одесі простій в 14 годин, то ви думаєте, що сполучення з морем не потрібне, щоб була пересадка по Дніпру чи Покровську? Ви хоч побачили, що відчіпляти половину вагонів по Дніпру явно не вийде, бо оборот по Авдіївці 30 хвилин ?
І запам'ятайте: 825/826 вже немає він здох назавжди, так як навіть його в перспективі не хотіли би подовжувати
Logged
Riesgo
Active user
Posts: 2385
View Profile
Фантазії Vovan'а
«
Reply #205 on:
16.12.20 , 22:12 »
Share
Reply with quote
Quote from: Vovan on 16.12.20 , 21:12
Після цього запуску 136 , якщо по Одесі простій в 14 годин, то ви думаєте, що сполучення з морем не потрібне, щоб була пересадка по Дніпру чи Покровську? Ви хоч побачили, що відчіпляти половину вагонів по Дніпру явно не вийде, бо оборот по Авдіївці 30 хвилин ?
Це шо за потік свідомості?
а 53/54 заповнювався на 90-100% і під час карантину, і схема складу була вагонів 13-14.
Logged
sergius
Club_access
Active user
Posts: 5473
View Profile
Фантазії Vovan'а
«
Reply #206 on:
16.12.20 , 22:12 »
Share
Reply with quote
Quote from: Volodymyr on 16.12.20 , 20:12
Наскільки я пам'ятаю, він їхав до Ковеля на пряму, "через села". Потенційний пасажиропотік Луцьк-Львів явно вищий. Думаю без Ковеля в швидкого дизеля Луцьк-Львів-ІФ-Чернівці шанс на окупність був би навіть вищий. Він вигравав би в автобусів на маршруті Луцьк-"гори".
Прямо, однак:
1. Проти потоку;
2. На той час коштував дорожче.
Існуючий 701/702, за наявний час, може встигнути зробити ходку до Луцька/Ківерців. Якщо хтось надумає їхати саме до Ковеля, то це має бути окремий мврс, з іншим розкладом.
Logged
Vovan
Active user
Posts: 401
View Profile
Фантазії Vovan'а
«
Reply #207 on:
16.12.20 , 22:12 »
Share
Reply with quote
Quote from: Riesgo on 16.12.20 , 22:12
Quote from: Vovan on 16.12.20 , 21:12
Після цього запуску 136 , якщо по Одесі простій в 14 годин, то ви думаєте, що сполучення з морем не потрібне, щоб була пересадка по Дніпру чи Покровську? Ви хоч побачили, що відчіпляти половину вагонів по Дніпру явно не вийде, бо оборот по Авдіївці 30 хвилин ?
Це шо за потік свідомості?
а 53/54 заповнювався на 90-100% і під час карантину, і схема складу була вагонів 13-14.
Ну раз потяг заповнювався на 100% навіть під час карантину, то сенсу в подовженні явно немає в такому разі, бо я вважав, що потяг погано заповнюється і можна хоча б цим подовженням допомогти , ну й цим самим для жителів прифронтових міст запустити подовжений потяг до моря.
«
Last Edit: 16.12.20 , 22:12 by Vovan
»
Logged
Volodymyr
Active user
Posts: 202
View Profile
Фантазії Vovan'а
«
Reply #208 on:
16.12.20 , 22:12 »
Share
Reply with quote
Quote from: sergius on 16.12.20 , 22:12
Існуючий 701/702, за наявний час, може встигнути зробити ходку до Луцька/Ківерців.
Саме це я й мав на увазі коли писав "Луцьк-Львів-ІФ-Чернівці".
Альтернативно його можна спробувати продовжити до Перемишля. Я вже давно пробую підкинути цю ідею на форумі пояснюючи щось про "платоспроможній попит" і "географію заробітчанського трафіку на Польщу", але поки це ще фантастика.
Logged
Dhr_Igor
Active user
Posts: 5888
View Profile
Фантазії Vovan'а
«
Reply #209 on:
16.12.20 , 23:12 »
Share
Reply with quote
Quote from: Vovan on 16.12.20 , 21:12
В якому сенсі -дороге задоволення?)
....
І запам'ятайте: 825/826 вже немає він здох назавжди
Про заповнюваність 53/54 Вам вже написали.
До того ж 53/54 в загальному обороті з 41/42, тому ніхто його нікуди не продовжить.
Я б Вам радив поцікавитись який рухомий склад є більш вигідним з економічної точки зору (наприклад, динамічніше набирає швидкість після зупинок, витрачає менше електроенергії і т.д.; на форумі про це вже не раз писали).
А щодо 825/826 - він є в графіку, хоч і за вказівкою. Думаю, місцеві депутати ще трохи піднатиснуть і його відновлять.
Logged
Tags:
Pages:
1
...
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
[
21
]
22
23
24
25
Reply
|
Print
Jump to:
Please select a destination:
-----------------------------
discussion
-----------------------------
=> Розклади рейсів і маршрути поїздок
===> Пропозиції та їх обговорення
=> Станції
=> Бортовий журнал
=> Складні тарифні питання
=> Неактуальні теми щодо вартості проїзду
=> Прикордонно-митний контроль
=> Інше
=> Тамбур
===> Зустрічі
=====> у Києві
===> Обрані звіти і репортажі
===> Автобус, літак і водний транспорт
===> Гумор
=> Ретро
=> Програма "Твій поїзд"
-----------------------------
train reviews
-----------------------------
=> Відгуки про потяги
===> Решта потягів
Powered by SMF 1.1.8
|
SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC