Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.01.21 , 07:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Тамбур

      Humor

        Фантазії Vovan'а

Pages: 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25
Reply | Print
Author Topic: Фантазії Vovan'а  (Read 12192 times)
Vovan
Active user

Posts: 401


View Profile
« Reply #200 on: 15.12.20 , 22:12 »
Share Reply with quote


2. Одна справа - НЕ, (приклад 3/4), який іде північним ходом, а інша справа -69/70, і плюс до цього іде, що Маріуполь отримає сполучення з Прикарпаттям.

чим зараз пересадка з 69/70 на 701/702 - не сполучення? Заради тих 10 людей, які поїдуть так - нормально.
Шановний, а ви врахували ціновий фактор, що на 701/702 ви нічого не скинете, натомість у 69/70 така сама ціна , АЛЕ з постіллю? Тобто на 50 гривень дешевше(!).І нафіг тоді пересаджуватись по Львову, якщо поїзд до ІФ, а якщо пасажир їде з того ж Львова не до Чернівців, то навряд чи поїде на 702, бо є варіант 69/70 на 50 гривень дешевше без постілі.
« Last Edit: 15.12.20 , 22:12 by Vovan » Logged
Vovan
Active user

Posts: 401


View Profile
« Reply #201 on: 16.12.20 , 18:12 »
Share Reply with quote

Якщо формується Пасажирська Компанія, то чи можна передати один з поїздів в Одесу?
 В зв'язку з урочистим запуском поїзда в Авдіївку - пропоную таким же самим чином подовжити 53/54 Одеса-Дніпро, незважаючи на те, що формування саме там, тому я і поставив питання в першому реченні.
  Дніпро - 08:47 -09:10, Синельникове-2 10:08-10:10, Чаплине 11:06-11:08, Просяна 11:20-11:22 , Межова 11:47-11:50, Покровськ 12:23-12:31, Очеретине 13:21-13:23, Авдіївка 13:45
 Зворотно :  Авдіівка 14:15, Очеретине 14:37-14:40, Покровськ 15:30-15:40, Межова 16:13-16:15, Просяна 16:40-16:42, Чаплине 16:54-16:56, Синельникове-2 17:52-17:54, Дніпро-Головний 18:52-19:10, далі за розкладом.
Logged
Volodymyr
Active user

Posts: 202


View Profile
« Reply #202 on: 16.12.20 , 20:12 »
Share Reply with quote

якщо 701/702 це вже  регіональний потяг, то треба було з самого початку при скасуванні 668 тягнути його до Ковеля через Луцьк, і ніяких проблем зараз не було б.
Он уже как-то ездил в Ковель. Не помню в каком году, но быстро отменили.
Наскільки я пам'ятаю, він їхав до Ковеля на пряму, "через села". Потенційний пасажиропотік Луцьк-Львів явно вищий. Думаю без Ковеля в швидкого дизеля Луцьк-Львів-ІФ-Чернівці шанс на окупність був би навіть вищий. Він вигравав би в автобусів на маршруті Луцьк-"гори".
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5888


View Profile
« Reply #203 on: 16.12.20 , 20:12 »
Share Reply with quote

В зв'язку з урочистим запуском поїзда в Авдіївку - пропоную таким же самим чином подовжити 53/54 Одеса-Дніпро

Який в цьому сенс? Це пропозиція заради пропозиції?
Ганяти туди 16-18 ЦМВ під локомотивом - дороге задоволення. А відчіпляти половину вагонів по Дніпру - це зайві витрати часу і грошей на маневрові роботи.
Набагато логічніше було б  відновити 825/826 (може навіть до Авдіївки продовжити). Наскільки мені відомо,  МВРС - економніший.
Тим більше, що у 825/826 по Дніпру були гарні стиковки не лише з 53/54, а й з іншими поїздами.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 401


View Profile
« Reply #204 on: 16.12.20 , 21:12 »
Share Reply with quote

В зв'язку з урочистим запуском поїзда в Авдіївку - пропоную таким же самим чином подовжити 53/54 Одеса-Дніпро

Який в цьому сенс? Це пропозиція заради пропозиції?
Ганяти туди 16-18 ЦМВ під локомотивом - дороге задоволення. А відчіпляти половину вагонів по Дніпру - це зайві витрати часу і грошей на маневрові роботи.
Набагато логічніше було б  відновити 825/826 (може навіть до Авдіївки продовжити). Наскільки мені відомо,  МВРС - економніший.
Тим більше, що у 825/826 по Дніпру були гарні стиковки не лише з 53/54, а й з іншими поїздами.

В якому сенсі -дороге задоволення?) Хочете сказати, що 53/54 заповнювався повністю до карантину?
 Після цього запуску 136 , якщо по Одесі простій в 14 годин, то ви думаєте, що сполучення з морем не потрібне, щоб була пересадка по Дніпру чи Покровську? Ви хоч побачили, що відчіпляти половину вагонів по Дніпру явно не вийде, бо оборот по Авдіївці 30 хвилин ?
І запам'ятайте: 825/826 вже немає він здох назавжди, так як навіть його в перспективі не хотіли би подовжувати
Logged
Riesgo
Active user

Posts: 2385


View Profile
« Reply #205 on: 16.12.20 , 22:12 »
Share Reply with quote

Після цього запуску 136 , якщо по Одесі простій в 14 годин, то ви думаєте, що сполучення з морем не потрібне, щоб була пересадка по Дніпру чи Покровську? Ви хоч побачили, що відчіпляти половину вагонів по Дніпру явно не вийде, бо оборот по Авдіївці 30 хвилин ?
Це шо за потік свідомості?

а 53/54 заповнювався на 90-100% і під час карантину, і схема складу була вагонів 13-14.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5473


View Profile
« Reply #206 on: 16.12.20 , 22:12 »
Share Reply with quote

Наскільки я пам'ятаю, він їхав до Ковеля на пряму, "через села". Потенційний пасажиропотік Луцьк-Львів явно вищий. Думаю без Ковеля в швидкого дизеля Луцьк-Львів-ІФ-Чернівці шанс на окупність був би навіть вищий. Він вигравав би в автобусів на маршруті Луцьк-"гори".
Прямо, однак:
1. Проти потоку;
2. На той час коштував дорожче.

Існуючий 701/702, за наявний час, може встигнути зробити ходку до Луцька/Ківерців. Якщо хтось надумає їхати саме до Ковеля, то це має бути окремий мврс, з іншим розкладом.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 401


View Profile
« Reply #207 on: 16.12.20 , 22:12 »
Share Reply with quote

Після цього запуску 136 , якщо по Одесі простій в 14 годин, то ви думаєте, що сполучення з морем не потрібне, щоб була пересадка по Дніпру чи Покровську? Ви хоч побачили, що відчіпляти половину вагонів по Дніпру явно не вийде, бо оборот по Авдіївці 30 хвилин ?
Це шо за потік свідомості?

а 53/54 заповнювався на 90-100% і під час карантину, і схема складу була вагонів 13-14.
Ну раз потяг заповнювався на 100% навіть під час карантину, то сенсу в подовженні явно немає в такому разі, бо я вважав, що потяг погано заповнюється і можна хоча б цим подовженням допомогти , ну й цим самим для жителів прифронтових міст запустити подовжений  потяг до моря.
« Last Edit: 16.12.20 , 22:12 by Vovan » Logged
Volodymyr
Active user

Posts: 202


View Profile
« Reply #208 on: 16.12.20 , 22:12 »
Share Reply with quote

Існуючий 701/702, за наявний час, може встигнути зробити ходку до Луцька/Ківерців.
Саме це я й мав на увазі коли писав "Луцьк-Львів-ІФ-Чернівці".

Альтернативно його можна спробувати продовжити до Перемишля. Я вже давно пробую підкинути цю ідею на форумі пояснюючи щось про "платоспроможній попит" і "географію заробітчанського трафіку на Польщу", але поки це ще фантастика.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5888


View Profile
« Reply #209 on: 16.12.20 , 23:12 »
Share Reply with quote

В якому сенсі -дороге задоволення?)
....
І запам'ятайте: 825/826 вже немає він здох назавжди

Про заповнюваність 53/54 Вам вже написали.
До того ж 53/54 в загальному обороті з 41/42, тому ніхто його нікуди не продовжить.
Я б Вам радив поцікавитись який рухомий склад є більш вигідним з економічної точки зору (наприклад, динамічніше набирає швидкість після зупинок, витрачає менше електроенергії і т.д.; на форумі про це вже не раз писали).
А щодо 825/826 - він є в графіку, хоч і за вказівкою. Думаю, місцеві депутати ще трохи піднатиснуть і його відновлять.






Logged
Tags:
Pages: 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!