Welcome,
Guest
. Please
login
or
register
.
Did you miss your
activation email?
19.01.21 , 06:01
1 Hour
1 Day
1 Week
1 Month
Forever
Login with username, password and session length
Home
|
Help
|
Search
|
Login
|
Register
|
References
|
Blogs
|
Contact Information
railwayclub.info: train travel answers, travel deals
discussion
Тамбур
Humor
Фантазії Vovan'а
Pages:
1
...
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
[
24
]
25
Reply
|
Print
Author
Topic: Фантазії Vovan'а (Read 12075 times)
Vovan
Active user
Posts: 401
View Profile
Фантазії Vovan'а
«
Reply #230 on:
30.12.20 , 22:12 »
Share
Reply with quote
Quote from: Riesgo on 30.12.20 , 19:12
Вован, от ти накидуєш графіки, а головного фейла поїзда 5/6 так і не бачиш.
Який же фейл ви бачите? Те, що замість 43 хвилин від П'ятихаток Стикових до Олександрії треба 50 , як зараз у 3/4 , чи вас не влаштовує зменшення обороту по Ужгороду і проходження Львова впритул до 41/42?) Ну, це вже вибачте, обставини такі б склалися, треба або тут змінювати напрямок, про що у нас зараз мова, або потягу 3/4 додавати дані зупинки, бо до Ужгорода лише з пересадкою , і при цьому "дірка"між Кам'янським та БЦ(тобто ні одної зупинки).
Чи ви гадаєте, що з цим графіком і зміною напрямку потяг не заповнювався би, краще не стало б?)
Те, що Кримчанин сказав про перетік херсонців в 109/110 -це де факто нічого не змінює, бо залишаться пасажири, які їхатимуть з Херсона до Мукачево/Ужгорода; кількість тих херсонців, кто перейде на 110, ми скомпенсували б пасажирами Апостолове/КРГ/Рокувата/Олександрія/Знам'янка--Львів/Мукачево/Ужгород.Ну і плюс ці ж самі проміжні Шевченка/Знам'янка/Олександрія-КРГ/Апостолове/Херсон.
Так що нічого драматичного я тут не бачу. А те, що нову нитку треба класти, впритул до іншого потяга, це не моя проблема.
«
Last Edit: 30.12.20 , 23:12 by Vovan
»
Logged
Riesgo
Active user
Posts: 2385
View Profile
Фантазії Vovan'а
«
Reply #231 on:
30.12.20 , 23:12 »
Share
Reply with quote
Ніт, нічого з того що написано. Фейл в іншому. Підказка: у поїзда 3/4 є відмінність у цьому.
Logged
Vovan
Active user
Posts: 401
View Profile
Фантазії Vovan'а
«
Reply #232 on:
30.12.20 , 23:12 »
Share
Reply with quote
Якщо ви про раннє проходження Львова близько шостої-сьомої ранку, і нинішній 5/6 цим графіком з проходженням Львова в 07:54 замість 07:39 це пізно і він може здохнути, то вітаю, -треба перекладати як мінімум на годину - дві назад в обидва боки, а якщо ще зробити у вигляді компенсатора відсутності зараз вищеперелічених зупинок у 3/4, то вийде мінус година двадцять по Львову, (якщо додати ще сім хвилин від П'ятихаток-Стикових до Олександрії і зробити 50 хвилин, замість 43, як в мене було). Тобто замість 07:54 було б тоді 06:34-07:01
Logged
Riesgo
Active user
Posts: 2385
View Profile
Фантазії Vovan'а
«
Reply #233 on:
30.12.20 , 23:12 »
Share
Reply with quote
І знову мимо.
Основна функція Нічного експресу швидко (відносне поняття на УЗ) і найкоротшим/оптимальним маршрутом (бо пакс платить макс гроші за "швидкість" і фірмовість 1 класу) доставити пасажира із пункту А в Б. Але якщо такий поїзд сполучає умовний Регіон - Регіон або кластер (туристичний у даному разі), то відповідно саме там він повининен мати зупинки:
Тобто: ввечері зібрав пасажирів по Придніпров'ю, ніч без тарифних зупинок, і вранці висадка Львів, Стрий, Славське, Воловець, Свалява, Мукачево, Уж.
У поїзда 3/4 це реалізовано, у поїзда 5/6 - ні. На що в майбутньому теж треба буде закладати час, а ви ліпите йому Рокувату і Олександрії. Кривий Ріг є і того достатньо. І так поїзд робить великий гак, і сам Миколаїв в прольоті.
Logged
Vovan
Active user
Posts: 401
View Profile
Фантазії Vovan'а
«
Reply #234 on:
31.12.20 , 00:12 »
Share
Reply with quote
Quote from: Riesgo on 30.12.20 , 23:12
І знову мимо.
Основна функція Нічного експресу швидко (відносне поняття на УЗ) і найкоротшим/оптимальним маршрутом (бо пакс платить макс гроші за "швидкість" і фірмовість 1 класу) доставити пасажира із пункту А в Б. Але якщо такий поїзд сполучає умовний Регіон - Регіон або кластер (туристичний у даному разі), то відповідно саме там він повининен мати зупинки:
Тобто: ввечері зібрав пасажирів по Придніпров'ю, ніч без тарифних зупинок, і вранці висадка Львів, Стрий, Славське, Воловець, Свалява, Мукачево, Уж.
У поїзда 3/4 це реалізовано, у поїзда 5/6 - ні. На що в майбутньому теж треба буде закладати час, а ви ліпите йому Рокувату і Олександрії. Кривий Ріг є і того достатньо. І так поїзд робить великий гак, і сам Миколаїв в прольоті.
Навіщо мені і власне вам цю теорію повторювати ще раз? Я і так це знаю, я іду від зворотнього, не порушуючи цього ж правила, ви що, бачите, що було б порушене це правило, якби у того ж 3/4 додатково були б П'ятихатки, Знам'янка, Шевченка? (До речі про це вже йшла мова, що Кам'янське і БЦ це виключення з правил і максимум 2-3 зупинки на область, включаючи обласний центр, а якщо такого немає на шляху -то пасажирська (така як Знам'янка), але не лінійна , чи вузлова станція). І подивіться розклад, там всі вищеперераховані зупинки не в нічний час (крім БЦ , ім.Шевченка та Знам'янки в зворотній бік та Шепетівки в бік Львова).
А у випадку з 5/6 то тим більше такого ви не побачили ж, правда?
Logged
Riesgo
Active user
Posts: 2385
View Profile
Фантазії Vovan'а
«
Reply #235 on:
31.12.20 , 00:12 »
Share
Reply with quote
не треба фантазувати хто що побачив/подумав і писати простині (хоча, це ж тема хфантазійна гг). Я ж написав, у 5/6 в реальному розкладі нема зупинок по Карпатах, і в тебе в пропонованому розкладі їх теж немає. Все, мені далі нецікаво.
Logged
Vovan
Active user
Posts: 401
View Profile
Фантазії Vovan'а
«
Reply #236 on:
31.12.20 , 08:12 »
Share
Reply with quote
P.S. Мета цього посту до Вас була дуже проста -довести те, що НЕшним довгим злучним потягам буде краще і вигідніше нашкребти і додати все ж таки декілька зупинок за цим принципом, ніж тримати при собі на УЗ короткий НЕ, який за диким цінником з точки А в точку Б, і довгий НЕ, який приносить прибуток.
Прикладів купа - пара 80 Дніпро і 12 Славутич;
29 Ужгород-Київ і той же самий 80 Київ-Дніпро, на які накладається без заходу у Київ 3/4;
Так само можна ще сказати про пари НЕ 91/92 та 63/64, на ці пари по маршруту накладається ІФ-Костянтинівка, який все ж вигідніше тримати і катати , ніж два коротких, про що я писав вище.
P.P.S. Ви ще скажіть, що у того ж НЕ 79/80 немає вночі тарифних зупинок -ну це ж брехня, а як же та ж Олександрія, Знам'янка в бік Києва?
Logged
Vovan
Active user
Posts: 401
View Profile
Фантазії Vovan'а
«
Reply #237 on:
10.01.21 , 20:01 »
Share
Reply with quote
786 Шостка-Київ
12:12 - 16:15
774 Шостка-Київ
15:21-19:28
786 Київ-Шостка
07:21-11:27
774 Київ-Шостка
10:32-14:36
Як бачимо, простій по Києву більше, ніж 12 годин. По Шостці або по Терещенській (краще на магістральній станції ) треба провести в цьому випадку зміну тяги в будь-якому випадку; від Терещенської до Н-С 42 км, до Семенівки ще 59. При цьому по Н-С треба змінити напрямок руху. Але на мою думку подовження або 786 , або 774 до Новгорода-Сіверського буде достатньо, бо це туристичне місто, а далі на Семенівку - ну просто немає сенсу в якесь село подовжувати.
Приміський від Терещенської до Новгорода Сіверського з усіма зупинками долає шлях за годину двадцять хвилин, якщо відняти вісім зупинок по хвилині залишивши лише Шостку і відмінусувати ще пару хвилин на розгін -гальмування, вийде десь 1:04 від Терещенської до Н-С.
Якщо ж слідувати за цією логікою, то до прикладу 786 потяг Київ-Шостка мав би такий вигляд розкладу:
Київ 07:21
Терещенська 11:12-11:35;
Шостка 11:48-11:50;
Новгород-Сіверський 12:40.(бо між Н-С та Шосткою 6 зупинок приміського по хвилині, а час -58 хвилин; 58-6=52; 52-2 хвилини на розгін-гальмування =50.
Зворотно був би такий розклад:
Новгород-Сіверський 13:50;
Шостка 14:40-14:42;
Терещенська 14:55-15:20;
Київ 18:08 .
Logged
sergius
Club_access
Active user
Posts: 5473
View Profile
Фантазії Vovan'а
«
Reply #238 on:
10.01.21 , 20:01 »
Share
Reply with quote
Quote from: Vovan on 10.01.21 , 20:01
Як бачимо, простій по Києву більше, ніж 12 годин.
Вони не стоять на місці. Після короткого перестою виконують рейси на Кременчук та Черкаси.
«
Last Edit: 10.01.21 , 20:01 by sergius
»
Logged
sergius
Club_access
Active user
Posts: 5473
View Profile
Фантазії Vovan'а
«
Reply #239 on:
10.01.21 , 21:01 »
Share
Reply with quote
Такая тема уже была, и не одна
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=124531.0
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=122250.0
Сходились на мысли, что актуальнее вечерний рейс, регионала (783/784) или отдельной группы вагонов.
Третий вариант – фидер по Конотопу. В качестве его, может быть ДР1А , согласованный с 45/46, 895/896 и 779/780. Теоретически, даже машина с-под пригородных рейсов Терещенская – Семеновка.
Logged
Tags:
Pages:
1
...
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
[
24
]
25
Reply
|
Print
Jump to:
Please select a destination:
-----------------------------
discussion
-----------------------------
=> Розклади рейсів і маршрути поїздок
===> Пропозиції та їх обговорення
=> Станції
=> Бортовий журнал
=> Складні тарифні питання
=> Неактуальні теми щодо вартості проїзду
=> Прикордонно-митний контроль
=> Інше
=> Тамбур
===> Зустрічі
=====> у Києві
===> Обрані звіти і репортажі
===> Автобус, літак і водний транспорт
===> Гумор
=> Ретро
=> Програма "Твій поїзд"
-----------------------------
train reviews
-----------------------------
=> Відгуки про потяги
===> Решта потягів
Powered by SMF 1.1.8
|
SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC