Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.10.20 , 02:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Тамбур

      Humor

        Фантазії Vovan'а

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12
Reply | Print
Author Topic: Фантазії Vovan'а  (Read 3108 times)
delphin_7
Active user

Posts: 1417


View Profile
« Reply #30 on: 21.09.20 , 12:09 »
Share Reply with quote

Навіщо ви переносите?) Я ж не просто так написав! Чи ви вже здогадалися, що 1/2 летить в обидві сторони?
 В якому сенсі для кого? Ви що думаєте, що не було б людей в цій пересадці з того ж Ужгорода в Полтаву чи з Сум в Херсон? Тут багато варіантів можна набрати...

звісно, навіщо їхати з Ужгорода в Полтаву прямим поїздом, або ж з пересадкою по Львову/Києву, якщо є пересадка в самому Люботині і приїзд в Полтаву в 23 години! ото зручність!
це пропозиція в стилі УЗ, так
Logged
Vovan
Active user

Posts: 230


View Profile
« Reply #31 on: 21.09.20 , 12:09 »
Share Reply with quote

Vovan! Прочитав 2 рази. Купа тексту. Смислу пересадки не зрозумів.
Напишіть повідомлення чітко згідно встановленого зразка.
Зараз напишу простіше:
45 Ужгород - Лисичанськ та 375 Харків-Херсон
 Станція Люботин -різниця між поїздами майже в годину;
 375 20:46-20:48, 45 21:30-21:37
 Прошу змістити 375 Харків-Херсон на годину вперед, щоб була пересадка з лисичанського (21:30-21:37; 21-46-21:48)
 Як наслідок , з'явиться ще пересадка по Знам'янці на 42, замість півтори години, буде сорок хвилин.
 Якщо і так незрозуміло, то:
Люботин  45 Ужгород- Лисичанськ 21:30-21:37 375 Харків-Херсон 21:46-21:48(замість 20:46-20:48);
 Знам'янка 375 Харків-Херсон 05:00-05:23
(замість 04:00-04:23)  42 Трускавець-Дніпро 05:41-05:44


Простите, но бред. Вы, похоже, совсем не с Харькова. Причем тут Люботин, уже бы по Харькову придумали. Сдвигать еще дальше никто не будет 375.  Посмотрела расписание 45го, это пересадка с Ужгорода на Херсон по Харькову??? И еще про Знамянку, это с Харькова на Днепр через Знамянку??


1. Про Знам'янку я писав, що це як наслідок вийде так , а не так їхати з Харкова на Дніпро через Знам'янку, я лише сказав про те, що час пересадки по Знам'янці буде менший, до прикладу з цією пересадкою в Люботині я можу з Ужгорода поїхати до Знам'янки без проблем, а далі сорок другим на Дніпро чи ті ж П'ятихатки(альтернатива 3/4 до Дніпра)
2.Ви з дуба впали? Яка пересадка у Харкові? Ви що, хочете, щоб Лисичанськ був о другій ночі, якщо не можна рухати 375?  Аби була пересадка у Харкові, то треба тоді замість 20:07 у 375 треба робити хоча б 22:25(це як раз час стоянки у 45). Але тоді Кривий Ріг далеко за десяту ранку буде, і зворотній рейс також треба перекладати на години вперед. Тому вибачте, так не вийде.
 


P.S. Цей пост також можна перенести у відповідну тему
« Last Edit: 21.09.20 , 12:09 by Vovan » Logged
Vovan
Active user

Posts: 230


View Profile
« Reply #32 on: 21.09.20 , 12:09 »
Share Reply with quote

Навіщо ви переносите?) Я ж не просто так написав! Чи ви вже здогадалися, що 1/2 летить в обидві сторони?
 В якому сенсі для кого? Ви що думаєте, що не було б людей в цій пересадці з того ж Ужгорода в Полтаву чи з Сум в Херсон? Тут багато варіантів можна набрати...

звісно, навіщо їхати з Ужгорода в Полтаву прямим поїздом, або ж з пересадкою по Львову/Києву, якщо є пересадка в самому Люботині і приїзд в Полтаву в 23 години! ото зручність!
це пропозиція в стилі УЗ, так
Суми-Кривий Ріг/Херсон про які я згадав , по Вашому, була би доречна пересадка? Я вважаю, що так.З північного ходу через Бахмач- Конотоп-Ворожбу  там 100% Люботин був би доречним.
« Last Edit: 21.09.20 , 12:09 by Vovan » Logged
ОльгаБ
User

Posts: 82


View Profile
« Reply #33 on: 21.09.20 , 13:09 »
Share Reply with quote

Vovan! Прочитав 2 рази. Купа тексту. Смислу пересадки не зрозумів.
Напишіть повідомлення чітко згідно встановленого зразка.
Зараз напишу простіше:
45 Ужгород - Лисичанськ та 375 Харків-Херсон
 Станція Люботин -різниця між поїздами майже в годину;
 375 20:46-20:48, 45 21:30-21:37
 Прошу змістити 375 Харків-Херсон на годину вперед, щоб була пересадка з лисичанського (21:30-21:37; 21-46-21:48)
 Як наслідок , з'явиться ще пересадка по Знам'янці на 42, замість півтори години, буде сорок хвилин.
 Якщо і так незрозуміло, то:
Люботин  45 Ужгород- Лисичанськ 21:30-21:37 375 Харків-Херсон 21:46-21:48(замість 20:46-20:48);
 Знам'янка 375 Харків-Херсон 05:00-05:23
(замість 04:00-04:23)  42 Трускавець-Дніпро 05:41-05:44


Простите, но бред. Вы, похоже, совсем не с Харькова. Причем тут Люботин, уже бы по Харькову придумали. Сдвигать еще дальше никто не будет 375.  Посмотрела расписание 45го, это пересадка с Ужгорода на Херсон по Харькову??? И еще про Знамянку, это с Харькова на Днепр через Знамянку??


1. Про Знам'янку я писав, що це як наслідок вийде так , а не так їхати з Харкова на Дніпро через Знам'янку, я лише сказав про те, що час пересадки по Знам'янці буде менший, до прикладу з цією пересадкою в Люботині я можу з Ужгорода поїхати до Знам'янки без проблем, а далі сорок другим на Дніпро чи ті ж П'ятихатки(альтернатива 3/4 до Дніпра)
2.Ви з дуба впали? Яка пересадка у Харкові? Ви що, хочете, щоб Лисичанськ був о другій ночі, якщо не можна рухати 375?  Аби була пересадка у Харкові, то треба тоді замість 20:07 у 375 треба робити хоча б 22:25(це як раз час стоянки у 45). Але тоді Кривий Ріг далеко за десяту ранку буде, і зворотній рейс також треба перекладати на години вперед. Тому вибачте, так не вийде.
 


P.S. Цей пост також можна перенести у відповідну тему

Не видела, чтобы не форуме была традиция переходить на личности.

В данном случае нет смысла морочить голову и менять маршруты поездов из-за пересадки смысл какой еще пока не определен. В нынешней ситуации порезалось кучу всяких возможностей с пересадками, и уже перешли границу, когда где есть жд, всегда можно доехать поездом. В региональном плане хоч не хоч, а выбирай автобус или блабла, если нужно ехать в более-менее определенное время.
Ездили 375м в Херсон с прибытием в 14.11? Сдвижка на час, кроме превращение его в дневной, смещает обратный с Херсона - сдвигает Кривой Рог до полуночи и прибытие в Харьков и так достаточно позднее.
Logged
ОльгаБ
User

Posts: 82


View Profile
« Reply #34 on: 21.09.20 , 13:09 »
Share Reply with quote

У Сум был свой поезд (беспересадочные вагоны) на Херсон, за его восстановление и надо ратовать.
Иначе так можно будет прийти к наличию, например, 4-5 поездов, пресаживаясь между которыми можно в конечном итоге приехать куда нужно.
Вопрос закрыт.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 230


View Profile
« Reply #35 on: 21.09.20 , 13:09 »
Share Reply with quote

Я не хотів преходити на особистості, але коли прибуття на кінцеву , та ще і в прифронтове місто о другій ночі- це вже ні в які ворота не налазить, добре там четверта, п'ята ранку, але кінцева в глуху ніч- з опівночі по третю - це вже здоровий глузд втрачається.(я про 45)
 Якщо вже навіть і маніпулювати щодо цього з Люботином, заразом і з 45 також, то треба в цей раз кінцеву зробити в Попасній, а Лисичанськ буде транзитним містом, ну і час проходження тоді буде  десь о другій ночі, прибуття до Попасної ближче до 03:30 (точніші цифри там треба дивитись, що вийде в цьому випадку). Ну і тоді Київ буде не в 11 годин, а в дев'ять.

Чомусь же ви не питаєте, а чому Трускавець-Харків прибуття 10:47, а якщо 375 зробити 10:56, то одразу гвалт піднімається)))
« Last Edit: 21.09.20 , 13:09 by Vovan » Logged
Vovan
Active user

Posts: 230


View Profile
« Reply #36 on: 21.09.20 , 14:09 »
Share Reply with quote

У Сум был свой поезд (беспересадочные вагоны) на Херсон, за его восстановление и надо ратовать.
Иначе так можно будет прийти к наличию, например, 4-5 поездов, пресаживаясь между которыми можно в конечном итоге приехать куда нужно.
Вопрос закрыт.
Якщо були свої вагони на Херсон, то ви можливо кажете за міжнародні потяги, а це зараз неможливо, і тому максимум, що можна зробити-це призначити зі 144 СПБ-Харків огризок Ніжин-Харків, або Київ-Харків по нитці Либідь+143/144
« Last Edit: 21.09.20 , 14:09 by Vovan » Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5041


View Profile
« Reply #37 on: 21.09.20 , 15:09 »
Share Reply with quote

У Сум был свой поезд (беспересадочные вагоны) на Херсон, за его восстановление и надо ратовать.
Он отправился туда, куда и 139/140 с 141/142.

Вместо него внедрили Мечту новый прибыльный дорогой экспресс на Трускавец.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 230


View Profile
« Reply #38 on: 21.09.20 , 16:09 »
Share Reply with quote

Sergius, правильно, я вже впринципі сказав, який гібрид можна було б запустити при відсутності Київ/Харків-СПБ , не чіпаючи обидвох потягів, і 45, і 375, це Либідь+143/144.
 Або ж тоді Ужгород-Лисичанськ  на годину назад, тобто буде 20:30-20:37 , і у 375 20:46-20:48 як і є, а тоді Лисичанськ прибуття о 03:15, і без Попасної тут не обійтися, щоб прибуття на кінцеву не було посеред ночі, а в ті ж самі 04:25, відправлення з Попасної було б в  05:35.
 Зате Київ буде не в 11 з хвилинами, а в 10 :)
« Last Edit: 21.09.20 , 16:09 by Vovan » Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5041


View Profile
« Reply #39 on: 21.09.20 , 16:09 »
Share Reply with quote

Тут я ничего не комментирую, ибо не вчитывался. Тот пост был к пани ОльгаБ, что мол сейчас идёт повсеместное удорожание. Кроме отдельно взятых политических проектов.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!