Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.10.20 , 03:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Тамбур

      Humor

        Фантазії Vovan'а

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12
Reply | Print
Author Topic: Фантазії Vovan'а  (Read 3114 times)
Emblaze
Active user

Posts: 5476


View Profile
« Reply #80 on: 14.10.20 , 03:10 »
Share Reply with quote

Що занадто - то не здорово, так можна і до зупинок в Здолбунові договоритись і спаплюжити гарну ідею швидкого сполучення Придніпров'я з Заходом.

Либо в Бродах и Золочеве (где они, кстати, днем бы не помешали).
Logged
Олег_ЭТ
Active user

Posts: 638


View Profile
« Reply #81 on: 14.10.20 , 10:10 »
Share Reply with quote

Цікавим є той факт, що якщо по Козятину-2 в обидва боки по 5 хвилин зараз для зміни бригад, крім того ще 5 хвилин по С-2 в сторону Запоріжжя, то виходить, що в сторону Запоріжжя витрачається найбільше часу зараз, бо з БЦ до Кам'янського зараз 5:58 проти 5:46 в сторону Ужгорода. По Дніпру на Запоріжжя зупинка у 3/4 15 хвилин, проти п'яти у зворотньому напрямку.
 Отже, крім перетасовки технічних зупинок на основні тарифні, крім цього ще треба зупинку по Дніпру 5 хвилин в обидва боки, щоб цією різницею в 10 хвилин покрити двохвилинні П'ятихатки, трихвилинну Знам'янку, десятихвилинну зупинку по Шеві (Козятин-2+С-2) та двохвилинну Шепетівку. 
 А ось в сторону Ужгорода - тут буде час як зараз фактично  на Запорііжжя, бо нічим перекривати : якщо п'ять хвилин з Козятина-2 можна розбити на П'ятихатки (2 хвилини) та Знам'янку (три хвилини), то по Шеві і Шепетівці в напрямку Ужгорода  треба додавати до загального часу.

Покажи 5 минут стоянки или лох
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1417


View Profile
« Reply #82 on: 14.10.20 , 11:10 »
Share Reply with quote

Цікавим є той факт, що якщо по Козятину-2 в обидва боки по 5 хвилин зараз для зміни бригад, крім того ще 5 хвилин по С-2 в сторону Запоріжжя, то виходить, що в сторону Запоріжжя витрачається найбільше часу зараз, бо з БЦ до Кам'янського зараз 5:58 проти 5:46 в сторону Ужгорода. По Дніпру на Запоріжжя зупинка у 3/4 15 хвилин, проти п'яти у зворотньому напрямку.
 Отже, крім перетасовки технічних зупинок на основні тарифні, крім цього ще треба зупинку по Дніпру 5 хвилин в обидва боки, щоб цією різницею в 10 хвилин покрити двохвилинні П'ятихатки, трихвилинну Знам'янку, десятихвилинну зупинку по Шеві (Козятин-2+С-2) та двохвилинну Шепетівку. 
 А ось в сторону Ужгорода - тут буде час як зараз фактично  на Запорііжжя, бо нічим перекривати : якщо п'ять хвилин з Козятина-2 можна розбити на П'ятихатки (2 хвилини) та Знам'янку (три хвилини), то по Шеві і Шепетівці в напрямку Ужгорода  треба додавати до загального часу.

в Шепетівки є сполучення з Ужгородом і Придніпров'ям, для чого там зупиняти ще й 3/4?
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1573


View Profile
« Reply #83 on: 14.10.20 , 12:10 »
Share Reply with quote

Що занадто - то не здорово, так можна і до зупинок в Здолбунові договоритись і спаплюжити гарну ідею швидкого сполучення Придніпров'я з Заходом.

Либо в Бродах и Золочеве (где они, кстати, днем бы не помешали).
Я за Броди. До Ужгорода є нещоденний 45, а в бік Запоріжжя потрібно їхати лише з пересадками.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 230


View Profile
« Reply #84 on: 14.10.20 , 14:10 »
Share Reply with quote

Цікавим є той факт, що якщо по Козятину-2 в обидва боки по 5 хвилин зараз для зміни бригад, крім того ще 5 хвилин по С-2 в сторону Запоріжжя, то виходить, що в сторону Запоріжжя витрачається найбільше часу зараз, бо з БЦ до Кам'янського зараз 5:58 проти 5:46 в сторону Ужгорода. По Дніпру на Запоріжжя зупинка у 3/4 15 хвилин, проти п'яти у зворотньому напрямку.
 Отже, крім перетасовки технічних зупинок на основні тарифні, крім цього ще треба зупинку по Дніпру 5 хвилин в обидва боки, щоб цією різницею в 10 хвилин покрити двохвилинні П'ятихатки, трихвилинну Знам'янку, десятихвилинну зупинку по Шеві (Козятин-2+С-2) та двохвилинну Шепетівку. 
 А ось в сторону Ужгорода - тут буде час як зараз фактично  на Запорііжжя, бо нічим перекривати : якщо п'ять хвилин з Козятина-2 можна розбити на П'ятихатки (2 хвилини) та Знам'янку (три хвилини), то по Шеві і Шепетівці в напрямку Ужгорода  треба додавати до загального часу.

Покажи 5 минут стоянки или лох
Де саме показати 5 хвилин стоянки? 5 хвилин по С-2 в сторону Запору сказав про це Кримчанин, а по Козятину-2 я уточнював п'ять чи десять, бо якщо зупинка менше п'яти хвилин, то навряд чи за такий час швидко змінились би бригади.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 230


View Profile
« Reply #85 on: 14.10.20 , 14:10 »
Share Reply with quote

Цікавим є той факт, що якщо по Козятину-2 в обидва боки по 5 хвилин зараз для зміни бригад, крім того ще 5 хвилин по С-2 в сторону Запоріжжя, то виходить, що в сторону Запоріжжя витрачається найбільше часу зараз, бо з БЦ до Кам'янського зараз 5:58 проти 5:46 в сторону Ужгорода. По Дніпру на Запоріжжя зупинка у 3/4 15 хвилин, проти п'яти у зворотньому напрямку.
 Отже, крім перетасовки технічних зупинок на основні тарифні, крім цього ще треба зупинку по Дніпру 5 хвилин в обидва боки, щоб цією різницею в 10 хвилин покрити двохвилинні П'ятихатки, трихвилинну Знам'янку, десятихвилинну зупинку по Шеві (Козятин-2+С-2) та двохвилинну Шепетівку. 
 А ось в сторону Ужгорода - тут буде час як зараз фактично  на Запорііжжя, бо нічим перекривати : якщо п'ять хвилин з Козятина-2 можна розбити на П'ятихатки (2 хвилини) та Знам'янку (три хвилини), то по Шеві і Шепетівці в напрямку Ужгорода  треба додавати до загального часу.

в Шепетівки є сполучення з Ужгородом і Придніпров'ям, для чого там зупиняти ще й 3/4?
З 25/10 86/88 буде одним складом, 3/4 по парних, а 88/86 по непарних
Logged
Vovan
Active user

Posts: 230


View Profile
« Reply #86 on: 14.10.20 , 15:10 »
Share Reply with quote

..., а це значить, що 41/42 та 85/86 до того ж Львова буде в один день, а ви кажете про Шепетівку,  "навіщо зупиняти 3/4 ) Тут крім 88, який їздить в непарний день з НА, закривається парний день трійкою,  а виявляється ще, що ще й Львів теж закривається , (парний день з Запоріжжя), і зупинки у 3/4 при нещоденному курсуванні 42, 86(які співпадають), та 88 рано чи пізно з'являться в розкладі.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1417


View Profile
« Reply #87 on: 14.10.20 , 21:10 »
Share Reply with quote


 З 25/10 86/88 буде одним складом, 3/4 по парних, а 88/86 по непарних

так треба за щоденне курсування 87/88 боротись, а не псування графіку 3/4.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 230


View Profile
« Reply #88 on: 14.10.20 , 23:10 »
Share Reply with quote


 З 25/10 86/88 буде одним складом, 3/4 по парних, а 88/86 по непарних

так треба за щоденне курсування 87/88 боротись, а не псування графіку 3/4.
А ви думаєте УЗ так колись зробить?))) Ха-ха, дуже смішно, їй вигідніше все таки додати основні три центральноукраїнські зупинки  3/4 для додаткового паспотоку на Захід (П'ятихатки, Знам'янка, Шевченка), і зупинку в Шепетівці, ніж ще десь брати додатковий склад для 87/88.  Крім цього , ви ж самі бачите, що з кінця жовтня  навіть на  Львів з Запоріжжя в парний день лише цим самим 3/4 перекривається, і я не здивуюсь, що і 109/110 від Чорноліської до Львова теж в непарний день (хто там писав про через день з 30 жовтня).
« Last Edit: 14.10.20 , 23:10 by Vovan » Logged
Vovan
Active user

Posts: 230


View Profile
« Reply #89 on: 14.10.20 , 23:10 »
Share Reply with quote

Всмислі? З Києва через Кременчук до Запоріжжя на ІС+?!  А Ви впевнені, що якщо б так  і відбулося насправді, то там шлях краще і швидше?
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!