Welcome,
Guest
. Please
login
or
register
.
Did you miss your
activation email?
19.01.21 , 17:01
1 Hour
1 Day
1 Week
1 Month
Forever
Login with username, password and session length
Home
|
Help
|
Search
|
Login
|
Register
|
References
|
Blogs
|
Contact Information
railwayclub.info: train travel answers, travel deals
discussion
Тамбур
Humor
Фантазії Vovan'а
Pages:
1
2
3
4
5
6
7
8
[
9
]
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
...
25
Reply
|
Print
Author
Topic: Фантазії Vovan'а (Read 12214 times)
Emblaze
Active user
Posts: 5793
View Profile
Фантазії Vovan'а
«
Reply #80 on:
14.10.20 , 03:10 »
Share
Reply with quote
Quote from: delphin_7 on 13.10.20 , 19:10
Що занадто - то не здорово, так можна і до зупинок в Здолбунові договоритись і спаплюжити гарну ідею швидкого сполучення Придніпров'я з Заходом.
Либо в Бродах и Золочеве (где они, кстати, днем бы не помешали).
Logged
Олег_ЭТ
Active user
Posts: 656
View Profile
Фантазії Vovan'а
«
Reply #81 on:
14.10.20 , 10:10 »
Share
Reply with quote
Quote from: Vovan on 14.10.20 , 00:10
Цікавим є той факт, що якщо по Козятину-2 в обидва боки по 5 хвилин зараз для зміни бригад, крім того ще 5 хвилин по С-2 в сторону Запоріжжя, то виходить, що в сторону Запоріжжя витрачається найбільше часу зараз, бо з БЦ до Кам'янського зараз 5:58 проти 5:46 в сторону Ужгорода. По Дніпру на Запоріжжя зупинка у 3/4 15 хвилин, проти п'яти у зворотньому напрямку.
Отже, крім перетасовки технічних зупинок на основні тарифні, крім цього ще треба зупинку по Дніпру 5 хвилин в обидва боки, щоб цією різницею в 10 хвилин покрити двохвилинні П'ятихатки, трихвилинну Знам'янку, десятихвилинну зупинку по Шеві (Козятин-2+С-2) та двохвилинну Шепетівку.
А ось в сторону Ужгорода - тут буде час як зараз фактично на Запорііжжя, бо нічим перекривати : якщо п'ять хвилин з Козятина-2 можна розбити на П'ятихатки (2 хвилини) та Знам'янку (три хвилини), то по Шеві і Шепетівці в напрямку Ужгорода треба додавати до загального часу.
Покажи 5 минут стоянки или лох
Logged
delphin_7
Active user
Posts: 1535
View Profile
Фантазії Vovan'а
«
Reply #82 on:
14.10.20 , 11:10 »
Share
Reply with quote
Quote from: Vovan on 14.10.20 , 00:10
Цікавим є той факт, що якщо по Козятину-2 в обидва боки по 5 хвилин зараз для зміни бригад, крім того ще 5 хвилин по С-2 в сторону Запоріжжя, то виходить, що в сторону Запоріжжя витрачається найбільше часу зараз, бо з БЦ до Кам'янського зараз 5:58 проти 5:46 в сторону Ужгорода. По Дніпру на Запоріжжя зупинка у 3/4 15 хвилин, проти п'яти у зворотньому напрямку.
Отже, крім перетасовки технічних зупинок на основні тарифні, крім цього ще треба зупинку по Дніпру 5 хвилин в обидва боки, щоб цією різницею в 10 хвилин покрити двохвилинні П'ятихатки, трихвилинну Знам'янку, десятихвилинну зупинку по Шеві (Козятин-2+С-2) та двохвилинну Шепетівку.
А ось в сторону Ужгорода - тут буде час як зараз фактично на Запорііжжя, бо нічим перекривати : якщо п'ять хвилин з Козятина-2 можна розбити на П'ятихатки (2 хвилини) та Знам'янку (три хвилини), то по Шеві і Шепетівці в напрямку Ужгорода треба додавати до загального часу.
в Шепетівки є сполучення з Ужгородом і Придніпров'ям, для чого там зупиняти ще й 3/4?
Logged
Doobey
Active user
Posts: 1610
View Profile
Фантазії Vovan'а
«
Reply #83 on:
14.10.20 , 12:10 »
Share
Reply with quote
Quote from: Emblaze on 14.10.20 , 03:10
Quote from: delphin_7 on 13.10.20 , 19:10
Що занадто - то не здорово, так можна і до зупинок в Здолбунові договоритись і спаплюжити гарну ідею швидкого сполучення Придніпров'я з Заходом.
Либо в Бродах и Золочеве (где они, кстати, днем бы не помешали).
Я за Броди. До Ужгорода є нещоденний 45, а в бік Запоріжжя потрібно їхати лише з пересадками.
Logged
Vovan
Active user
Posts: 402
View Profile
Фантазії Vovan'а
«
Reply #84 on:
14.10.20 , 14:10 »
Share
Reply with quote
Quote from: Олег_ЭТ on 14.10.20 , 10:10
Quote from: Vovan on 14.10.20 , 00:10
Цікавим є той факт, що якщо по Козятину-2 в обидва боки по 5 хвилин зараз для зміни бригад, крім того ще 5 хвилин по С-2 в сторону Запоріжжя, то виходить, що в сторону Запоріжжя витрачається найбільше часу зараз, бо з БЦ до Кам'янського зараз 5:58 проти 5:46 в сторону Ужгорода. По Дніпру на Запоріжжя зупинка у 3/4 15 хвилин, проти п'яти у зворотньому напрямку.
Отже, крім перетасовки технічних зупинок на основні тарифні, крім цього ще треба зупинку по Дніпру 5 хвилин в обидва боки, щоб цією різницею в 10 хвилин покрити двохвилинні П'ятихатки, трихвилинну Знам'янку, десятихвилинну зупинку по Шеві (Козятин-2+С-2) та двохвилинну Шепетівку.
А ось в сторону Ужгорода - тут буде час як зараз фактично на Запорііжжя, бо нічим перекривати : якщо п'ять хвилин з Козятина-2 можна розбити на П'ятихатки (2 хвилини) та Знам'янку (три хвилини), то по Шеві і Шепетівці в напрямку Ужгорода треба додавати до загального часу.
Покажи 5 минут стоянки или лох
Де саме показати 5 хвилин стоянки? 5 хвилин по С-2 в сторону Запору сказав про це Кримчанин, а по Козятину-2 я уточнював п'ять чи десять, бо якщо зупинка менше п'яти хвилин, то навряд чи за такий час швидко змінились би бригади.
Logged
Vovan
Active user
Posts: 402
View Profile
Фантазії Vovan'а
«
Reply #85 on:
14.10.20 , 14:10 »
Share
Reply with quote
Quote from: delphin_7 on 14.10.20 , 11:10
Quote from: Vovan on 14.10.20 , 00:10
Цікавим є той факт, що якщо по Козятину-2 в обидва боки по 5 хвилин зараз для зміни бригад, крім того ще 5 хвилин по С-2 в сторону Запоріжжя, то виходить, що в сторону Запоріжжя витрачається найбільше часу зараз, бо з БЦ до Кам'янського зараз 5:58 проти 5:46 в сторону Ужгорода. По Дніпру на Запоріжжя зупинка у 3/4 15 хвилин, проти п'яти у зворотньому напрямку.
Отже, крім перетасовки технічних зупинок на основні тарифні, крім цього ще треба зупинку по Дніпру 5 хвилин в обидва боки, щоб цією різницею в 10 хвилин покрити двохвилинні П'ятихатки, трихвилинну Знам'янку, десятихвилинну зупинку по Шеві (Козятин-2+С-2) та двохвилинну Шепетівку.
А ось в сторону Ужгорода - тут буде час як зараз фактично на Запорііжжя, бо нічим перекривати : якщо п'ять хвилин з Козятина-2 можна розбити на П'ятихатки (2 хвилини) та Знам'янку (три хвилини), то по Шеві і Шепетівці в напрямку Ужгорода треба додавати до загального часу.
в Шепетівки є сполучення з Ужгородом і Придніпров'ям, для чого там зупиняти ще й 3/4?
З 25/10 86/88 буде одним складом, 3/4 по парних, а 88/86 по непарних
Logged
Vovan
Active user
Posts: 402
View Profile
Фантазії Vovan'а
«
Reply #86 on:
14.10.20 , 15:10 »
Share
Reply with quote
..., а це значить, що 41/42 та 85/86 до того ж Львова буде в один день, а ви кажете про Шепетівку, "навіщо зупиняти 3/4 ) Тут крім 88, який їздить в непарний день з НА, закривається парний день трійкою, а виявляється ще, що ще й Львів теж закривається , (парний день з Запоріжжя), і зупинки у 3/4 при нещоденному курсуванні 42, 86(які співпадають), та 88 рано чи пізно з'являться в розкладі.
Logged
delphin_7
Active user
Posts: 1535
View Profile
Фантазії Vovan'а
«
Reply #87 on:
14.10.20 , 21:10 »
Share
Reply with quote
Quote from: Vovan on 14.10.20 , 14:10
З 25/10 86/88 буде одним складом, 3/4 по парних, а 88/86 по непарних
так треба за щоденне курсування 87/88 боротись, а не псування графіку 3/4.
Logged
Vovan
Active user
Posts: 402
View Profile
Фантазії Vovan'а
«
Reply #88 on:
14.10.20 , 23:10 »
Share
Reply with quote
Quote from: delphin_7 on 14.10.20 , 21:10
Quote from: Vovan on 14.10.20 , 14:10
З 25/10 86/88 буде одним складом, 3/4 по парних, а 88/86 по непарних
так треба за щоденне курсування 87/88 боротись, а не псування графіку 3/4.
А ви думаєте УЗ так колись зробить?))) Ха-ха, дуже смішно, їй вигідніше все таки додати основні три центральноукраїнські зупинки 3/4 для додаткового паспотоку на Захід (П'ятихатки, Знам'янка, Шевченка), і зупинку в Шепетівці, ніж ще десь брати додатковий склад для 87/88. Крім цього , ви ж самі бачите, що з кінця жовтня навіть на Львів з Запоріжжя в парний день лише цим самим 3/4 перекривається, і я не здивуюсь, що і 109/110 від Чорноліської до Львова теж в непарний день (хто там писав про через день з 30 жовтня).
«
Last Edit: 14.10.20 , 23:10 by Vovan
»
Logged
Vovan
Active user
Posts: 402
View Profile
Фантазії Vovan'а
«
Reply #89 on:
14.10.20 , 23:10 »
Share
Reply with quote
Всмислі? З Києва через Кременчук до Запоріжжя на ІС+?! А Ви впевнені, що якщо б так і відбулося насправді, то там шлях краще і швидше?
Logged
Tags:
Pages:
1
2
3
4
5
6
7
8
[
9
]
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
...
25
Reply
|
Print
Jump to:
Please select a destination:
-----------------------------
discussion
-----------------------------
=> Розклади рейсів і маршрути поїздок
===> Пропозиції та їх обговорення
=> Станції
=> Бортовий журнал
=> Складні тарифні питання
=> Неактуальні теми щодо вартості проїзду
=> Прикордонно-митний контроль
=> Інше
=> Тамбур
===> Зустрічі
=====> у Києві
===> Обрані звіти і репортажі
===> Автобус, літак і водний транспорт
===> Гумор
=> Ретро
=> Програма "Твій поїзд"
-----------------------------
train reviews
-----------------------------
=> Відгуки про потяги
===> Решта потягів
Powered by SMF 1.1.8
|
SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC