Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
01.12.20 , 10:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Тамбур

      Humor

        Фантазії Vovan'а

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Reply | Print
Author Topic: Фантазії Vovan'а  (Read 6565 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10056


View Profile
« Reply #60 on: 12.10.20 , 09:10 »
Share Reply with quote

Як бачите, ні.
Ну, тема в гуморі, можна трохи поржати.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 308


View Profile
« Reply #61 on: 12.10.20 , 09:10 »
Share Reply with quote

Як бачите, ні.
Ну, тема в гуморі, можна трохи поржати.
Смійтеся-смійтеся, я дивлюся, що ви не звернули уваги на жирні речення, і я би до речі помінявся би з Вами місцями і подивився би збоку, як ви "відстоювали" б зупинку потягу у своєму місті, або близьким до нього. Бо я дивлюся, що в ЄС або ви ніколи не їздили, або лише через Львів та Польшу, або вам подобається сильно пересадка по Львову і далі ви їхали в Угорщину, Словаччину і т.д.

Sean, Якщо у Вас особисто дисонанс, то прошу приймати хоч якісь рішення, бо з давно наведених моїх даних швидкість поїзда ізза цих чотирьох зупинок не вплине на категорію, буде замість середньої 89 км/год від БЦ до Кам'янського - ~ 85 км/год. Середня на всьому маршруті зараз і так 79 км/год , а буде ~75 км/год. Тому не завжди  треба шановній УЗ звертати на зниження категорії, якщо швидкість буде меншою, якщо вже потяг добре прокладено під 90 км/год, а категорія НЕ починається з середньої >70 км/год.
Logged
VB
Active user

Posts: 4361


View Profile
« Reply #62 on: 12.10.20 , 14:10 »
Share Reply with quote

Потік то є....
Logged
ОльгаБ
User

Posts: 94


View Profile
« Reply #63 on: 12.10.20 , 20:10 »
Share Reply with quote

Можно також з іншого боку глянути - як уже досить давно перетинаються кордони для поїздок в Крим та Москву (і далі) насамперед до родичів (одразу - говорю не про себе) і чомусь нікого це не хвилює. Наразі точної статистики не бачила, одначе - досить спірне питання - в Крим чи в ЕС зарах потік більше, бо гадаю, що все ж перше.
Logged
VB
Active user

Posts: 4361


View Profile
« Reply #64 on: 12.10.20 , 21:10 »
Share Reply with quote

Потік то є....
але ж думок..... Яких?
Logged
VB
Active user

Posts: 4361


View Profile
« Reply #65 on: 12.10.20 , 21:10 »
Share Reply with quote

Можно також з іншого боку глянути - як уже досить давно перетинаються кордони для поїздок в Крим та Москву (і далі) насамперед до родичів (одразу - говорю не про себе) і чомусь нікого це не хвилює. Наразі точної статистики не бачила, одначе - досить спірне питання - в Крим чи в ЕС зарах потік більше, бо гадаю, що все ж перше.
Крим? Ну з Росії може й так. Останніми роками родичів у людей більше на заході стає. Росія з кожним роком в цьому плані втрачає гостювальникіа. А у Крим  лише татари додому їздять. Чому туди їхати?
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10056


View Profile
« Reply #66 on: 12.10.20 , 22:10 »
Share Reply with quote

Я коли перетинав адмінкордон на Перекопі в квітні 2014 року - розумів, що це дорога в один кінець. Але десь марив, що через пару років поїду хоча б на кілька днів у Крим, де прожив 3,5 роки. Але швидко зрозумів, що воно того не варте.

А взагалі - там станом на 2014 рік була проукраїнська молодь (не тільки кримці), непромита проносною річчю самізнаєтекого.
Але вони, як і багато інших людей були вимушені лишитися там, зовсім не через політиний світогляд. Були ситуації, коли молодь виїзджала через адмінкордон назавжди, а батьки лишалися. Просто нам з дружиною по суті не було чого там втрачати, окрім роботи та кльвого способу життя з безкрайніми пляжами та просторами. Тому, їдуть туди не тільки татари та не тільки заради того, щоб погріти булки на пляжах.
Тому, я би не стверджував так однозначно. Це по суті як і перетин лінії розмежування на Донбасі.   
Logged
Vovan
Active user

Posts: 308


View Profile
« Reply #67 on: 12.10.20 , 22:10 »
Share Reply with quote

Можно також з іншого боку глянути - як уже досить давно перетинаються кордони для поїздок в Крим та Москву (і далі) насамперед до родичів (одразу - говорю не про себе) і чомусь нікого це не хвилює. Наразі точної статистики не бачила, одначе - досить спірне питання - в Крим чи в ЕС зарах потік більше, бо гадаю, що все ж перше.
Ви серйозно??? І де ж цей цікаво шлях перетинається , як по вашому "кордони для поїздок в Крим та Москву"?  Нічого, що існує пряма Москва-Севастополь , і ця пряма від Сиваша на АР Крим є закритою, так як анексія Росією української території.  І саме ізза цього факту після 2014 потік пішов в основному на ЄС.
« Last Edit: 12.10.20 , 22:10 by Vovan » Logged
Vovan
Active user

Posts: 308


View Profile
« Reply #68 on: 13.10.20 , 09:10 »
Share Reply with quote

  Тому про що я і кажу, що непризначення з самого початку потягу 3/4 зупинок які я назвав є грубою помилкою крім того, що сама компанія отримала би
додатковий  паспотік на Захід і на ЄС, і крім цього, це несправедливо є з іншого боку, що при запуску потяга навіть НЕ з нового напрямку (Запоріжжя через Дніпро і далі), в той час як північна гілка (Харків-Полтава-Київ-Ужгород) має крім НЕ 17 Харків-Ужгород, ще і бюджетний 45/46 з Лисичанська.
  Тобто якщо вже пустили 3/4 - то вже до кінця з усіма зупинками, а не так, що Харків-Київ-Ужгород з двома потягами, а центр України(П'ятихатки, Знам'янка, Шевченка) - отримали дулю з маком від УЗ і до сих пір її мають.
« Last Edit: 13.10.20 , 09:10 by Vovan » Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1466


View Profile
« Reply #69 on: 13.10.20 , 11:10 »
Share Reply with quote

 Тому про що я і кажу, що непризначення з самого початку потягу 3/4 зупинок які я назвав є грубою помилкою крім того, що сама компанія отримала би
додатковий  паспотік на Захід і на ЄС, і крім цього, це несправедливо є з іншого боку, що при запуску потяга навіть НЕ з нового напрямку (Запоріжжя через Дніпро і далі), в той час як північна гілка (Харків-Полтава-Київ-Ужгород) має крім НЕ 17 Харків-Ужгород, ще і бюджетний 45/46 з Лисичанська.

Ем...
у 17/18 та 45/46 співпадає 0 зупинок між Харковом і Києвом. Яка Полтава?
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!