Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
01.12.20 , 10:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Тамбур

      Humor

        Фантазії Vovan'а

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Reply | Print
Author Topic: Фантазії Vovan'а  (Read 6558 times)
Vovan
Active user

Posts: 308


View Profile
« Reply #70 on: 13.10.20 , 12:10 »
Share Reply with quote

 Тому про що я і кажу, що непризначення з самого початку потягу 3/4 зупинок які я назвав є грубою помилкою крім того, що сама компанія отримала би
додатковий  паспотік на Захід і на ЄС, і крім цього, це несправедливо є з іншого боку, що при запуску потяга навіть НЕ з нового напрямку (Запоріжжя через Дніпро і далі), в той час як північна гілка (Харків-Полтава-Київ-Ужгород) має крім НЕ 17 Харків-Ужгород, ще і бюджетний 45/46 з Лисичанська.

Ем...
у 17/18 та 45/46 співпадає 0 зупинок між Харковом і Києвом. Яка Полтава?
Полтава то не співпадає, 45/46 іде через Суми, АЛЕ сам факт, що Харків до  Ужгорода має два потяги, плюс ще 22 Харків-Трускавець через Суми до Львова, (про Львів мова зараз не йде до речі), а центральна Україна навіть 3/4 до Ужгорода -дуля з маком)))) .
 
« Last Edit: 13.10.20 , 12:10 by Vovan » Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1466


View Profile
« Reply #71 on: 13.10.20 , 12:10 »
Share Reply with quote

Якщо ви на повному серйозі порівнюєте Харків і П'ятихатки-Знам'янку-Шевченка...
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10055


View Profile
« Reply #72 on: 13.10.20 , 13:10 »
Share Reply with quote

От тут я в принципі погоджуюся з Вованом, що хоча б Олександрія, Знам'янка та Тараса Шевченка повинні бути в 3/4. При цьому, на мою думку, є сенс перенести зміну бригади з Козлятина-2 до Тараса Шевченка, а Козлятин-2 проходити на ходу.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 308


View Profile
« Reply #73 on: 13.10.20 , 16:10 »
Share Reply with quote

От тут я в принципі погоджуюся з Вованом, що хоча б Олександрія, Знам'янка та Тараса Шевченка повинні бути в 3/4. При цьому, на мою думку, є сенс перенести зміну бригади з Козлятина-2 до Тараса Шевченка, а Козлятин-2 проходити на ходу.
  Я вибачаюся, а що, 3/4 ще має якусь технічну зупинку для зміни бригад в Козятині-2 ?)) Ну це вже повний треш...
  Якщо вже так і робити, то як у 88 та 231 (Козятин-1). Але в більшості для НЕ це недопустимо - зміна напрямку ( крім Запоріжжя-Пологи-Маріуполь, там лише тільки так), тому
 основна зупинка по Шеві  відняла  би цю дебільну непідкріплену нічим 5-10 хвилинну та ще і технічну зупинку, і зміна бригад була б саме в 100 000 місті, де  Шева-Знам'янка = de facto Черкаси-Кропивницький , а П'ятихатки=Жовті Води + КР, так як з КР немає зараз нічого ні на Львів, ні тим більше в Ужгород.   
 
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1466


View Profile
« Reply #74 on: 13.10.20 , 19:10 »
Share Reply with quote

Що занадто - то не здорово, так можна і до зупинок в Здолбунові договоритись і спаплюжити гарну ідею швидкого сполучення Придніпров'я з Заходом.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 308


View Profile
« Reply #75 on: 13.10.20 , 21:10 »
Share Reply with quote

Що занадто - то не здорово, так можна і до зупинок в Здолбунові договоритись і спаплюжити гарну ідею швидкого сполучення Придніпров'я з Заходом.
Е ні, якщо є об'їзди Козятина-1 та Здолбунова , то навіщо тут зупинки? У випадку наявності об'їзду Козятин-1 не дорівнює Вінниці, а Здолбунів не дорівнює Рівному. Ви ж самі це знаєте це з інших потягів))) Навіть звичайні потяги , не НЕ не всі мають такі заїзди.
 Тому не маніпулюйте думкою, що я хоч слово кажу про зупинки у Здолбунові та Козятині та ще і для того, щоб змінити напрямок(((. Четвертою зупинкою , якою ще може бути після П'ятихаток-Знам'янки-Ім.Шевченка -це Шепетівка , а з Шепетівки як раз напрямок на Хмельницький , Тернопіль (неелектрифікований) та Житомир через Новоград. Ну і основна пряма Козятин-Здолбунів )
« Last Edit: 13.10.20 , 21:10 by Vovan » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10055


View Profile
« Reply #76 on: 13.10.20 , 21:10 »
Share Reply with quote

Да ну. Той же ИС+ Київ - Запоріжжя/Покровськ має давно ці зупинки, та вони користуються попитом. В даному випадку, якщо перенесуть зміну бригади до Тараса Шевченка з Козлятина-2 - то "врізання" цих зупинок - максимум 10 хвилин до загального часу руху. А при часу в дорозі біля доби - 10 хвилин - це пил.
До того ж ці 10 хвилин можна відіграти, якщо нормально його покласти між Дніпром та Запором, без технічної зупинки по Синельникове-2
Logged
Vovan
Active user

Posts: 308


View Profile
« Reply #77 on: 13.10.20 , 21:10 »
Share Reply with quote

Та ви що? Це виходить, що зараз технічні зупинки Козятин-2+Синельникове-2 = 5+5 хвилин =10 хвилин чи 2*10 = 20 хвилин?! Тоді виходить, що краще і вигідніше  в
ці 20 хвилин вписати дані зупинки.
« Last Edit: 13.10.20 , 21:10 by Vovan » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10055


View Profile
« Reply #78 on: 13.10.20 , 22:10 »
Share Reply with quote

По Синельникове-2 технічна зупинка лише в бік Запору 5 хвилин. Для зхрещенням з 737. По Козлятину-2 у обидва боки для зміни локомотивної бригади.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 308


View Profile
« Reply #79 on: 14.10.20 , 00:10 »
Share Reply with quote

Цікавим є той факт, що якщо по Козятину-2 в обидва боки по 5 хвилин зараз для зміни бригад, крім того ще 5 хвилин по С-2 в сторону Запоріжжя, то виходить, що в сторону Запоріжжя витрачається найбільше часу зараз, бо з БЦ до Кам'янського зараз 5:58 проти 5:46 в сторону Ужгорода. По Дніпру на Запоріжжя зупинка у 3/4 15 хвилин, проти п'яти у зворотньому напрямку.
 Отже, крім перетасовки технічних зупинок на основні тарифні, крім цього ще треба зупинку по Дніпру 5 хвилин в обидва боки, щоб цією різницею в 10 хвилин покрити двохвилинні П'ятихатки, трихвилинну Знам'янку, десятихвилинну зупинку по Шеві (Козятин-2+С-2) та двохвилинну Шепетівку. 
 А ось в сторону Ужгорода - тут буде час як зараз фактично  на Запорііжжя, бо нічим перекривати : якщо п'ять хвилин з Козятина-2 можна розбити на П'ятихатки (2 хвилини) та Знам'янку (три хвилини), то по Шеві і Шепетівці в напрямку Ужгорода  треба додавати до загального часу.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!