Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
26.01.21 , 07:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Тамбур

      Humor

        Фантазії Vovan'а

Pages: 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26
Reply | Print
Author Topic: Фантазії Vovan'а  (Read 13133 times)
Vovan
Active user

Posts: 427


View Profile
« Reply #230 on: 30.12.20 , 22:12 »
Share Reply with quote

Вован, от ти накидуєш графіки, а головного фейла поїзда 5/6 так і не бачиш.
Який же фейл ви бачите? Те, що замість 43 хвилин від П'ятихаток Стикових до Олександрії треба 50 , як зараз у 3/4 , чи вас не влаштовує зменшення обороту по Ужгороду і проходження Львова впритул до 41/42?)  Ну, це вже вибачте, обставини такі б склалися, треба або тут змінювати напрямок, про що у нас зараз мова,  або потягу  3/4 додавати дані зупинки, бо до Ужгорода лише з пересадкою , і при цьому "дірка"між Кам'янським та БЦ(тобто ні одної зупинки).
 Чи ви гадаєте, що з цим графіком і зміною напрямку потяг не заповнювався би, краще не стало б?)
 Те, що Кримчанин сказав про перетік херсонців в 109/110 -це де факто нічого не змінює, бо залишаться пасажири, які їхатимуть з Херсона до Мукачево/Ужгорода; кількість тих  херсонців, кто перейде на 110, ми скомпенсували б пасажирами  Апостолове/КРГ/Рокувата/Олександрія/Знам'янка--Львів/Мукачево/Ужгород.Ну і плюс ці ж самі проміжні Шевченка/Знам'янка/Олександрія-КРГ/Апостолове/Херсон.
 Так що нічого драматичного я тут не бачу. А те, що нову нитку треба класти, впритул до іншого потяга, це не моя проблема.
 
« Last Edit: 30.12.20 , 23:12 by Vovan » Logged
Riesgo
Active user

Posts: 2392


View Profile
« Reply #231 on: 30.12.20 , 23:12 »
Share Reply with quote

Ніт, нічого з того що написано. Фейл в іншому. Підказка: у поїзда 3/4 є відмінність у цьому.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 427


View Profile
« Reply #232 on: 30.12.20 , 23:12 »
Share Reply with quote

Якщо ви про раннє проходження Львова близько шостої-сьомої ранку, і нинішній 5/6 цим графіком з проходженням Львова в 07:54 замість 07:39 це пізно і він може здохнути, то вітаю, -треба перекладати як мінімум на годину - дві назад в обидва боки, а якщо ще зробити у вигляді компенсатора відсутності зараз вищеперелічених  зупинок у 3/4, то вийде мінус година двадцять по Львову, (якщо додати ще сім хвилин від П'ятихаток-Стикових до Олександрії і зробити 50 хвилин, замість 43, як в мене було). Тобто замість 07:54 було б тоді 06:34-07:01
Logged
Riesgo
Active user

Posts: 2392


View Profile
« Reply #233 on: 30.12.20 , 23:12 »
Share Reply with quote

І знову мимо.

Основна функція Нічного експресу швидко (відносне поняття на УЗ) і найкоротшим/оптимальним маршрутом (бо пакс платить макс гроші за "швидкість" і фірмовість 1 класу) доставити пасажира із пункту А в Б. Але якщо такий поїзд сполучає умовний Регіон - Регіон або кластер (туристичний у даному разі), то відповідно саме там він повининен мати зупинки:

Тобто: ввечері зібрав пасажирів по Придніпров'ю, ніч без тарифних зупинок, і вранці висадка Львів, Стрий, Славське, Воловець, Свалява, Мукачево, Уж.

У поїзда 3/4 це реалізовано, у поїзда 5/6 - ні. На що в майбутньому теж треба буде закладати час, а ви ліпите йому Рокувату і Олександрії. Кривий Ріг є і того достатньо. І так поїзд робить великий гак, і сам Миколаїв в прольоті.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 427


View Profile
« Reply #234 on: 31.12.20 , 00:12 »
Share Reply with quote

І знову мимо.

Основна функція Нічного експресу швидко (відносне поняття на УЗ) і найкоротшим/оптимальним маршрутом (бо пакс платить макс гроші за "швидкість" і фірмовість 1 класу) доставити пасажира із пункту А в Б. Але якщо такий поїзд сполучає умовний Регіон - Регіон або кластер (туристичний у даному разі), то відповідно саме там він повининен мати зупинки:

Тобто: ввечері зібрав пасажирів по Придніпров'ю, ніч без тарифних зупинок, і вранці висадка Львів, Стрий, Славське, Воловець, Свалява, Мукачево, Уж.

У поїзда 3/4 це реалізовано, у поїзда 5/6 - ні. На що в майбутньому теж треба буде закладати час, а ви ліпите йому Рокувату і Олександрії. Кривий Ріг є і того достатньо. І так поїзд робить великий гак, і сам Миколаїв в прольоті.
Навіщо мені і власне вам цю теорію повторювати ще раз? Я і так це знаю, я іду від зворотнього, не порушуючи цього ж правила,  ви що, бачите, що було б порушене це правило, якби  у того ж 3/4 додатково були б П'ятихатки, Знам'янка, Шевченка? (До речі про це вже йшла мова, що Кам'янське і БЦ це виключення з правил і максимум 2-3 зупинки на область, включаючи обласний центр, а якщо такого немає на шляху -то пасажирська (така як Знам'янка), але не лінійна , чи вузлова станція). І подивіться розклад,  там всі вищеперераховані зупинки не в нічний час (крім БЦ , ім.Шевченка та Знам'янки  в зворотній бік та Шепетівки в бік Львова).
 А у випадку з 5/6 то тим більше такого ви не побачили ж, правда?
Logged
Riesgo
Active user

Posts: 2392


View Profile
« Reply #235 on: 31.12.20 , 00:12 »
Share Reply with quote

не треба фантазувати хто що побачив/подумав і писати простині (хоча, це ж тема хфантазійна гг). Я ж написав, у 5/6 в реальному розкладі нема зупинок по Карпатах, і в тебе в пропонованому розкладі їх теж немає. Все, мені далі нецікаво.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 427


View Profile
« Reply #236 on: 31.12.20 , 08:12 »
Share Reply with quote

P.S. Мета цього посту до Вас була дуже проста -довести те, що НЕшним довгим злучним  потягам буде краще і вигідніше нашкребти і додати все ж таки декілька зупинок за цим принципом, ніж тримати при собі на УЗ короткий НЕ, який за диким цінником з точки А в точку Б,  і довгий НЕ, який приносить прибуток.
Прикладів купа - пара 80 Дніпро і 12 Славутич;
 29 Ужгород-Київ і той же самий 80 Київ-Дніпро, на які накладається без заходу у Київ 3/4;
 Так само можна ще сказати про пари НЕ 91/92 та 63/64, на ці пари по маршруту накладається ІФ-Костянтинівка, який все ж вигідніше тримати і катати , ніж два коротких, про що я писав вище.
 
P.P.S. Ви ще скажіть, що у того ж НЕ 79/80 немає вночі тарифних зупинок -ну це ж брехня, а як же та ж Олександрія, Знам'янка в бік Києва?
Logged
Vovan
Active user

Posts: 427


View Profile
« Reply #237 on: 10.01.21 , 20:01 »
Share Reply with quote

786 Шостка-Київ
        12:12 - 16:15
 774 Шостка-Київ
            15:21-19:28
 
  786 Київ-Шостка
          07:21-11:27
   774 Київ-Шостка
           10:32-14:36

Як бачимо, простій по Києву більше, ніж 12 годин.  По Шостці або по Терещенській (краще на магістральній станції ) треба провести в цьому випадку  зміну тяги в будь-якому випадку; від Терещенської до Н-С 42 км, до Семенівки ще 59. При цьому по Н-С треба змінити напрямок руху.  Але на мою думку подовження або 786 , або 774 до Новгорода-Сіверського буде достатньо, бо це туристичне місто, а далі на Семенівку - ну просто немає сенсу в якесь село подовжувати.
 Приміський від Терещенської до Новгорода Сіверського з усіма зупинками долає шлях за годину двадцять хвилин, якщо відняти вісім зупинок по хвилині залишивши лише Шостку і відмінусувати ще пару хвилин на розгін -гальмування, вийде десь 1:04 від Терещенської до Н-С.
 Якщо ж слідувати за цією логікою, то до прикладу 786 потяг Київ-Шостка мав би такий вигляд розкладу:
 Київ 07:21
 Терещенська 11:12-11:35;
 Шостка 11:48-11:50;
 Новгород-Сіверський 12:40.(бо між Н-С та Шосткою 6 зупинок приміського по хвилині, а час -58 хвилин; 58-6=52; 52-2 хвилини на розгін-гальмування =50.
 
 
 Зворотно був би такий розклад:
 Новгород-Сіверський 13:50;
 Шостка 14:40-14:42;
 Терещенська 14:55-15:20;
 Київ 18:08 .


 
   
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5542


View Profile
« Reply #238 on: 10.01.21 , 20:01 »
Share Reply with quote

Як бачимо, простій по Києву більше, ніж 12 годин.  
Вони не стоять на місці. Після короткого перестою виконують рейси на Кременчук та Черкаси.
« Last Edit: 10.01.21 , 20:01 by sergius » Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5542


View Profile
« Reply #239 on: 10.01.21 , 21:01 »
Share Reply with quote

Такая тема уже была, и не одна

http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=124531.0

http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=122250.0

Сходились на мысли, что актуальнее вечерний рейс, регионала (783/784) или отдельной группы вагонов.

Третий вариант – фидер по Конотопу. В качестве его, может быть ДР1А , согласованный  с 45/46,  895/896 и 779/780. Теоретически, даже машина с-под пригородных рейсов Терещенская – Семеновка.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!