Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.01.21 , 15:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Тамбур

      Humor

        Фантазії Vovan'а

Pages: 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25]
Reply | Print
Author Topic: Фантазії Vovan'а  (Read 12563 times)
Vovan
Active user

Posts: 419


View Profile
« Reply #240 on: 11.01.21 , 00:01 »
Share Reply with quote

Як бачимо, простій по Києву більше, ніж 12 годин.  
Вони не стоять на місці. Після короткого перестою виконують рейси на Кременчук та Черкаси.
Значить, виходить, таку маніпуляцію принаймні  з 786 можна зробити лише тоді, коли перекладуть колію від Шостки до Н-С, щоб можна було їхати зі швидкістю 60 км/год, аби зекономити 40 хвилин в обидва боки, а не плестися як черепаха від Шостки. Тоді прибуття у Киів буде о 17:21(якщо перенести зміну тяги у Конотоп і зробити її 20 хвилин), а вже через 21 хвилину, о 17:42 відправитись на Кременчук.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5525


View Profile
« Reply #241 on: 11.01.21 , 01:01 »
Share Reply with quote

Максимальна швидкість по перегону 80 км/год. Проблема у низькій швидкості по мосту, почитайте попередні теми, там розписано.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 419


View Profile
« Reply #242 on: 11.01.21 , 14:01 »
Share Reply with quote

Значить, якщо проблема лише в мості через Десну, то від Шостки до з.п. 31 км у вашому випадку можна проїхати за 15 хвилин, від з.п.31 км до з.п. Юхнове зі швидкістю приміського -за п'ять хвилин, а від з.п. Юхнове до Н-С -10 хвилин, тобто всього буде витрачено часу, незважаючи на обмеження -30 хвилин. Отже чи можна було б зробити подовження 786 на вашу ж думку в такій вищеописаній ситуації?
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5525


View Profile
« Reply #243 on: 11.01.21 , 20:01 »
Share Reply with quote

По часу, реально "перестрибати" з нитки 785/786 на 773/774. Та тоді замість двох хутких регіоналів отримаєте один.
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 966


View Profile
« Reply #244 on: 12.01.21 , 10:01 »
Share Reply with quote

786 Шостка-Київ
        12:12 - 16:15
 774 Шостка-Київ
            15:21-19:28
 
  786 Київ-Шостка
          07:21-11:27
   774 Київ-Шостка
           10:32-14:36

Як бачимо, простій по Києву більше, ніж 12 годин.  По Шостці або по Терещенській (краще на магістральній станції ) треба провести в цьому випадку  зміну тяги в будь-якому випадку; від Терещенської до Н-С 42 км, до Семенівки ще 59. При цьому по Н-С треба змінити напрямок руху.  Але на мою думку подовження або 786 , або 774 до Новгорода-Сіверського буде достатньо, бо це туристичне місто, а далі на Семенівку - ну просто немає сенсу в якесь село подовжувати.
 Приміський від Терещенської до Новгорода Сіверського з усіма зупинками долає шлях за годину двадцять хвилин, якщо відняти вісім зупинок по хвилині залишивши лише Шостку і відмінусувати ще пару хвилин на розгін -гальмування, вийде десь 1:04 від Терещенської до Н-С.
 Якщо ж слідувати за цією логікою, то до прикладу 786 потяг Київ-Шостка мав би такий вигляд розкладу:
 Київ 07:21
 Терещенська 11:12-11:35;
 Шостка 11:48-11:50;
 Новгород-Сіверський 12:40.(бо між Н-С та Шосткою 6 зупинок приміського по хвилині, а час -58 хвилин; 58-6=52; 52-2 хвилини на розгін-гальмування =50.
 
 
 Зворотно був би такий розклад:
 Новгород-Сіверський 13:50;
 Шостка 14:40-14:42;
 Терещенська 14:55-15:20;
 Київ 18:08 .


 
   
Шостка- Н-Северский проехать можно за 40мин. Сумской во всяком случае так ездил под ЧМЭ3 А вообще эти экспресы "не на часі" для города. Сначала будет ночной  ВБС или группа вагонов, если повезет то с вместе Харьковским, а уже когда-то возможно дневной пассажирский по демократичным ценам взамен экспресса. В последнем зверненни нашего депутата послали нахер. Туда же указали и мне, когда я пытался узнать поток на отмененном рание анналогичном ВБСе. Теперь надо собирать подписи с населения, а на это пока нет времени, да и выборы у нас еще не закончились. Но запал пока есть.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 419


View Profile
« Reply #245 on: 12.01.21 , 21:01 »
Share Reply with quote

357 Київ-Рахів
 Тернопіль 21:56-22:32 ;
  Козова 23:22-23:24;
  Потутори 23:53-23:55;
  Рогатин 00:48-00:50;
  Ходорів 01:29-01:51;
  Жидачів 02:03-02:05;
  Стрий-2  02:45-02:50;
  Дрогобич 03:20-03:25;
  Давидів 03:53-03:55;
  Самбір 04:10-04:12; (накладка на 13, різниця в 12 хвилин)
  Ужгород 08:50.
 
 
 
 
Logged
Vovan
Active user

Posts: 419


View Profile
« Reply #246 on: Yesterday at 20:23 »
Share Reply with quote

Ну так для Мариуполь-Солотвино надо еще один состав, если ежедневно и по нитке 601/602, а до Франыка по теперешнему расписанию он успевает туда и назад смотаться. Может просто крепким впадло репу чухать насчет скрещений
Я к тому,что  Vovan скорее всего не читал о поезде случки.
Щойно прочитав з двісті якоїсь сторінки  теми "Оптимізація сполучення Прикарпаття", і там згадується Маріуполь-Львів до Солотвино. Я же писав про поєднання 84 та 601/602:
Є деклька нюансів-яким графіком ви його уявляєте-ви хочете замінити ним 601/602-тоді потрібно буде його класти між Львовом і Солотвино на його нитку.
Отже вийде приблизно ось так
16.00 Маріуполь 11.00
23.00 Запоріжжя4.00
1.30   Дніпро   1.30
7.00   Шева     20.30
13.00 Вінниця    13.30
16.00 Хмель      10.30
18.00 Тернопіль 8,30
20.30 Львів        6.30
03.00 Ужгород    00,00
9.00 Солотвино 18.00
І так плюси  сполучення Придніпровя та Маріуполя з Закарпаттям. Відновленння сполучення Вінниці -Тернополя з Львовом-Чопом-Солотвино. Ранкове відправлення та вечірнє прибуття з/до Львова з Тернополя Хмеля Вінниці. Перекриття функціоналу 601/602. 
Також тими 5тьма вагонами що будуть відчіплятися в Чопі  можна обслужити 145/146 лише посунуваши відправлення зі Львова на 20.10(за пів години мусять встигнути причепити віденські вагони.
Мінусів теж багато. Ранкове відправлення зі Львова точно не сподобається Маріупольцям так як прийдеться брати ніч в готелі або сидіти на вокзалі.
Як і прибуття до Львова на 3 години пізніше.
Також це не сподобається Вінниці - зараз це є шикарний овернай Львів(01.00) Вінниця(8.30)
Зараз між Дніпром;Запоріжжем та Маріуполем це є шикарний овернайт з прибуттям до Маріуполя об 6.30.-це є єдиний поїзд який прибуває в Марік до початку робочого дня і якщо перший поїзд буде прибувати в Маріуполь об 10.30 це мяко кажучи песець.   Від Шеви до Маріуполя графік повністю дублює 84 що не є ок.
Зворотньо ситуація приблизно така ж сама- між Маріком та Дніпром дублює 103/104 і має занадто пізнє прибуття до Запоріжжя та Дніпра що точно не сподобається жителям Маріуполя так як зараз це єдний поїзд який прибуває до Дніпра з Маріуполя в прийнятний час.
Що до вагонів- зараз на 70/69 задіяно 3 склади по 15 вагонів + 2 скл по 10 ваг на 601/602 і 5 вагонів на 145/146- разом 70(+-5 так як склад 69/70 постійно міняється)
На Маріуполь Солотвино треба задіяти 4 скл по 15 вагонів-разом 60. Тобто вивільнюється 10 вагонів-в рамках уз це не є дуже багато
Тож думаю на даний момент сполучення Маріуполь -Закарпаття організувати за допомогою пересадка-нарешті узгодити його з регіоналом Львів-Ужгород.
А 601/602 тягнути тільки до Жмеренки-думаю це сподобається пасдепу так як зараз вони дуже хочуть загрузити роботою депо в переферіях і дозволить його перевести в категорію НШ

Logged
Tags:
Pages: 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!