786 Шостка-Київ
12:12 - 16:15
774 Шостка-Київ
15:21-19:28
786 Київ-Шостка
07:21-11:27
774 Київ-Шостка
10:32-14:36
Як бачимо, простій по Києву більше, ніж 12 годин. По Шостці або по Терещенській (краще на магістральній станції ) треба провести в цьому випадку зміну тяги в будь-якому випадку; від Терещенської до Н-С 42 км, до Семенівки ще 59. При цьому по Н-С треба змінити напрямок руху. Але на мою думку подовження або 786 , або 774 до Новгорода-Сіверського буде достатньо, бо це туристичне місто, а далі на Семенівку - ну просто немає сенсу в якесь село подовжувати.
Приміський від Терещенської до Новгорода Сіверського з усіма зупинками долає шлях за годину двадцять хвилин, якщо відняти вісім зупинок по хвилині залишивши лише Шостку і відмінусувати ще пару хвилин на розгін -гальмування, вийде десь 1:04 від Терещенської до Н-С.
Якщо ж слідувати за цією логікою, то до прикладу 786 потяг Київ-Шостка мав би такий вигляд розкладу:
Київ 07:21
Терещенська 11:12-11:35;
Шостка 11:48-11:50;
Новгород-Сіверський 12:40.(бо між Н-С та Шосткою 6 зупинок приміського по хвилині, а час -58 хвилин; 58-6=52; 52-2 хвилини на розгін-гальмування =50.
Зворотно був би такий розклад:
Новгород-Сіверський 13:50;
Шостка 14:40-14:42;
Терещенська 14:55-15:20;
Київ 18:08 .
Шостка- Н-Северский проехать можно за 40мин. Сумской во всяком случае так ездил под ЧМЭ3 А вообще эти экспресы "не на часі" для города. Сначала будет ночной ВБС или группа вагонов, если повезет то с вместе Харьковским, а уже когда-то возможно дневной пассажирский по демократичным ценам взамен экспресса. В последнем зверненни нашего депутата послали нахер. Туда же указали и мне, когда я пытался узнать поток на отмененном рание анналогичном ВБСе. Теперь надо собирать подписи с населения, а на это пока нет времени, да и выборы у нас еще не закончились. Но запал пока есть.