Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.01.21 , 13:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2020-2021 рр.

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ... 34
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2020-2021 рр.  (Read 21605 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10375


View Profile
« Reply #120 on: 02.01.21 , 02:01 »
Share Reply with quote

Я так понимаю, что этот Салеватов ранее был гостем с ником Лунатик (ой, пардон, Монатик).
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 2185


View Profile
« Reply #121 on: 02.01.21 , 12:01 »
Share Reply with quote

А човники з 25 січня мають піти.
Пропоную фастівським електричкам, які будуть йти перед човниками, відміняти зупинку по з.п.Тарасівка.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5838


View Profile
« Reply #122 on: 02.01.21 , 13:01 »
Share Reply with quote

А човники з 25 січня мають піти.
Пропоную фастівським електричкам, які будуть йти перед човниками, відміняти зупинку по з.п.Тарасівка.

Тут інше питання — враховуючи якість нашого депутатського корпусу і срачуватість нашої иліти, можливе відправлення деяких фастівських електричок з технічних платформ без посадки пасажирів. І якщо оголошення на вокзалі не всі читають, то ми з профілактичною метою запишемо на гучномовець «В зв'язку з рішенням Фастівської міської ради №ххх «Про міський бюджет на 2021 рік» встановлюється маршрут Снітинка — Київ для поїздів 6006, 6010, 6016 тощо»... І ще в салоні цілу дорогу пасажирам включатимемо, щоб навіть до найобдарованіших дійшло, що існує кореляція між тим як голосуєш і як живеш. А тим хто платить реальні гроші ніхто зупинки скасовувати не буде.
« Last Edit: 02.01.21 , 13:01 by Віктор Гарвона » Logged
Юра
Active user

Posts: 162


View Profile
« Reply #123 on: 02.01.21 , 14:01 »
Share Reply with quote

Вікторе, такі записи про відміну потягів мабуть були б доречні на всіх напрямках. Що б пасажири почали виносити мізки місцевій владі
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5838


View Profile
« Reply #124 on: 02.01.21 , 14:01 »
Share Reply with quote

Таке завдання стоїть. Потрібно намалювати київський обіг  і зробити закріплену їзду бригадами, і передбачити восьмивагонні на цей оборот. Щоб пасажири десь в Жмеринці не слухали про рішення умовно Бучанської міскради, їм це нах не потрібно.
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 2185


View Profile
« Reply #125 on: 02.01.21 , 16:01 »
Share Reply with quote

І в запеклій боротьбі УЗ з місцевою владою перемогу здобуде фастівський автоперевізник Олександр Федун, який має ексклюзивне право возити пасажирів до столиці на роздовбаних еталонах по ексклюзивній ціні квитка 55 грн завдяки своєму покровителю в області Олександру Качному. До того ж Федун, як незмінний протягом останніх трьох скликань голова фракції Партії Регіонів у Фастівській міській раді, має вплив на незмінного фастівського міського голову. І коли у місто прийшли білоцерківські перевізники, які почали возити людей до столиці по 40 грн, мер зібрав екстрену нараду з представників силових та фіскальних органів, щоб встановили справедливість на фастівській землі. І коли це не допомогло, бо у білоцерківських було все нормально з документами, на допомогу прийшли місцеві бандити, які недвозначно пояснили їм, де завтра знайдуть їхні спринтери, якщо вони не приберуться геть.
Ну і ще, за останні 10 років левову частку компенсації за перевезення пільговиків, що закладається щорічно в місцевому бюджеті отримувала зовсім не УЗ, а як ви вже здогадалися, місцевий фастівський автоперевізник.
І навряд чи нещодавній візит КШ до мера щось змінив. На словах мер звісно йому пообіцяв все, що треба було пообіцяти...
Нагадаю, що для значної частини моторвагонного парку РПЧ8 у 2021-2022 роках збігає термін експлуатації. І навряд чи УЗ буде вкладувати кошти в капітальний ремонт з продовженням терміну. Ще 5 років тому на робочих групах міцні фахівці відкрито казали, що вони чекають-недочекаються того часу, щоб весь цей пригород порізати на металобрухт і забути як страшний сон.
« Last Edit: 02.01.21 , 16:01 by jbond989 » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5838


View Profile
« Reply #126 on: 02.01.21 , 17:01 »
Share Reply with quote

Я був присутнім на диких розборках серед машиністів, РПЧІ та зама по експлуатації в зв'язку з оптимізацією явок внаслідок вивільнення ЕД9м-100 під боярський човниковий рух. Істерика сягала Сахаліну — це ж до 25-го місяць в пройобі, люди зароблять херню, коли ми нарешті почнем їздити а не смоктати і т.д. Все керівництво філії налаштоване їздити. А у тебе риторика ригопорохнявих часів, коли дійсно все це в жопі сиділо. Не треба так.
Logged
www3
Active user

Posts: 1607


View Profile
« Reply #127 on: 02.01.21 , 17:01 »
Share Reply with quote


Нагадаю, що для значної частини моторвагонного парку РПЧ8 у 2021-2022 роках збігає термін експлуатації.

Не заради флуду, просто цікава логіка депо або його керівництва, чому нові (відносно) ЕПЛи Фастів поставив під паркан (так само в чому була логіка передати в 2011-2012 левову частку цих машин в Полтаву)?
Logged
art-trans
Active user

Posts: 205


View Profile
« Reply #128 on: 02.01.21 , 23:01 »
Share Reply with quote

Скажи Гале, пусть 6916 вернёт и закрутит, в конце-концов, заложенный оборот 6302 - 6915 - 6916 - 6307 как то и должно быть. И тогда у них появится машина под 6923 (который тоже нужно тянуть дальше Дарницы!) и никакого обеденного бреда не понадобится.
Как мне сказали в службе, сейчас добавление каждой пары проходит с согласование самого Правления, то есть надо собрать визы не только Перца, но и Серлеща-журналиста, иностранных Жельчеков и прочих. К ходатайству, кроме жалоб пассажиров, желательно приложить копии договоров, или если не готовы — хотя бы решения местных советов о закладывании денег в бюджет. Касательно Севера, то получилось пока только разменять поезда. Ведь по деньгам там шишаки с буём, а несмотря на бодрые вопли, Север и так может похвастаться наибольшим процентом восстановленных поездов. Если не считать трех трипольских пар, но здесь база для сравнения говно, конечно.
Покажи им, что перебросом говна на вентилятор (возвращением жизни нитки 6916) появляется возможность сэкономить состав где-то в киевском обороте, сделав гипотетическую 6923 началом нынешней 6027 или на худой конец 7035 (только стоять придётся на 21-й рельсе Киев-Пассажирского).

[то, что сейчас указано на сайте ЮЗЖД как 6923, на самом деле оЧеПятка т.к. это 6925; соответственно указанные на сайте 6925 и 6927 на самом деле есть 6927 и 6929 соответственно; либо там убили какую-то дневную пару - либо 6912 с Дарницы, либо 6914 которая шла в 12 с Волынского, и соответственно либо 6917 на 10:30 с Нежина, либо 6919 на 12:00 с Нежина, либо 6921 на 13:20 с Нежина].

И еще у меня есть подозрение, что утро Нежин — Киев сейчас на один рейс больше, чем было до карантина. Если это так, то могут быть разборки.
Это не так. Ни одной пары по нежинскому не добавилось. Более того, до сих пор катаются два резерва - один ночью с Киева для утреннего 6903, второй (7665) днём от утреннего 6908 на Киев.

За Шостку я бы не переживал сильно. Сейчас политика КШ такова, что надо забирать себе регионалки чтоб зарабатывать деньги. Люди не тянут сейчас финансово региональные экспрессы локомотивной тяги, мы забьём это дело электричками втрое дешевле.
Проблема в том, что денежка с мвпс'ных регионалок уйдёт в ЦЛ, а не в НРП.

Для начала подтянем Чернигов — Хмельницкий, Чернигов — Жмеринка. В январе одна машина с КЕВРЗ поедет в Чернигов и там будет формироваться как регионалка.
Когда эта машина сломается, чем прикажете её подменять? Запасных (а главное аттестованых) секций ЭР9М у Чернигова нет. Здесь либо заказывать ещё минимум 2 секции (4 вагона) сверху запасом, и мощно нагрузить ремонтом, либо придумывайте как Фастов её будет обслуживать сам без участия РПЧ-10 (здесь привожу объяснение от инсайда почему)

Затем я попытаюсь уговорить его на вечернее Ровно и дам график, Шостку какую просунем, может Кропивницкий. Главное — уломать эксплуатацию на 100-120 км/час, иначе графики выходят говно.
Здесь не "уломать эксплуатацию", а дать машины на 120 (а такие это только ЭД9М, коих аж 5 штук, шестая горелая и разобранная на запчасти, а седьмая - 0220 - плачет по заводу и несерийная от слова совсем). Ибо скорость машине устанавливает не эксплуатация, а умные дяди, которые дают заключение на эксплуатацию тележек и конкретных вагонов электропоездов при продлении их срока службы в пределах тяжёлых видов ремонтов (например, ТР-3).
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5523


View Profile
« Reply #129 on: 03.01.21 , 00:01 »
Share Reply with quote

А чего не упомянули про луганские. У них ведь максимальная также 120.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ... 34
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!