Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
26.02.21 , 08:02

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2020-2021 рр.

Pages: 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 ... 67
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2020-2021 рр.  (Read 40552 times)
Юра
Active user

Posts: 188


View Profile
« Reply #260 on: 16.01.21 , 09:01 »
Share Reply with quote

Дякую і вам за відповідь, сподіваюсь на позитивне рішення. Просто 6606 вже в Бородянку частенько прибуває з стоячими пасажирами, а оскільки від з.п Піски до Бородянки ніде нема контролю, то залізниця не бачить цих пасажирів, а контролери ходять вже після Бучі.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5889


View Profile
« Reply #261 on: 16.01.21 , 09:01 »
Share Reply with quote

Спасибі, я теж сподіваюсь що зможемо призначити ці декілька рейсів, незважаючи на загальну зневіру й апатію. Як я вже писав тут раніше — головне сьогодні — побільше відновити й побільше призначити. А далі як писав легендарний чувак Боря, мер Дніпра: «А вешать их, вешать мы будем потом» :)
Logged
www3
Active user

Posts: 1673


View Profile
« Reply #262 on: 16.01.21 , 09:01 »
Share Reply with quote

Надо не кровати переставлять )) вчера в пик со Святошино на Бородянку 6 вагонов, на Тетерев 8. И в принципе 6ти вагонки снова процентов на 30 вошли в моду. Законы термодинамики пока обмануть не получается, из ничего что-то не получишь.
Logged
Юра
Active user

Posts: 188


View Profile
« Reply #263 on: 16.01.21 , 10:01 »
Share Reply with quote

Ну 6 вагонів поки нема студентів зараз ще можна зрозуміти, а от коли вони повернуться то тоді знову буде *опа, а ще якщо маршрутки на Київ все-таки піднімуть ціну, то взагалі буде треш
Logged
Entony
Active user

Posts: 5139


View Profile
« Reply #264 on: 16.01.21 , 15:01 »
Share Reply with quote

Не довго їздив ІФ - Рахів швидким графіком (аж 2 дні). По новій версії спольнили на 22 хвилини.
Кожних два дні зміна розкладу приміських. :)

Львівська залізниця інформує про зміни у приміському сполученні Івано-Франківськ – Рахів та Коломия – Ворохта.

У зв’язку з виробничою потребою зазнав змін розклад руху приміських поїздів № 6404 сполученням Iвано-Франкiвськ – Рахiв та № 6441 сполученням Коломия – Ворохта. Починаючи з 16 січня цього року, поїзд № 6404 вирушає зі ст. Iвано-Франкiвськ о 08:10 (замість 08:32) та прибуває на ст. Рахiв о 12:38;
поїзд № 6441 Коломия – Ворохта вирушає зі ст. Коломия о 8:20 (замість 8:40) та прибуває на ст. Ворохта о 10:35.
Львівська залізниця звертається до пасажирів із проханням урахувати зміни під час планування поїздок у вказаних сполученнях. Детальніше з розкладом руху приміських поїздів можна ознайомитися на вебсайті регіональної філії «Львівська залізниця».

http://railway.lviv.ua/info/press-center/news/article/2021/january/2184/
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5714


View Profile
« Reply #265 on: 16.01.21 , 15:01 »
Share Reply with quote

Хутку версію заскріншотили?) На пам'ять.
Logged
Entony
Active user

Posts: 5139


View Profile
« Reply #266 on: 16.01.21 , 15:01 »
Share Reply with quote

Так. Є. Потім викладу. :),
Logged
Utopist
Active user

Posts: 3520


View Profile
« Reply #267 on: 16.01.21 , 19:01 »
Share Reply with quote

Чи знайдеться пасажир який заплатить 1-2 євро Святошино-Буча?
Найдется. Только при нескольких условиях:
1. Надежность и удобный график движения, и это можно даже старыми поездами обеспечить процентов на 99,9 (0,1% на случай аварий или поломок ПС)
2. Уровень комфорта не хуже, чем в киевском гортранспорте (то есть отсутствие бомжей в салоне, нормальный температурный режим) - тут конечно уже надо менять отношение УЗ к пассажирам, да и новый ПС не помешает. Хотя кроме кондиционирования, в котором реальная потребность в киевской климатической зоне есть 2-3 недели в году, все выполнимо старыми поездами. Только бомжей гонять и какую-то уборку в составе делать. Для маломобильных пассажиров ПС вполне приспособлен, если везде будут высокие платформы.
3. За 1-2 евро пассажир также должен иметь возможность доехать куда-то по городу от вокзала - но тут нужен глобальный подход к организации пригородного сообщения и его интеграции с городским. И с нашей бюрократией это наверно еще сложнее, чем закупить новые поезда. Хотя была бы воля. При желании можно создать какую-то структуру над ОТГ, которая будет заниматься транспортным сообщением в агломерации (а также водоснабжением и прочими совместными коммуникациями).
Да и вообще, из той же Бучи в какое-то место в Киеве, где от метро надо еще 2-3 км чем-то проехать, проезд будет стоить те же 1-2 евро, так что тариф тут не самое большое препятствие.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5847


View Profile
« Reply #268 on: 17.01.21 , 17:01 »
Share Reply with quote

Ну 6 вагонів поки нема студентів зараз ще можна зрозуміти, а от коли вони повернуться то тоді знову буде *опа, а ще якщо маршрутки на Київ все-таки піднімуть ціну, то взагалі буде треш

Студенты до весны точно не вернутся, а мож, и до осени. Но почему вы сомневаетесь, что этанолопийцы поднимут цену? Это никак не связанные действия.
Logged
Xvost
User

Posts: 35


View Profile
« Reply #269 on: 17.01.21 , 18:01 »
Share Reply with quote

С 28.01.2021:

 

Составом РПЧ-3 Лиман Донецкой ж.д., это будет ЭР2Т-7112 или 7101, оба поезда пришли перед новым годом с КЭВРЗ.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 ... 67
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!