Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
26.02.21 , 08:02

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2020-2021 рр.

Pages: 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 ... 67
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2020-2021 рр.  (Read 40556 times)
www3
Active user

Posts: 1673


View Profile
« Reply #300 on: 22.01.21 , 09:01 »
Share Reply with quote

К слову, похеренный клавдиевский челнок был действительно удачной жертвой абы появилось что в обед и третья пара на Коростень. Но больше жертвовать не чем, все остальные рейсы  важны. Потому ждём.
Logged
Юра
Active user

Posts: 188


View Profile
« Reply #301 on: 22.01.21 , 09:01 »
Share Reply with quote

Я з вами повністю погоджуюсь, тим більше що я декілька разів бачив посадку на зворотній по Клавдієве, і в мене виникало питання, навіщо він взагалі. Якби ще Святошин- Бородянка відправлення зробили на хвилин 20 пізніше десь о 7.50 було б нормально.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5889


View Profile
« Reply #302 on: 22.01.21 , 10:01 »
Share Reply with quote

Я не бачу смислу ліпити новини зі зливних бачків до моїх постів, бо вони не пов'язані. Це як Іван в нових темах вишукує мої цитати п'ятирічної давнини і дивиться суперечності, хоча для мене еволюція думок і поглядів — природній процес.

Ситуація така що зараз причетні мають зустрічі по всіх громадах і розповідають, скільки грошей заклали Боярка й Вишневе і що вони за це отримали. Потім якийсь вісник приірпінщини за фактом зустрічі пише що буде гранд-песець проєкт. Потім інший напише і т.д. до безкінечності. Хоча для цього мають бути рішення місцевих рад і підписані договори. По приірпінню цього немає, відмашок щось робити — немає, і всі міцні фахівці не в курсі.

На відміну від злочинних папередників, змінилась риторика. Ті сиділи на прийомах у мерів і говорили «дай лям, інакше відмінимо електричку», тепер говорять «дай лям — призначимо електричку».

Є ж коментар Перця до цієї новини: «Це поки що ранній етап проекту, рівень обговорень. буде конкретика - будемо, звичайно, повідомляти».

Тому все що в розробці зараз, і можливо поїде в лютому — це лише аналіз діючих обороток і особистий презент регіону від Дяді Віті і Дяді КШ. Якщо вдасться прокласти і не зарубають нагорі, обіцяти не буду.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10501


View Profile
« Reply #303 on: 22.01.21 , 10:01 »
Share Reply with quote

На відміну від злочинних папередників, змінилась риторика. Ті сиділи на прийомах у мерів і говорили «дай лям, інакше відмінимо електричку», тепер говорять «дай лям — призначимо електричку».
Так, але по суті на виході теж саме. Але іншими словами.
Так, хто дасть лям тому призначать електрон, але її заберуть від тих, хто не дасть.
От лише пару годин колега в приват написав, що сам особисто задовбував Перцовського задля відновлення 825/826 Дніпро - Покровськ. Розмова була така сама, як ти кажеш - хай ОТГ заключають договір.
Але ми то знаємо, що цей склад забрали на 827/828 Дніпро - Кривий Ріг, який возить повітря вже півроку. Дуже сумніваюся, що Криворізька ОТГ, або ДОДА заключила договір. Скоріш за все їх просто "нагнули" у політичному сенсі, навіть не в економічному, а тепер шантажують інші ОГТ, знаючи, що їм там ніхто не дасть цю суму.
Logged
www3
Active user

Posts: 1673


View Profile
« Reply #304 on: 22.01.21 , 11:01 »
Share Reply with quote

Ті сиділи на прийомах у мерів і говорили «дай лям, інакше відмінимо електричку», тепер говорять «дай лям — призначимо електричку».

Будем чесными, сейчас ездит от 60 до 70 процентов рейсов околокиевского пригорода, шо отменять? )) Но сама концепция правильная, учитывая что поезда не молодеют, с этим никто не спорит.

По сути вопроса. Если будет допсостав, то конечно вывозить Бучу-Ирпень самое правильное в первую очередь, НО главное не обрезать-уменьшать то что есть, сейчас и так необходимый минимум без студентов. 6621, 6623, 7005, 6625 вечерне пиковые составы и они прекрасно заполняются со стоячими пассажирами 8-10 вагонными составами. И тем не менее сейчас зачастую на них дают 6 вагонов, 10 все реже, в итоге снова селедка в бочке выходит. Ну и 7003 - 7008 - 7005 это по графику челнок, а по факту засцяна, в то время 6623 - 6636 это состав после ремонта и 10 вагонов там очень нужны.

Но вот то что точно нужно зделать прям сейчас - пусть разъезные касиры ходят с Гребенкии и с Тетерева! Хоть копейка появится, а то так вечно можно ныть про то что никто не платит и при этом собирать по 13 грн или десятке "на пиво"
Logged
Entony
Active user

Posts: 5139


View Profile
« Reply #305 on: 22.01.21 , 12:01 »
Share Reply with quote

Ну, що ж вітаю всіх з новим етапом розвитку приміських. Яким би не був результат, але початок (чи продовження) хороше.

Укрзалізниця запускає модернізований приміський електропоїзд Київ — Тарасівка — Київ.

Укрзалізниця 25 січня запустить новий модернізований приміський електропоїзд на маршруті Київ — Тарасівка — Київ. Він курсуватиме за цим маршрутом у пікові періоди перевезень вранці та ввечері.  
Так, зазначений поїзд щоденно, крім суботи та неділі, буде здійснювати 8 рейсів  (по чотири вранці та ввечері).
Перший поїзд відправлятиметься зі станції Тарасівка о 5:48 та прибуватиме на станцію Київ-Пасажирський о 6:09. Наступні рейси відправлятимуться зі станції Тарасівка о 7:11, 8:31, 10:01, 16:47, 18:14, 19:26.  
З приміського вокзалу станції Київ-Пасажирський у перший рейс поїзд відправиться о 6:22, потім – о 7:44, 9:04 та о 16:06, 17:24, 18:45, 19:57. Поїзди зупинятимуться на станціях Караваєві Дачі, Київ-Волинський, Вишневе.
Вказаний електропоїзд має підвищену комфортність та швидкість. Відстань із Боярки до Києва він долатиме за 21 хв., а з Вишневого — за 15 хв., одночасно електропоїзд вміщує близько 1 тис. пасажирів. На зазначеному маршруті щоденно курсуватиме 8 поїздів у робочі дні — по 4 вранці та ввечері в пікові періоди.
Запуск нового поїзда став можливим завдяки домовленості регіональної філії «Південно-Західна залізниця» з Київською обласною адміністрацією. Зокрема, територіальні громади міст Боярка та Вишневе беруть на себе зобов’язання компенсувати перевізнику 100% витрат за перевезення громадян пільгових категорій. Ці витрати передбачені в місцевих бюджетах на 2021 рік. Відповідний протокол про наміри підписали директор виконавчий регіональної філії «Південно-Західна залізниця» Артем Миронович, голова Києво-Святошинської районної державної адміністрації Микола Ляшенко, міський голова Вишневого Ілля Діков та міський голова Боярки Олександр Зарубін.

https://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/533365/
« Last Edit: 22.01.21 , 12:01 by Entony » Logged
opex
Active user

Posts: 12491


View Profile
« Reply #306 on: 22.01.21 , 13:01 »
Share Reply with quote

А шо за самозванцы - Киево-Святошинский район? После реформы его нету.
Logged
Юра
Active user

Posts: 188


View Profile
« Reply #307 on: 22.01.21 , 13:01 »
Share Reply with quote

Поки ще є. Реорганізація йде поступово
Logged
bond
Active user

Posts: 1728


View Profile
« Reply #308 on: 22.01.21 , 16:01 »
Share Reply with quote

Взагалі-то рейсів 7 - як з Тарасівки, так і з Києва. Чому в новину вписують технічні моменти?
Logged
EKS
Active user

Posts: 589


View Profile
« Reply #309 on: 22.01.21 , 17:01 »
Share Reply with quote

Поки ще є. Реорганізація йде поступово

До речі, в якому районі мають опинитися Боярка та Вишневе?
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 ... 67
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!