Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
26.02.21 , 08:02

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2020-2021 рр.

Pages: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 ... 67
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2020-2021 рр.  (Read 40559 times)
Юра
Active user

Posts: 188


View Profile
« Reply #310 on: 22.01.21 , 18:01 »
Share Reply with quote

Боярка Фастівський район, а Вишневе Бучанський, наче так.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5889


View Profile
« Reply #311 on: 22.01.21 , 19:01 »
Share Reply with quote

Запросили господарники в понеділок на явку в 03:35. Буду запускати чергового синочка. Ех, дай бог поїде.
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 2234


View Profile
« Reply #312 on: 22.01.21 , 22:01 »
Share Reply with quote

Історія така.
КШ дав завдання графістам ПЗЗ розробити графік чотирьох пар човників на Тарасівку. Графісти дали офіційну відповідь: в діючому графіку руху поїздів технічна можливість відсутня. Тоді він попросив Дядю Вітю. Дядя Вітя сів, подивився графіік - дійсно в діючому графіку з діючими нормативами - немає технічної можливості. Потім він зробив дві пропозиції: 1) відмінити нахєр нитки допів, які ніколи не призначались в діючому графіку; 2) змінити нахєр нормативи, щоб човник Київ - Тарасівка їхав 24 хв замісь 26 і змінював кабіну за 9-10 хв замість 20. І все вийшло! Щоправда, "крєпкі" і профспілки були проти. Але їх вже ніхто після цього не питав...
Ось так народився новий човниковий маршрут Київ - Тарасівка.
Далі на черзі нові маршрути РП Чернігів - Жмеринка та Чернігів - Хмельницький. Але треба узгодити ще деякі моменти з РПЧ-10 та art-trans
Logged
Almaz
Active user

Posts: 193


View Profile
« Reply #313 on: 23.01.21 , 01:01 »
Share Reply with quote

Ну шо сказать,мы опять увидели очередной пример показухи и некомпетентности(для пиара),такое себе а-ля Черкассы-Шевченко 2.Начнем с того, что рейс из Тарасовки в 7.11 был и до этого.Остальные рейсы утром вообще не нужны(ну с натяжкой можно обосновать рейс в 10.00).Где вы видели жителей Боярки(ну кроме  пенсионеров-сторожей или консьержек,работающих на Троещине и которым нужно быть на пересменке в 7.30),которым бы нужно было быть в Киеве в 6.00 утра? Зачем нужен рейс в 8.31,когда между 8 и 9 часами полно с Фастова электричек? Вечером актуален может быть рейс в 16.48(типа на 30 минут раньше фастовской эли).Вечером с Тарасовки  спокойно можно и сейчас сидя уехать в Киев на фастовских.Все утренние рейсы с Киева  экономически необоснованы,ибо утром в сторону Фастова нет забитых электричек и интервал между ними более менее нормальный.Единственно актуальными могут быть вечерние рейсы,когда народ едет с работы(особенно в 17.24).Резюме: очередная потемкинская деревня для видосика,людям пользы мало будет, но в +++ будет Гарвона(как активист и "спец" в ж.д.), КШ для реабилитации(извинюсь перед ним ,если окажется,что его заставили "поставить визу" на этом "прожекте") и конечно команда Зеленского(для поднятия рейтинга).По хорошему,лучше бы этот состав бросили на маятник Бровары-Киев-пас.-Святошин-Буча-Алмаз-Тарасовка -Киев (утром)и  Киев -Тарасовка-Киев-Буча-Киев вечером.Понимаю,кто платит(Вишневое и Боярка) того и штаны,но с технико-экономической стороны предложеный мною вариант гораздо целесообразен (именно для данной ситуации с дефицитом подвижного состава)
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10501


View Profile
« Reply #314 on: 23.01.21 , 10:01 »
Share Reply with quote

Мені цікавить інше.
Під рейс о 5.11 з Тарасівки та зворотно о 19.57 з Києва чому не зробили з Фастова (до Фастова), бо все одно вона поїде з депо. Невже в такий час з Фастова буде такий сильний движ?
Чи саме через ігнор таких договорів з боку Фастова?
Також, наскільки я зрозумів, там Боярка та Вишневе саме заключили договір на відшкодування лише проїзду пільговиків, а не збитків залізниці від курсування цих рейсів вцілому?
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 2234


View Profile
« Reply #315 on: 23.01.21 , 10:01 »
Share Reply with quote

Фастів засилкою -  це чисто політичний момент.
Боярка та Вишневе заключили договори чисто на відшкодування пільговиків.
Logged
Мандрівник
Active user

Posts: 1584


View Profile
« Reply #316 on: 23.01.21 , 11:01 »
Share Reply with quote

Історія така.
КШ дав завдання графістам ПЗЗ розробити графік чотирьох пар човників на Тарасівку. Графісти дали офіційну відповідь: в діючому графіку руху поїздів технічна можливість відсутня. Тоді він попросив Дядю Вітю. Дядя Вітя сів, подивився графіік - дійсно в діючому графіку з діючими нормативами - немає технічної можливості. Потім він зробив дві пропозиції: 1) відмінити нахєр нитки допів, які ніколи не призначались в діючому графіку; 2) змінити нахєр нормативи, щоб човник Київ - Тарасівка їхав 24 хв замісь 26 і змінював кабіну за 9-10 хв замість 20. І все вийшло! Щоправда, "крєпкі" і профспілки були проти. Але їх вже ніхто після цього не питав...
Ось так народився новий човниковий маршрут Київ - Тарасівка.
Далі на черзі нові маршрути РП Чернігів - Жмеринка та Чернігів - Хмельницький. Але треба узгодити ще деякі моменти з РПЧ-10 та art-trans
Щодо Чернігів — Жмеринка, то його зроблять замість існуючого 867/868, з відверто рукожопим графіком?
Я підписів якраз трохи зібрав, щоб зробити йому відправлення з Вінниці близько 5.30 (можна приблизно покласти на нитку 6302 до Козятина, далі ниткою шепетівського регіонала, який в ходу три рази на тиждень). Назад з Києва також спробувати зробити більш зручне відправлення близько 17 години, прокласти ниткою шепетівського регіонала, а далі окремий графік розробити. Але після Козятина це зробити буде не так важко.
« Last Edit: 23.01.21 , 11:01 by Мандрівник » Logged
Олег_ЭТ
Active user

Posts: 669


View Profile
« Reply #317 on: 23.01.21 , 11:01 »
Share Reply with quote

2) змінити нахєр нормативи, щоб човник Київ - Тарасівка їхав 24 хв замісь 26 і змінював кабіну за 9-10 хв замість 20. І все вийшло! Щоправда, "крєпкі" і профспілки були проти. Але їх вже ніхто після цього не питав...
Дык есть же нормативы по времени на те или иные операции, которые полноценно соблюсти нельзя в сжатые сроки. То, что когда-то там с опоздавшей на 40 мин 6006 с оборотом под 6003 (чисто пример) махнули кабину за 7 минут - это же не значит, что так и надо, а общественности раньше только лапшу на уши вешали. Вот когда-нибудь случится беда, а она обязательно случится (не здесь, так в другом регионе), то это и будет уроком для всех, кто это допустил, кто тянул Муму за уши с разработкой графика и шел на поводу у чьих-то амбиций.

В остальном, против идеи такого проекта ничего не имею. Но что вот насчет его долговечности - гарантий ноль.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5889


View Profile
« Reply #318 on: 23.01.21 , 14:01 »
Share Reply with quote

Ну не додумуйте, якщо деталей не знаєте. Що за риса така в людей. Двома бригадами обслуговуватиметься човник.

Ця територія приречена, на жаль. Я розумію, що форуми існують для того, щоб обісрати необісруване, але запропонувати натомість «Бровары-Киев-пас.-Святошин-Буча-Алмаз-Тарасовка -Киев» і при цьому говорити за техніко-економічну сторону — це що має бути в кукусі...

Думаю, на період консультування КШ я припиню щось комусь доводити на форумі. Він об'єктивно скочується в говно. В будь-якій темі на сторінці з десяти повідомлень в двох-трьох нестимуть дічь при повному пох.їзмі модерів та старожилів.
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 2234


View Profile
« Reply #319 on: 23.01.21 , 15:01 »
Share Reply with quote

Вітя, не сприймай критику як особисту обіду. Форум якраз для того й призначений, щоб подавати свої ідеї чи висловлювати свою думку щодо чужих ідей. А брєд кожен розумний може відфільтрувати, почерпнувши лише те, що йому потрібно. Модератори наказують за троллінг та відверті образи.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 ... 67
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!