Ваня каже що розклад не той. Вона тільки до Вінниці за 02:45 заходила. Він нею їздив.
Електричка до Вінниці за 2:45 год. у 2002 році? Ну хіба шо вона гнала тільки з зуп.по Фастову і Козятину, бо в ті часи навіть "Дукла" цю ділянку за 3:10 проїжджала.
Якраз в графіку 2002 була така електричка - ранкова ЕПК Київ - Вінниця, яка в дорозі була рівно 2.45.
Вікторе, підтверджую, вона була. Зупинка була одна - Козятин. Фастів - без зупинки.
Це була одна з перших ЕПК, тому її намагались робити дуже гарною, бо у ті часі пасажири на електричках переважно за 1-2 гривні контролеру їздили.
Потім на її нитку поклали ПЕ на Хмельницький, а на ЕПК дали більш повільну.
все-таки зовсім не на її нитку.
По-перше ПЕ в своєму першому варіанті був швидший ніж ця ЕПК, мав час у дорозі до Вінниці менший.
По-друге вони ходили трохи в різний час.
По-третє - все-таки першим відкрився ПЕ "для подолян" - той що 4:20 з Хмельницького, а інший ПЕ - "для киян" - той що в перші дні був ходив о 6:25, але потім переробили на 6:35 - другим.
Шалена ЕПК Київ - Вінниця була "для киян", але навідміну від ПЕ - не ранньоранковою, а пізньоранковою.
ЕПКшок на ділянці Київ - Вінниця у 2003 році зробили набагато більше ніж було у 2002, але всі вже були повільніші, і такого геройства більше не було.