Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.04.21 , 16:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2020-2021 рр.

Pages: 1 ... 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 [76] 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2020-2021 рр.  (Read 68280 times)
www3
Active user

Posts: 1688


View Profile
« Reply #750 on: 29.03.21 , 21:03 »
Share Reply with quote

Сегодня на ГЕ внезапно появились контролеры, поэтому по хорошему эту доходягу всей 12 составной братией на завод, а опосля на диаметры. И вот в таком случае уже можно говорить что город что-то кому то будет платить за своих льготников, Карта киевлянина дасть возможность их посчитать. И всем станет хорошо, и ближнему пригороду и городу. Единственно нужны и кольцевые маршруты, Бровары-Петровка-Киев_пас-Бровары и обратно. А пригородам пора задуматься о картах бучанца и т.д.
Logged
pr47
User

Posts: 46


View Profile
« Reply #751 on: 29.03.21 , 22:03 »
Share Reply with quote

Є думки і про діаметр. Але діаметр в час пік вимагає ліквідації ниток Київпастрансу або Аероекспресу. Це я так бачу. Галина Миколаївна просто бачить Нєзайдьот, вони виконавці і не мають права пропонувати стратегічні рішення. Я людина зі сторони, я можу запропонувати варіанти рішень, тим більше якщо про Нєзайдьот волатиму я — мені повірять одразу. Але проблема грандіозна, її все одно треба буде рішати, і не факт що позитивно.
А який взагалі теоретично можливий інтервал по зупинках кільця якщо рахувати діаметри та міську електричку в їх ідеальному стані, але при цьому враховуючи ще аероекспрес, потяги дального слідування, вантажний транзит та інше? Чи можливо досягти умовних 10 хвилин інтервалу без модернізації інфраструктури та нових гілок?
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5914


View Profile
« Reply #752 on: 29.03.21 , 23:03 »
Share Reply with quote

Ні, звісно. В найідеальнішому варіанті, щоб вийти на 18 хвилин, треба перелопатити графіки пів України.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5914


View Profile
« Reply #753 on: 29.03.21 , 23:03 »
Share Reply with quote

По-хорошому там треба закладати такт 20 хвилин, але з цим стільки єплі, що у причетних стане серце. При цьому аероекспрес і швидкі в межах Куїва треба буде сповільнювати до швидкості діаметрів і звичайних зассяних.
Logged
pr47
User

Posts: 46


View Profile
« Reply #754 on: 29.03.21 , 23:03 »
Share Reply with quote

Десь чув, що обіцяли 15 хвилин інтервал, трохи здивувало, тому й запитав. А взагалі, як ви цей проект оцінюєте? Закінчиться на поодиноких човниках та діаметрах, чи ті грандіозні плани, які були озвучені на форумах Зеленського все ж можуть бути втілені в життя в короткі сроки? Щоб київський вузол став новою гілкою метро, умовно кажучи
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 12440


View Profile
« Reply #755 on: 30.03.21 , 00:03 »
Share Reply with quote

Щоб Київський вузол став "як метро" треба повністю прибрати будь-який рух окрім "човників". У нас, нажаль, немає того запасу, який є в Москві на МЦК
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 12440


View Profile
« Reply #756 on: 30.03.21 , 00:03 »
Share Reply with quote

Можна, звичайно, повернутися до практики кінця 90-х - початку 00-х, коли з Фастова був інтервал між електричками 6-8 хв, а на інших напрямках 12-15, але в такому разі потрібно сповільнювати не лише в межах Києва але і на підходах до вузла всі пасажирські поїзди в годину пік до швидкості електричок. По іншому - ніяк.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5914


View Profile
« Reply #757 on: 30.03.21 , 09:03 »
Share Reply with quote

Діаметри Мацкви можливі в основному за рахунок чотирьохпуток, а у нас — лише за рахунок сповільнення всіх швидких по Київській області і викидання купи разових вивозних ниток які призначаються декілька разів на рік. І це щастя, що ІС+ в пік по Куїву не шастають.
Logged
kanicic
User

Posts: 36


View Profile
« Reply #758 on: 30.03.21 , 09:03 »
Share Reply with quote

Сегодня на ГЕ внезапно появились контролеры, поэтому по хорошему эту доходягу всей 12 составной братией на завод, а опосля на диаметры. И вот в таком случае уже можно говорить что город что-то кому то будет платить за своих льготников, Карта киевлянина дасть возможность их посчитать. И всем станет хорошо, и ближнему пригороду и городу. Единственно нужны и кольцевые маршруты, Бровары-Петровка-Киев_пас-Бровары и обратно. А пригородам пора задуматься о картах бучанца и т.д.
А на каком отрезке пути,зашли контроллеры? Это было утром,или вечером?
Logged
www3
Active user

Posts: 1688


View Profile
« Reply #759 on: 30.03.21 , 09:03 »
Share Reply with quote

7329\30, вечерний, тот который против часовой. Сели на Петровке, ехали дальше Борщаговки. Но бригады было две и вторая вышла на Сырце в обратную сторону. Года 2 не видел контроля.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 [76] 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!