Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.01.21 , 04:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2020-2021 рр.

Pages: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2020-2021 рр.  (Read 20593 times)
Sir Dem
Active user

Posts: 1353


View Profile
« Reply #220 on: 12.01.21 , 12:01 »
Share Reply with quote

Не вистачає релізу - "У зв'язку з технологічною необхідністю вимушені прискорити... за фактом відсутності альтернативних варіантів без прискорення. Просимо вибачення за незручності від швидкої їзди. Також беріть м'ясо й шампурі, буде гаряче. З повагою груники".
Logged
Entony
Active user

Posts: 5009


View Profile
« Reply #221 on: 12.01.21 , 12:01 »
Share Reply with quote

Ха-ха-ха. Ось це супер! 😂
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5836


View Profile
« Reply #222 on: 12.01.21 , 22:01 »
Share Reply with quote

Пригород УЗ прискорюється по всіх фронтах ))) Сьогодні додавили зміну кабіни по Києву за 9 хвилин і 26-27 хв на човничок. Я уявляю собі, як звіряче дивитимуться на ці вісім пар ірпінчани з ябучанами... Свого часу просрали пілотку.

А сьогодні для стратегічного відновлення залізничного пригороду треба звикати запитувати в депутатів ОТГ, районної та облради про закладені кошти на договори з перевізником. Цього року УЗ вперше в історії представить парадигму «Як голосуєш — так і живеш». Що на майбутнє має суттєво покращити політичну культуру виборців.
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 2182


View Profile
« Reply #223 on: 12.01.21 , 22:01 »
Share Reply with quote

З таким підходом, до наступних виборів електрички не доживуть...
Logged
Entony
Active user

Posts: 5009


View Profile
« Reply #224 on: 13.01.21 , 16:01 »
Share Reply with quote

По ходу 821/822 вижила і курсуватиме надалі (крум вівторків та середи).

А про 6403/6404 трошки не так подали прес-реліз як потрібно. :)

Не вистачає релізу - "У зв'язку з технологічною необхідністю вимушені прискорити... за фактом відсутності альтернативних варіантів без прискорення. Просимо вибачення за незручності від швидкої їзди. Також беріть м'ясо й шампурі, буде гаряче. З повагою груники".

Львівська залізниця інформує про зміни у розкладі руху приміських поїздів.

У зв’язку з технологічною потребою зазнає змін розклад руху приміського поїзда № 6404/6403 сполученням Iвано-Франкiвськ – Рахiв та регіонального поїзда № 821/822 сполученням Львів – Ужгород – Львів.
Починаючи з 14 січня цього року, поїзд № 6404/6403 вирушатиме зі ст. Iвано-Франкiвськ о 08:32 (замість 08:40) та прибуватиме на ст. Рахiв о 12:38; (забули додати: замість прибуття о 13:22).
Регіональний поїзд № 821 Львів – Ужгород не курсуватиме 19, 26 січня та 2, 9, 16, 23 лютого цього року, а поїзд № 822 Ужгород – Львів не курсуватиме відповідно 20, 27 січня та 3, 10, 17, 24 лютого цього року.
Львівська залізниця звертається до пасажирів із проханням урахувати зміни під час планування поїздок у вказаних сполученнях. Детальніше з розкладом руху приміських поїздів можна ознайомитися на вебсайті регіональної філії «Львівська залізниця».

http://railway.lviv.ua/info/press-center/news/article/2021/january/2182/
« Last Edit: 13.01.21 , 16:01 by Entony » Logged
smts
User

Posts: 75


View Profile
« Reply #225 on: 13.01.21 , 17:01 »
Share Reply with quote

А 823/824 через Сянки так і зарубали бачу нажаль?
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5800


View Profile
« Reply #226 on: 13.01.21 , 21:01 »
Share Reply with quote

А 823/824 через Сянки так і зарубали бачу нажаль?

А у него изначально не было шансов.

По ходу 821/822 вижила і курсуватиме надалі (крум вівторків та середи).

А про 6403/6404 трошки не так подали прес-реліз як потрібно. :)

Не вистачає релізу - "У зв'язку з технологічною необхідністю вимушені прискорити... за фактом відсутності альтернативних варіантів без прискорення. Просимо вибачення за незручності від швидкої їзди. Також беріть м'ясо й шампурі, буде гаряче. З повагою груники".

Совсем жарко будет летом, когда этот собакен, судя по приводившимся тут газетным заметкам, набивается в мяско так, что тамбуры заполнены. Но в принципе и сейчас он должен пользоваться ажиотажным спросом, просто в тамбурах зимой все же преимущественно лыжи и ёлки перевозят.
« Last Edit: 13.01.21 , 21:01 by Emblaze » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10377


View Profile
« Reply #227 on: 14.01.21 , 11:01 »
Share Reply with quote

Как-то прошло мимо восстановление движения пригородных поездов с вводом нового графика на участке Новоалесеевка - Сиваш и Новоалексеевка - Геническ (два дня в неделю).
График довольно интересный.
Утренняя пара Запорожье - Новоалексеевка проднена до Сиваша дважды в неделю (по пятницам и воскресеньям).
Там по обороту назначены поезда №6906/6925 Сиваш - Геническ - Сиваш с минимальной стоянкой по Новоалексеевке (по 2 мин. в каждую сторону), и потом аналогично из Сиваша в Запорожье  ниткой 6908.
Теперь, я так понимаю, остальные пять дней в неделю эта нитка укорочена до Мелитополя. То есть дальше мелитополя в сторону Новоалексеевки лишь дважды в неделю.
Хотя, там трудно понять на сайте что и к чему.       
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5836


View Profile
« Reply #228 on: 14.01.21 , 13:01 »
Share Reply with quote

Зараз важливо відновлювати і продовжувати плечі, наприклад усі тетерівські й яготинські до Коростеня, Гребінки. Чим більше зробимо зараз — тим більше потім переведемо в 8хх у разі негативного сценаріо. При розвитку ЕПД посадка в 8хх на О.П. не є більше проблемою. Плюс нововведення типу місячного абонементу з гарантованим місцем. Це дозволить платоспроможним людям їздити в чистих відремонтованих регіоналах. Не гарантую, що повернемо віп-пасажирів таких як Орех, але здається те що робимо зараз — про це на форумі писалось не раз.
Logged
www3
Active user

Posts: 1607


View Profile
« Reply #229 on: 14.01.21 , 13:01 »
Share Reply with quote

Зараз важливо відновлювати і продовжувати плечі, наприклад усі тетерівські й яготинські до Коростеня, Гребінки.

Хочете власними руками вбити ковідопосічене приміське київське сполучення? Ви наче не бачите скільки людей їде в Київ саме з відрізку Яготин, Тетерів - Київ? Ну і навздогін, на дільниці Гребінка - Бориспіль Ви розїзних касирів не побачите років з 8, з Яготина до Гребінки взагалі не знаю чи були вони в принципі, то це проблема ОТГ? Серйозно? І про що йде мова, коли навіть коростенські, досить принципові розїздні беруть з Коростеня до Малина "без здачі"?
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!