Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
26.02.21 , 03:02

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2020-2021 рр.

Pages: 1 ... 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 [64] 65 66 67
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2020-2021 рр.  (Read 40490 times)
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5954


View Profile
« Reply #630 on: 23.02.21 , 09:02 »
Share Reply with quote

Розбавлю трохи "південно-західні" дебати придніпровськими новинами)

"Нічні" приміські 6130 Дніпро-Чаплине та 6109 Чаплине-Дніпро з 26 лютого продовжуються до Межової по п'ятницях, суботах, неділях, понеділках.
З серпня 2020 р. вони лише по понеділках були з/до Межової.

Можливо, що це перші результати нещодавньої зустрічі голови Межівської ОТГ з Перцовським. А може просто так "карта лягла")
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5889


View Profile
« Reply #631 on: 23.02.21 , 09:02 »
Share Reply with quote

Це не дебати а хз що. Масова срань по бєспрєдєлу при повному пофігізмі модерів. "На паузі" не тотожно "відміняється", невже так важко читати так як звучить, а не так як хочеш почути.
Logged
Vasiliskiv
User

Posts: 59


View Profile
« Reply #632 on: 23.02.21 , 18:02 »
Share Reply with quote

Це не дебати а хз що. Масова срань по бєспрєдєлу при повному пофігізмі модерів. "На паузі" не тотожно "відміняється", невже так важко читати так як звучить, а не так як хочеш почути.
"Проект на паузі"..На паузі,проект може стояти довго.. Звісно,це не значить,що він відміняється...
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5889


View Profile
« Reply #633 on: 23.02.21 , 21:02 »
Share Reply with quote

Я все-таки продовжу про Масову срань по бєспрєдєлу, бо сьогодні додатковий привід був.

Всім відомо, що з розкраданням коштів роз’їзними касирами треба жорстко боротись. Більше того, на сьогодні ця боротьба ведеться максимально масштабно за останні роки, і з застосуванням безпрецедентних кроків. Я обіцяв про це написати. Отже, сьогодні Південно-Західна філія постала перед необхідністю суттєвого збільшення штату мийниць та прибиральників, куди КШ масово запропонував переводитись купі роз’їзних касирів, які за місяць приносять виручку меншу аніж їм платять зарплату. Коли КШ атакували профспілки, я якраз був у Службі НРП, мені зробили пропуск, і я чув цифри порядку 3800, 4300 виручки в окремих індивідуумів за місяць, мінус ПДВ, мінус обслуговування касового апарата, в той час як їм нарахували зарплату 9300. І нафіга їм така економіка, чому виручка сильно різниться і т.д. Думаю, КШ вдасться додавити профспілки, якщо чорнональні касири не підуть прибиральниками – офіційно підуть за паркан.

За той час, що КШ очолює НРП, тон розмов суттєво змінився з іронічного на дратівливий – від "о, ще один який заявляє що не заносить і не бере" до "блядь, якого хера він тільки давить і ніхєра не бере".

Можна по-різному ставитись до ламки системи. Є погляд на цю проблему як "Гнила УЗ має померти", а можна подивитись на це так що цей монстр так просто не помре, а робити щось треба. І важко щось робити якщо ти сам, проти тебе купа реальних гамадрилів, в а тебе однодумців "хер да ніхера".

Сьогодні стався інцидент, коли Саша-Зрадоман виклав трололо про проїзд за десяточку в миронівській електричці. Вже після того як виклав цей пост, Саша був поінформований про деякі аспекти боротьби з чорноналом. Але були непорозуміння й непростий тон розмови, оскільки очікувалось що громадські активісти мають бути ознайомлені із заходами, що проводяться, а не відпрацьовують замовлення чи просто зводять порахунки. Ще раз, підкреслюю, такий діалог серед активістів не проводився, а причини чому так сталось, – на жаль, очевидні. На сьогодні ми втратили всі механізми щось обговорити перед тим як діяти, і втратили будь-які майданчики для діалогу щодо важливих речей – а попереду Київ Сіті експрес, Дніпро, Харків тощо. За тиждень що я просив – нуль пропозицій до Закону про залізничний транспорт, нуль формул по формуванню соціального замовлення, зате черговий ляп із серії "ти мнє должен" від Артемія, тупе цькування "раз тебе там слухають, то на тобі, щоб не висовувався", чи банальна тупість "нам похєр факти, ти все руйнуєш".

Втрата майданчиків – наслідок падіння рівня дискусії на форумі. Я довго терпів ультиматуми "Ти мнє зроби то то і то, інакше заїбемо", всю цю шкурність і меркантильність замість того щоб намагатись вирішити щось глобально, поки є вікно можливостей. Але сталося те що сталося – я не можу користуватися закритими розділами, Чатом 1, Чатом 2, Чатом 3 і т.д., бо там є або Артемій, або опозиція, або люди які зливатимуть інсайди Артемію чи опозиції. Я вам скажу більше – т.зв. "опозиції" на форумі уже більшість – вони спокійно можуть влаштовувати власні симпозіуми, зустрічі, знайомства, і мабуть в них це і вдалось би, якби більшість із них були реальними самодостатніми людьми з реальними життєвими портфоліо (це не стосується шановного Артемія – він реально потужний чувак, просто на етапі мого зближення з УЗ він десь наху.вертив і все пішло наперекосяк).

Я лише одного не розумію – якого хера в бані досі перебуває Влад Посмітюха. Це ж не Мікле – він грошей у вас не крав. А на фоні того інтелектуального рівня на якому сьогодні перебуває форум – він однозначно міг би його збагатити.

У пригороді тепер я не коментуватиму взагалі нічого. За бажанням сухо викладатиму факти – зробив те, те і те. І писатиму – це ви мабуть не оціните, це обісрете, а це взагалі без коментарів. Колись потім.

Якщо озвучена проблематика по пригороду ще актуальна - думайте над новими майданчиками - ще якісь розділи або чат. Ну або будемо сратись як сьогодні срались на сторінці Зрадомана - у хохлосрачу нема цілі, є тільки шлях. І роздрай, розруха й руїна як наше все.
Logged
www3
Active user

Posts: 1673


View Profile
« Reply #634 on: 23.02.21 , 22:02 »
Share Reply with quote

Ну факты так факты.Сегодня 6810 и 6815 на и с Гребенки сегодня совсем без кассиров. 6623 как всегда всмятку, народ весь с билетами, причем берут до Бучи, выходят на Лесной😳, зато доблестные коростенцы пробираются сквозь эту толпень и нескромно выискивают ушастых. Что, киев-волынских вольвачей уже отправили мыть вагоны или просто раз приносят всего 4300 пусть совсем не ходят?
Logged
Юра
Active user

Posts: 188


View Profile
« Reply #635 on: 23.02.21 , 22:02 »
Share Reply with quote

Щодо касирів, то я вважаю, що вони повинні ходити декілька разів за рейс, і не від Бучі чи Ірпеня, а з Спартака якщо це Тетерів-Київ, чи з Макійчуково, якщо це Бородянка-Київ, так само і з Києва починати ходити з Святошино, а не десь біля Ворзеля. Також Віктор говорить дійсно правду, їх треба прижимати, а то вони можуть брати по 10 грн, а давати пільговий квиток. Ну і на сам кінець потрібно, щоб вони ходили по кожній електричці, а то в 7003, 6618 я їх дуже рідко бачу
Logged
Vasiliskiv
User

Posts: 59


View Profile
« Reply #636 on: 23.02.21 , 23:02 »
Share Reply with quote

Щодо касирів, то я вважаю, що вони повинні ходити декілька разів за рейс, і не від Бучі чи Ірпеня, а з Спартака якщо це Тетерів-Київ, чи з Макійчуково, якщо це Бородянка-Київ, так само і з Києва починати ходити з Святошино, а не десь біля Ворзеля. Також Віктор говорить дійсно правду, їх треба прижимати, а то вони можуть брати по 10 грн, а давати пільговий квиток. Ну і на сам кінець потрібно, щоб вони ходили по кожній електричці, а то в 7003, 6618 я їх дуже рідко бачу
В електропотязі 6611 "Київ-Тетерів",контроль починає ходити зі Святошино. Інша справа,що до когось дойдуть,а до когось-ні.
Logged
opex
Active user

Posts: 12491


View Profile
« Reply #637 on: 24.02.21 , 09:02 »
Share Reply with quote

Вітя, форум і не планувався ніколи нияким майданчиком для обговорень важливих тем з викладками, графіками і діаграмами. Вже скоро 20 років це місце для потриндіти по плацкарт, і насправді великій кількості людей цікавіше читати про "девочку в условных шортиках", або жаб"ячі лапки на Закрпатті, аніж  розмови, як би краще зіпсувати львівський потяг і у яку ще дупу світу його завернути аби вже зовсім всі з нього розбіглись, а час прямування зі Львова до Києва перевалив за добу. І інші подібні розмови, які визивають нудьгу.
Можна наприклад попросити у УЗ на їх домені створити наприклад рейлвейклаб.уз.гов.уа, раз ти вже певним чином офіційно з ними співпрацюєш, розбанити там світочів - Султанів різних, або провідницький бомонд Одеси, і там уже модерувати на свій смак і варитися у тому, як нам врятувати приміський рух не купуючи рухомий склад ще 50 років.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5889


View Profile
« Reply #638 on: 24.02.21 , 10:02 »
Share Reply with quote

Та купимо, думаю штадлєрки буде самоє воно. Питання в тому що ніхто в здоровому глузді їх на обіссяні не дасть, треба розробляти масштабну програму регіональних поїздів з тактовим рухом, абонементами, можливістю купівлі в салоні через автомат тощо. З рейдами і пакованами в бобік найбільш маргіналізованих представників популяції. Ну й потрібна нормальна працююча схема відмирання рижанок й затухання руху там де влада не має бажання спонсорувати шаровиків.
Logged
opex
Active user

Posts: 12491


View Profile
« Reply #639 on: 24.02.21 , 10:02 »
Share Reply with quote

В принципі слушно. Але я вважаю треба не УЗ викручуватися як би компенсацію отримати (а то так будем не по громадах а і по вулицях домовлятись), а на рівні держави сказать - усьо, бабла нема, пільги скасовуєм, ми вам нічого не обіцяли.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 [64] 65 66 67
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!