А от про що усі забули, так це не призначені 705 з 719.
747 та глухі Терно з Волочиськом - вже й наче норма.
Логіка така, що наступні призначення відбуваються після заповнення існуючих рейсів. За таких обставин, цей 747 зараз легше перетворити на Старкон-експрес, ніж пробити на Терно.
Хоча є одна фіча, як штучно збільшити заповнюваність наявного експресу. Зара 715 їздить корейцем лише до Львова, по ділянці з одним типом струму. Можна підкинути ідею господарникам розміняти склади з 739, на лококрюк. Попит штучно зросте, і це послужить індикатором до відновлення ще одного. Великий мінус -- на Кривий Ріг більше кататимуть повітря. Зате електрофани зрадіють як малі дітлахи (...).
Друге рішення, оголошене нашим колегою -- запропонувати перекинути 715 на цей 747, та подовжити до Львова. Плюси і мінуси -- відомі.