Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
08.03.21 , 23:03

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2020-2021 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 [126] 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 ... 159
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2020-2021 рр. (обговорення)  (Read 114706 times)
Vovan
Active user

Posts: 548


View Profile
« Reply #1250 on: 07.02.21 , 15:02 »
Share Reply with quote

Ні. Ситуація просто підтвердила, що є прямий пас. потік із Придніпров'я до При- і Закарпаття.
Також бажання 5 поверху призначити Запоріжжя - Рахів, але лише з грудня 2021 року.
Плюсів багато: щоденне швидкісне сполучення Запоріжжя/Дніпра та Львова, плюс Рахівський напрямок отримує сполучення із Придніпров'ям.
Водночас, як і коли можна очікувати на цей новий потяг? Поки не зрозуміло. Бо як мінімум із інформації, що відомо на даний час, з 28 березня серйозних змін не буде.
Можливо серед графіку зможуть призначити.
Також важливим нюансом буде ось це:

... але про про Серце Карпат точно буде мова, бо якихось 800тис.грн. + 800тис.грн планується виділити на фінансування роз'їзду у Квасах і облаштування зручностей для пасажирів у Ясінях, і можливо ще у Лазещині. Дам знати, коли щось буде відомо.

Це питання може вирішитись цього року.

Для того, щоб пустити Запор Рахів, тут два варіанти: або НЕ, або звичайний нефірмовий  потяг. Якщо у вигляді НЕ, причому відштовхуючись від вже діючих, то тут треба жертвувати часом і маневрами по Львову, бо в нас є композиція 3/17 на Ужгород і 15/25 на Рахів, які чергуються . Тобто фактично до НЕ Запор-Ужгород фактично додаємо ВБСи на Рахів,(як зараз з 7/8),  інакше в обидвох випадках вся композиція руйнується і треба що новий НЕ , що звичайний потяг класти новою ниткою.
 Ви про це і так знали)
Logged
Entony
Active user

Posts: 5191


View Profile
« Reply #1251 on: 07.02.21 , 16:02 »
Share Reply with quote

Потрібно міняти весь Рахівський напрямок. Точніше нитки 15 і 25 роз'єднювати. До речі, хороша заповнюваність 25/26 свідчить про те, що його потрібно робити щоденним. Але поки цього не буде.
"У зв’язку зі збільшенням пасажиропотоку на окремі дати призначено курсування додаткової групи вагонів Одеса – Івано-Франківськ у составі поїзда № 26/25 Одеса – Рахів зі збільшенням максимально допустимої довжини на дільниці Львів – Івано-Франківськ до 16 вагонів, що призвело до коригування розкладу руху на дільниці Львів – Рахів (прибуття на станцію Рахів о 14:24 замість 14:17). Розклад руху поїзда № 15 Харків – Рахів залишається без змін (прибуття на станцію Рахів о 14:17).
На сьогодні опрацьовуються питання встановлення курсування поїзда № 26/25 Одеса – Рахів з групою вагонів Одеса – Івано-Франківськ постійно через день довжиною состава на дільниці Одеса – Івано-Франківськ 16 вагонів,Одеса – Рахів 12 вагонів."
По суті весь лютий 25/26 буде їздити із групою вагонів Одеса - ІФ.
« Last Edit: 07.02.21 , 16:02 by Entony » Logged
Nik UZ
Active user

Posts: 609


View Profile
« Reply #1252 on: 07.02.21 , 16:02 »
Share Reply with quote

Інформування по запізненню поїздів станом на 07.02.2021


Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5749


View Profile
« Reply #1253 on: 07.02.21 , 17:02 »
Share Reply with quote

Сегодня думал подождать 733/734, чтобы таки узреть состав… прождал в кафешке 3:30 – не дождался. Уже вскоре обнаружилось, что опоздание стало овер 5 часов. Остальные составы типа 79/80 плюсовали по 5-7 часов. Вот думаю, ладно на Лошкаревку тяжело «зарулить» с Главного, а про Красноград почему забыли? Пол пути к Киеву, до Полтавы, по сути без трафика, бери и драйвую на максимальных скоростях. Но не судьба.
Logged
Entony
Active user

Posts: 5191


View Profile
« Reply #1254 on: 07.02.21 , 18:02 »
Share Reply with quote

217 відправився з Києва о 17:47 (+2.45).
Послідкуємо чи він завжди не створить колізій на Рахівському напрямку.
« Last Edit: 07.02.21 , 18:02 by Entony » Logged
Nik UZ
Active user

Posts: 609


View Profile
« Reply #1255 on: 07.02.21 , 18:02 »
Share Reply with quote

217 відправився з Києва о 18:47 (+3.45).
Послідкуємо чи він завжди не створить колізій на Рахівському напрямку.
В 17-47?
Logged
Entony
Active user

Posts: 5191


View Profile
« Reply #1256 on: 07.02.21 , 18:02 »
Share Reply with quote

Так. Дійсно. Дякую.
Вроді 2 години 45 хвилин від 15:02 - це якраз 17:47. 😀
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5972


View Profile
« Reply #1257 on: 07.02.21 , 18:02 »
Share Reply with quote

Вот думаю, ладно на Лошкаревку тяжело «зарулить» с Главного, а про Красноград почему забыли? Пол пути к Киеву, до Полтавы, по сути без трафика, бери и драйвую на максимальных скоростях. Но не судьба.

Теоретично могли б частину поїздів вчора з Дніпра пускати на Красноград, а далі через Полтаву-Кременчуг на Знам'янку. Але чомусь зациклились на лінії Запоріжжя-Апостолове-Кривий Ріг. Може не хотіли вплутувати інші філії в організацію об'їзду?
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5749


View Profile
« Reply #1258 on: 07.02.21 , 19:02 »
Share Reply with quote

До речі, бот УЗ показує запізнення 733 більше 5 годин.
Так, дякую за сповіщення. Щойно побачив, бо було на минулій сторінці.
Теоретично могли б частину поїздів вчора з Дніпра пускати на Красноград, а далі через Полтаву-Кременчуг на Знам'янку. Але чомусь зациклились на лінії Запоріжжя-Апостолове-Кривий Ріг. Може не хотіли вплутувати інші філії в організацію об'їзду?
Нічого не можу вказати. Припускаю – має місце, мо якась внутрішня інструкція. Та натомість отримали оцей весь срач із затримками та неможливістю виконувати обороти.

Теоретично, Краснограду вони мали б досягати за ~2.5 години. До Новомосковська не більше 40 хвилин. Новомоскоськ – Красноград, колись при реконструкціях на початку 2000-хх, для повноскладових під 2ТЕ116 закладали десь 1:45 чи 1:50 (у наш час, могли б притарабанити 2-3 ТЕП70 з Основи). До Полтави-П з урахуванням зміни локомотиву – біля півтори години, а далі вже як вийде.
Logged
Олег_ЭТ
Active user

Posts: 669


View Profile
« Reply #1259 on: 07.02.21 , 19:02 »
Share Reply with quote

В Основе будто бы живых и бодрых ТЭП70 уйма. Даже если из разряда "помечтать".
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 [126] 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 ... 159
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!