Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
08.03.21 , 23:03

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2020-2021 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 [133] 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 ... 159
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2020-2021 рр. (обговорення)  (Read 114737 times)
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5972


View Profile
« Reply #1320 on: 15.02.21 , 22:02 »
Share Reply with quote

Чомусь під словом "розібратись" додумується лишень "скасувати".
Можна ще згадати легендарний термін "покращення")
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5894


View Profile
« Reply #1321 on: 15.02.21 , 22:02 »
Share Reply with quote

Ще можна «оптимізувати». Зараз це робитимуть з електричками по деяких напрямках, де міські голови вмикають морозка.
Logged
Мандрівник
Active user

Posts: 1594


View Profile
« Reply #1322 on: 15.02.21 , 22:02 »
Share Reply with quote

Мабуть, пора писати письмовий запит, щоб 117 через Молдову зовсім не прибили. Не в УЗ, а напряму в Міністерство інфраструктури, директорат залізничного транспорту.
Працювати на випередження.
« Last Edit: 15.02.21 , 23:02 by Мандрівник » Logged
odessit
Active user

Posts: 267


View Profile
« Reply #1323 on: 16.02.21 , 10:02 »
Share Reply with quote

Чи повернуть до Первомайська поїзди: що відповіли на запит депутатів та які перспективи у міста.

https://thegard.city/read/misto/127914/vidnovlennya-zaliznichnogo-spoluchennya-iz-pervomajskom

Пригородные живут только за счет необходимости в доставке путейцев на перегон.
Маршрутки на Николаев, Одессу, Киев и автобусы на работу в Польшу.Дорог на Кропивницкий и по району нет вообще. Вот и все перспективы транспорта в Первомайске...
Logged
Мандрівник
Active user

Posts: 1594


View Profile
« Reply #1324 on: 16.02.21 , 11:02 »
Share Reply with quote

Старые песни о главном (с)... Тільки стогнуть, що нема компенсацій за пільговиків. А от поцікавитись, чи є взагалі у нас легітимні органи місцевого самоврядування (адмінреформа зі створенням ОТГ та укрупненням районів суперечить Конституції України!) — забули. Фактично легітимних органів місцевого самоврядування, від яких можна вимагати якихось компенсацій за пільговиків, після місцевих недовиборів 2020 року, в нас немає. Нехай керманичі УЗ "дякують" тим, хто так наполегливо просував адмінреформу і подають на них в суд, вимагаючи відновлення конституційного ладу та скасування адмінреформи. Лише тоді якісь реальні зрушення щодо виплат компенсацій за збитки та виконання Закону України "Про залізничний транспорт" варто очікувати.
« Last Edit: 16.02.21 , 11:02 by Мандрівник » Logged
Entony
Active user

Posts: 5191


View Profile
« Reply #1325 on: 16.02.21 , 12:02 »
Share Reply with quote

Також на довгі березневі вихідні призначено 197/198 на 8/03.
На 249/250 відкрито продажу. Ціни на квитки "досить смішні".
Саме смішне в цьому, що 5/03 буде з Києва, і 217 в 15:02, і 249 в 15:09. Додуматись просто витягнути причіпку Київ - ІФ до 217/218 з ІФ до Чернівців не хватило розуму. :)
Logged
Vovan
Active user

Posts: 548


View Profile
« Reply #1326 on: 16.02.21 , 13:02 »
Share Reply with quote

Старые песни о главном (с)... Тільки стогнуть, що нема компенсацій за пільговиків. А от поцікавитись, чи є взагалі у нас легітимні органи місцевого самоврядування (адмінреформа зі створенням ОТГ та укрупненням районів суперечить Конституції України!) — забули. Фактично легітимних органів місцевого самоврядування, від яких можна вимагати якихось компенсацій за пільговиків, після місцевих недовиборів 2020 року, в нас немає. Нехай керманичі УЗ "дякують" тим, хто так наполегливо просував адмінреформу і подають на них в суд, вимагаючи відновлення конституційного ладу та скасування адмінреформи. Лише тоді якісь реальні зрушення щодо виплат компенсацій за збитки та виконання Закону України "Про залізничний транспорт" варто очікувати.
Збитки були і до цих виборів і до цієї реформи, так що не посилайтесь повністю на порушення Конституції . Якщо уявити і зараз повернути все взад, то нічого абсолютно не зміниться, ви і так все знаєте.
Logged
Entony
Active user

Posts: 5191


View Profile
« Reply #1327 on: 16.02.21 , 13:02 »
Share Reply with quote

Цікаво, хто ж так просив за 249/250, що аж численні звернення й прохання. :)

З наступного тижня Укрзалізниця призначила додатковий поїзд до Чернівців.

Зима не відступає, а кількість охочих потрапити на гірськолижні курорти в західних регіонах України збільшується. Тому Укрзалізниця на численні прохання пасажирів  з наступного тижня запускає додатковий поїзд з Києва до Чернівців
Поїзд №249/250 Київ — Чернівці відправлятиметься з Києва 26 лютого, 1, 5, 7 та 9 березня о 15:09 та прибуватиме до Чернівців о 08:15. У зворотному напрямку відправлення 25 та 28 лютого, 4, 6, 8 березня о 19:15 та прибуття до Києва о 12:30.
Нагадаємо, що наприкінці 2020 року Укрзалізниця запустила новий поїзд Інтерсіті+ №745/746 Київ – Славське.
З розкладом можна ознайомитися на сайті Укрзалізниці, квитки придбати в залізничних касах або онлайн.

https://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/535082/
Logged
Мандрівник
Active user

Posts: 1594


View Profile
« Reply #1328 on: 16.02.21 , 15:02 »
Share Reply with quote

Збитки були і до цих виборів і до цієї реформи, так що не посилайтесь повністю на порушення Конституції . Якщо уявити і зараз повернути все взад, то нічого абсолютно не зміниться, ви і так все знаєте.
Я не кажу, що все було гаразд. Але порушення Конституції та відсутність легітимних органів місцевої влади усугубляють ситуацію. До адмінреформи між пасажирами та Укрзалізницею був посередник у вигляді легітимних органів місцевого самоврядування. Частково це стримувало руйнівні процеси. Тепер — нема, і захистити їх від свавілля Укрзалізниці нікому. Хіба що ОДА тепер можуть проявляти своє посередництво, як було із відновленням потяга Львів — Бахмут за посередництва Рівненської ОДА.
« Last Edit: 16.02.21 , 15:02 by Мандрівник » Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5972


View Profile
« Reply #1329 on: 16.02.21 , 17:02 »
Share Reply with quote

Частково це стримувало руйнівні процеси. Тепер — нема, і захистити їх від свавілля Укрзалізниці нікому. Хіба що ОДА тепер можуть проявляти своє посередництво, як було із відновленням потяга Львів — Бахмут за посередництва Рівненської ОДА.

Жодні РДА чи районні ради ніколи особливого впливу на УЗ не мали. Хіба що депутатів ВР чиновники з УЗ трохи побоювались. Ну і обласні якось могли втрутитись. А зараз навпаки у ОТГ більше повноважень. Наприклад, нещодавно представники деяких ОТГ з Дніпропетровщини зустрічались з паном П. Всіх подробиць не знаю, але чув, що досить успішно. Можливо домовились про те, що ці ОТГ будуть виступати "замовниками перевезень" (по типу, як це зараз на Київщині подекуди практикується). Раніше на УЗ тих сільських голів навіть і слухати ніхто б не захотів.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 [133] 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 ... 159
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!