Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.04.21 , 17:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2020-2021 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 [143] 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 ... 205
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2020-2021 рр. (обговорення)  (Read 155740 times)
Entony
Active user

Posts: 5323


View Profile
« Reply #1420 on: 25.02.21 , 15:02 »
Share Reply with quote

На 5 і 8/03 призначають 719/720 складом Хю.
Logged
sean
Active user

Posts: 5504


View Profile
« Reply #1421 on: 25.02.21 , 16:02 »
Share Reply with quote

Даю підказку, як підвищити наповнюваність:
Київ 23:хх
Волочиськ 5:хх
Тернопіль 6:хх
Зборів, Золочів 7:хх
Львів 8:хх
Я ще пам'ятаю ті золоті часи навіть ранніх 2000-х, коли істинна Галичина йшла о 22 з Києва та із заїздом до Жмеринки була в п'ятій у Волочиську. Потім почалось зсування на 21 год, 20 і дооптимізовувались, що власне Галичини й не залишилось.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1456


View Profile
« Reply #1422 on: 25.02.21 , 20:02 »
Share Reply with quote

Яка несподіванка!
Даю підказку, як підвищити наповнюваність:
Київ 23:хх
Волочиськ 5:хх
Тернопіль 6:хх
Зборів, Золочів 7:хх
Львів 8:хх
ІФ 11:хх (на час карантину формально вкоротити до Львова, потім видовжити в міру можливості)
Яремче 13:хх (все, до Карпат приїхали, Надвірну сполучили. Далі вже витребеньки і інтереси Тернополя та навколотернополя важливіші).
Как человек, регулярно катающийся на этом поезде до Яремче-Ворохты, могу заявить, что для туристов, выехавших на выходные из Киева, Яремче в 13 - это очень поздно, пока доедешь/заселишься уже будет 14-15, а там уже и темнеть скоро начинает, т.е. день потерян чуть более, чем полностью. Прибытие в 11 - идеально.
Этот поезд вообще не был изначально предназначен для Яремче-Ворохты и даже для ИФ. Это бывший 687 ака 97 Киев - Львов южным ходом, а точнее — единственная на данный момент потенциальная замена бывшей пачки 97/143 + 49 + 7 (Киев - Чоп), которая прибывала в Тернополь и околотернополь в адекватное время (после 5 утра). 49 вернуть "как было" малореально — на нем илитка УЗ ездит в Трускавец на завтраки, да и он дорогой и слишком быстрый для околотернополя. Потому остается только "Галичина". Обратно ее можно немного подвинуть, если что. А в горы лучше ездить в идеале на чем-то более прямом типа вытянутого 7 (сегодняшнего) или 43, ну или 217. Еще один плюс позднего прибытия — что сразу попадаешь в отель, где из принципа заселяют в 14 и ни минутой ранее (хз есть ли такие там, но в других странах сплошь и рядом натыкался).

Ну так в світлі видовження через день нитки 43/44 на ділянці ІФ - Рахів - ІФ (що планують зробити з 28/03, якщо нічого не поміняється в останній момент) і ,відповідно, скасування (чи просто замороження) нитки 217/218 Київ - Рахів, може бути зворотній ефект. Тому, що на літній період саме нитка 217 з проходження Яремчі - Ворохти - Ясіні в межах ранкових 4:30 - 6:00 має свої плюси. Звісно для "матрасників" краще 9-10 ранку прибувати.
А що це в карпатських лісах здохло, що заговорили про видовження 43, та ще й на міжсезоння? Якщо в них і в сезон було не допроситися. Дивно, як цей 217 всю ковідну зиму протримався в регулярному режимі.

Я ще пам'ятаю ті золоті часи навіть ранніх 2000-х, коли істинна Галичина йшла о 22 з Києва та із заїздом до Жмеринки була в п'ятій у Волочиську. Потім почалось зсування на 21 год, 20 і дооптимізовувались, що власне Галичини й не залишилось.
І ще вона тоді чомусь була дорожча раза в півтора, ніж "Кобзар". На початку 2001 так їхав, у Тернополі о 6 з чимось. Але до Тернополя був вибір і 49 і 7 і навіть 51 колись, як обкатував ДПК Тернопіль - Чернівці.
Ще встиг проїхатися "Галичиною" до Чорткова з прибуттям о 7 з чимось — навіть і таке було, цікаво чи хто пам'ятає, коли і чому.
Logged
sean
Active user

Posts: 5504


View Profile
« Reply #1423 on: 25.02.21 , 21:02 »
Share Reply with quote

І ще вона тоді чомусь була дорожча раза в півтора, ніж "Кобзар". На початку 2001 так їхав, у Тернополі о 6 з чимось. Але до Тернополя був вибір і 49 і 7 і навіть 51 колись, як обкатував ДПК Тернопіль - Чернівці.
Галичина зі Львовом тоді без перебільшення були справжніми флагманами Льв з відповідними вагонами і обслуговуванням. Кобзар на той час і близько не був нинішнім пафосним Кобзарем. В 7 був крутєцкий розклад, безумовно, і коштував він копійки. А от 51 пам'ятаю, як у Волочиську ще зупинявся.

Ще встиг проїхатися "Галичиною" до Чорткова з прибуттям о 7 з чимось — навіть і таке було, цікаво чи хто пам'ятає, коли і чому.
Пам'ятаю. То був десь рік 2013. Тоді Буковині повернули маршрут через КамПод, а південне Тернопілля заткнули Галичиною, що пішла з Тернополя на Франківськ через Заліщики (без Чернівців, няп?). Тривало те непорозуміння недовго до запуску 457.
Logged
bond
Active user

Posts: 1741


View Profile
« Reply #1424 on: 25.02.21 , 22:02 »
Share Reply with quote

А я такого не пам'ятаю - це, напевно, було разово. Між зміною маршруту 117 і запуском 457 такого точно не було.  А ще в середині 2000-х був п'ятничний 57 Київ - Львів на постійній основі у цьому ж часовому проміжку, що і 7, 49, 51, 97/143...
А ще в ті роки було дві хмельницьких ЕПК в цей самий час - одна щоденна 1,2,3 класи і одна по п'ятницях 3 клас. На форумі є мій спогад про ці ЕПК за 2009 рік, описана в повідомленні ситуація мала місце в 2004 чи 2005 році - точно не пам'ятаю:)
Цікаво, чи хоча б на одній станції в цей день його об"явили 160-м чи ні ;) Хоча на номер поїзда дуже мало хто звертає увагу - пам"ятаю, як кілька років тому на ст. Вінниця довелось побачити цікаву картину: прибуття з інтервалом в декілька хвилин двох ЕПК з однаковим маршрутом - Київ-Хмельницький, але з різними номерами - 833 і 841 :) Спочатку оголосили прибуття 833-му до другої платформи - туди підтягнулось багатенько людей, через кілька хвилин диктор сказала, що ЕПК 841 Київ - Хмельницький прибуває на першу платформу - всі дружно побігли туди через колії (тоді ще не було огорожі між 1-ю і 2-ю платформами), але електропоїзд прибув на другу платформу - бо це був 833-й - всі знову дружно матякаючись побігли обминати електричку з голови або хвоста і шукати свої вагони, але частині пасажирів довелось ще трішки побігати, бо в них квитки були на 841-й, який саме в цей момент і прибував на першу платформу :)
« Last Edit: 25.02.21 , 22:02 by bond » Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5819


View Profile
« Reply #1425 on: 25.02.21 , 22:02 »
Share Reply with quote

Пам'ятаю. То був десь рік 2013. Тоді Буковині повернули маршрут через КамПод, а південне Тернопілля заткнули Галичиною, що пішла з Тернополя на Франківськ через Заліщики (без Чернівців, няп?). Тривало те непорозуміння недовго до запуску 457.
Весна чи літо 2014 року.

upd
з 10 червня
https://cfts.org.ua/news/poezd_143_kiev_ivano_frankovsk_s_10_iyulya_na_novom_marshrute_minuet_lvov_20543
« Last Edit: 25.02.21 , 22:02 by sergius » Logged
_vs_
Active user

Posts: 1456


View Profile
« Reply #1426 on: 26.02.21 , 00:02 »
Share Reply with quote

З 10 липня, якщо точніше. А до того в червні там заткнули діру тимчасовим 457/458, тільки не до Рахова, а до ІФ і з дебільним графіком в обидва боки (прибуття до Чорткова 03:14, до Києва 04:36).
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1456


View Profile
« Reply #1427 on: 26.02.21 , 01:02 »
Share Reply with quote

А я такого не пам'ятаю - це, напевно, було разово. Між зміною маршруту 117 і запуском 457 такого точно не було.  А ще в середині 2000-х був п'ятничний 57 Київ - Львів на постійній основі у цьому ж часовому проміжку, що і 7, 49, 51, 97/143...
А ще в ті роки було дві хмельницьких ЕПК в цей самий час - одна щоденна 1,2,3 класи і одна по п'ятницях 3 клас. На форумі є мій спогад про ці ЕПК за 2009 рік, описана в повідомленні ситуація мала місце в 2004 чи 2005 році - точно не пам'ятаю:)
Цікаво, чи хоча б на одній станції в цей день його об"явили 160-м чи ні ;) Хоча на номер поїзда дуже мало хто звертає увагу - пам"ятаю, як кілька років тому на ст. Вінниця довелось побачити цікаву картину: прибуття з інтервалом в декілька хвилин двох ЕПК з однаковим маршрутом - Київ-Хмельницький, але з різними номерами - 833 і 841 :) Спочатку оголосили прибуття 833-му до другої платформи - туди підтягнулось багатенько людей, через кілька хвилин диктор сказала, що ЕПК 841 Київ - Хмельницький прибуває на першу платформу - всі дружно побігли туди через колії (тоді ще не було огорожі між 1-ю і 2-ю платформами), але електропоїзд прибув на другу платформу - бо це був 833-й - всі знову дружно матякаючись побігли обминати електричку з голови або хвоста і шукати свої вагони, але частині пасажирів довелось ще трішки побігати, бо в них квитки були на 841-й, який саме в цей момент і прибував на першу платформу :)
457-х було два різних, і "Галичину" пускали через Затернопілля в період між ними.
От 57 якось зовсім не пам'ятаю. Він ішов північним ходом? До самого Львова тоді рідко їздив, більше до Тернополя. Один раз повертався зі Львова з 750-річчя якимось 2хх о 18:хх з прибуттям до Києва 04:хх, але це явно був разовий.
А хмельницькі ельки добре запам'яталися, ІЩСХ — зазвичай квитки були на луганку, суцільного пластикового 3 класу. Фіг поспиш, а забивалася вона в м'ясо... Комфортну вигрібали наперед. 2005 рік. Здається, їх запустили вже після того, як нічний 601/602 замінили на ПЕ і компенсували це таким собі сурогатом нічного сполучення. Потім ті ельки еволюціонували в 771 і на якийсь ас 773.
Ще в той час іноді траплявся доп 203/204 Чернігів - КП і відправлявся з Києва теж десь о 23 з чимось, в КП біля 9 ранку.
Logged
bond
Active user

Posts: 1741


View Profile
« Reply #1428 on: 26.02.21 , 07:02 »
Share Reply with quote

Ні, 57 йшов через Вінницю, кілька років підряд щотижня по п'ятницях з Києва. А ще тоді був 35 Київ - Краків приблизно о  22.20 з Києва тричі на тиждень. А от луганок на Хмельницький не пам'ятаю - можливо разово була, а так завжди були рижанки - і на 833, і на 841. Луганка завжди була 835 Київ - Жмеринка - йшла відразу за 833 і 841, теж нічна. Оце часи були - три нічних електрички підряд, зараз в таке аж не віриться! Луганки на Хмельницький почали ходити з видовженням 831 Київ - Жмеринка до Гречан.
« Last Edit: 26.02.21 , 07:02 by bond » Logged
sean
Active user

Posts: 5504


View Profile
« Reply #1429 on: 26.02.21 , 09:02 »
Share Reply with quote

Ні, 57 йшов через Вінницю, кілька років підряд щотижня по п'ятницях з Києва.
Цілком вірно. Зі Львова до Києва він йшов по суботах вдень приблизним графіком Львів 12:ХХ - Хмель 15:ХХ - Київ 20:ХХ і був в обігу з тодішнім 108 Київ - Астана. То були 2000-і і водив його завжди київський ЧС в старій червоній розкрасці без заїзду до Жмеринки. Якщо не помиляюсь, тільки цей сабж і Тиса на той час об'їжджали Жмеринку.

А от луганок на Хмельницький не пам'ятаю - можливо разово була, а так завжди були рижанки - і на 833, і на 841.
На Проскурів справді бігали рижанки о 22-23 з Києва. Проїхатись таким щєстям вночі по всьому маршруту було ще тим квестом. Інколи призначали 857 до Хмеля десь ~0:30 в ніч на суботу - отам ставили третьокласну луганку. Я одного разу їхав за відсутності інших квитків і добре пам'ятаю, як по студаку заплатив 3 грн з копійками. Натомість звичайний швидкий на той час з Києва до Хмеля без постілі по студ коштував 7,17 грн.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 [143] 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 ... 205
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!