Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.04.21 , 17:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2020-2021 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 [147] 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 ... 205
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2020-2021 рр. (обговорення)  (Read 155749 times)
Jeka Vodoleu
Active user

Posts: 305


View Profile
« Reply #1460 on: 27.02.21 , 18:02 »
Share Reply with quote

Добрий вечір! Хто підскаже чи є зміни у розкладі поїздів по Маріупольському напрямку з 28.03?
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10595


View Profile
« Reply #1461 on: 27.02.21 , 19:02 »
Share Reply with quote

631/632, 6**/6**, 6**/6** Сімферополь - Севастополь ЕР1-??? "Хортиця"
651*/65*, 6**/6**,"6**/6** Сімферополь - Євпаторія.
Що це було і чому 600-ті? ЕР1 підвищеного комфорту?
Ну десь до 2002, чи 2003  року, була інакша нумреція, та перші ЕПК мали номери, як і звичайні ПДСи. Ну на Придніпровській залізниці саме так було. Я це написав вище. Якщо це були 600-ті поїзди, то вони тарифікрвувалися, як загальний вагон пасажиського поїзда (але з коефіцієнтами фірмовості, або без них, найчастіше 3 клас коштував як звичайний загальний вагон, а от 1 та 2 класи мали різні коефіцієнти фірмовості, які застосовували також до тарифу загального вагону).
Також пам"ятаю таку дрібницю, що в нас, як у студентів залізничного вишу були учнівські безкоштовні квитки (форма №5). Так ось, у ці ЕПК (якщо це а твоїм маршрутом, що написано у "формі") то в нефірмовому вагоні (3 класу) проїзд безкоштовний (оформлювався безкоштовний квиток через АСК Експресс із зазначенням місця), а от якщо фірмовий - то з доплатою різниці (фірмовості) тоді це було щось у межах 2-3 гривень, але тоді для студентів це теж були тоді немалі гроші. Часто бувало таке, що місць у вагон 3 класу не було (в Січеславі він був лише один, хоча вагони 2 та 3 класу відрізнялися лише наявністю телевізору). Тоді або їхати стоячи, або з доплатою, або в вагоні-барі. Тоді якщо були вільні місця в барі учнівська залізнична "форма" неофіційно годилася щоб просто посидіти та нічого не замовляти. А так як там під бар виділявся цілий вагон, то, якщо це не п"ятниця або неділя, то проблем з цим не було.

Якщо це був швидкий поїзд 133/134 та 135/136 Дніпропетровськ - Сімферополь (або 131/132) не пам"ятаю вже, то тарифікація була за тарифом загального вагону швидкого поїзда (ну й з фірмовістю та класами аналогічно).    
        

У вересні 2011 їхав кругломордою з Севастополя на Сімферополь десь у другій половині дня (~15-17:хх), але то була звичайна ЕРка 6ххх з дерев'яними лавками і зупинялася НЯП на кожній зупинці. Інших у розкладі не пригадую, вони тоді взагалі існували? І якого року випуску могла бути ця дерев'яна ЕРка?
Та ну. Тоді вже, звичайно, такого не було. Я їздив 631 Сімферополь - Севастополь на початку жовтня 2001 року. Це був ЕР1 "Хортиця". З назви можна зрозуміти, що це був електропоїзд Запорізького локомотивного депо (тоді ще не було РПЧ).
Та він спочатку ходив на маршрутах із Запоріжжя. Ось цей електропоїзд перед цим пройшов якийсь ремонт. Може КВР, може КР, не буду казати. Наскільки мені відомо успіх первенця "Січеслава" тоді відкрила дорогу таким маршрутам. Але щось там не склалося з пасажиропотоком, тому його направили до Криму.
Але тут він замість нових маршрутів просто потіснив деякі приміські. Можливо вже тоді були проблеми з компенсацією за пільговиків, тому й прийшли до такого рішення. Тобто замість приміських на їх нитки запустили ці 600-ті. Можливо, я наплутав, й було не по три пари 600-х, а по дві, інші - приміські. Але вони тоді були дійсно скоршими за приміські, та мали меншу кількість зупинок. Найчастіше на маршруті Сімферополь - Севастополь це були Поштова, Бахчисарай, Інкерман. Також, так як там одноколійка, а поїздів багато були станції для зхрещення з ПДСами. Ну от, пам"ятаю, що цей 631 мав стоянку по Верхньосадовій щось біля 10 хвилин для пропуску якогось ПДСу. Але й ці зупинки не були технічними для пасажира, там відчиняли двері та до них можна було купити квитка. Доречі, там були лише вагони 3 класу, без пільг та можливості проїзду по приміських квитках. Я тоді мав пільгу лише як звичайний студент (50%) бо мій учнівський залізничний мав інший маршрут. Квитки також продавали лише ПДСні каси. В приміських пропонували ці поїзди, але відправляли до ПДСних кас.
Тоді в поівнянні з іншими приміськими, де не було туалетів, дерев"яні потерті лавки та перекошені рами та двері, взимку було повністю відсутнє опалення, та поява провідників-касирів була рідкістю - тут був провідник у кожному вагоні, зручні м"які дивани (навіть біль м"які, ніж стандартні в більш нових ЕРках), нумеовані місця та вагони, опалення вмикали навіть у кінці вересня-початку жовтня (бо тоді був дуже холодний вересень, навіть для Сімферполя), працювали туалети, та були чистеньки й охайні.

Але на цих маршрутах вони протрималися дуже недовго. Думаю, максимум пару років. Навіть в середині 00-х були вже тільки звичайні сімферопольскі ЕР1 та ЕР2 та лише приміські.

І якого року випуску могла бути ця дерев'яна ЕРка?
Кінця 1950-х - початку 1960-х.    
Logged
Entony
Active user

Posts: 5323


View Profile
« Reply #1462 on: 27.02.21 , 20:02 »
Share Reply with quote

Добрий вечір! Хто підскаже чи є зміни у розкладі поїздів по Маріупольському напрямку з 28.03?

9/10 змінить маршрут через Пологи і прискорять майже на 1 годину.
Все інше без змін.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5819


View Profile
« Reply #1463 on: 01.03.21 , 17:03 »
Share Reply with quote

Тему про розклади чогось прикрили, тому тут.
Не буду коментувати, бо і так все зрозуміло. :)

243 Київ - Рахів 29/03 по 15/05-2021 по непарних

Київ-Пас.      19:06
.............................
Івано-Франківськ   05:43   06:08
Делятин   07:19   07:21
Яремче   07:33   07:37
Микуличин   07:50   07:54
Татарів   08:08   08:11
Ворохта   08:25   08:29
Ясіня   09:04   09:08
Кваси   09:27   09:31
Рахів   10:00
   

244 Рахів - Київ з 30/03 по 16/05-2021 по парних   


Рахів      17:34
Кваси   18:03   18:05
Ясіня   18:19   18:24
Ворохта   19:08   19:13
Татарів   19:26   19:28
Микуличин   19:41   19:44
Яремче   20:00   20:05
Делятин   20:20   20:22
Івано-Франківськ   21:25   21:55
.............................
Київ-Пас.   08:48

Якщо порівняти із 217/218, то до Рахова прискорено на 1 год. і 2 хв. з Рахова на 41 хвилину.
І, якщо правильно розумію, то і нитка від 217/218 при 243/244 має бути збережена. Звісно відправлення з Рахова має бути орієнтовно о 18:20.   
Ну от, інформація для пана _vs_. Франківськ - Яремче із зупинкою по Делятину за 1:25/1:20. Далі до Ворохти трохи повільніше, тому вже 2:13/2:12.

Entony, а от що ніхто не помітив, так це відміну зупинки по Галичу. Ще з грудня.
« Last Edit: 01.03.21 , 17:03 by sergius » Logged
Entony
Active user

Posts: 5323


View Profile
« Reply #1464 on: 01.03.21 , 17:03 »
Share Reply with quote

Ага дійсно. Якось провтикали.
Залишається єдине цікаве питання: чи все таки буде 43/44 під 243/244 з розмінами груп по ІФ чи все таки це буде фірмовий склад від 217/218?
Зупинок багато напризначали, особливо між ІФ та Раховом.
Logged
sean
Active user

Posts: 5504


View Profile
« Reply #1465 on: 01.03.21 , 17:03 »
Share Reply with quote

То 43 таки їде в гори чи як це розуміти? Не минуло і ен років, вітаю усіх так палко бажаючих прибути в гори нормальними годинами виїзду з Києва і прибуття до гір! Це казка, а не розклад!💪

І, до речі, щодо гір: 143 продається по 22.05. Натомість 149 немає на жодну з дат «післягодинникового» (літнім якось ще не повертається язик його назвати) розкладу.
« Last Edit: 01.03.21 , 17:03 by sean » Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5819


View Profile
« Reply #1466 on: 01.03.21 , 18:03 »
Share Reply with quote

Так, файне рішення. Чимось нагадує годний доп. десятилітньої давнини, тільки той був лишень до Ворохти.
Нова інформація про №515 Київ-Ворохта:

Буде курсувати через день з 24.12 по 14.01 з 2 вагонами-автомобілевозами.
Київ-Ворохта 19-22 - 8-00
Ворохта-Київ 20-22 - 10-50

http://trainbus.info/node/147
КИЇВ ПАС        19:22    
ШЕПЕТIВКА   23:08        23:20    
ЛЬВIВ        02:51       03:11    
IВАНО.ФРАН    05:22       05:27    
ЯРЕМЧЕ       07:07       07:10    
ВОРОХТА        08:00      
Отличный график! ;)

Logged
Entony
Active user

Posts: 5323


View Profile
« Reply #1467 on: 01.03.21 , 18:03 »
Share Reply with quote

Якось УЗ не може знайти однієї дати щодо Рахівського напрямку. Один до 15/05 заведений, другий до 22/05. Вже згадували, що 357/358 можуть змітити з Києва з 1/06. Саме головне, що застою який був роками по цьому напрямку вже немає.
Logged
Entony
Active user

Posts: 5323


View Profile
« Reply #1468 on: 01.03.21 , 18:03 »
Share Reply with quote

А тепер саме цікавіше, якщо групу вагонів 243/244 відчіпляти у Львові, відповідно, 10-12 вагонна група Львів - ІФ - Рахів може бути прискорена ще як мінімум на 40 хвилин.
Швидше проходження Львів - ІФ, вкорочення зупинки по ІФ з 25 до 5 хвилин, зупинки з 4 хвилин у горах до 2-3 хвилин. В результаті прибуття до Рахова буде в 09:22. А це нагадую нитка 357 до Рахова, коли він курсував через Чернівці. Тобто пасажири, що виїдуть з Києва о 19:06, прибудуть у гори в той же час, якщо б вони виїхали з Києва о 14:28.
Я думаю всі зрозуміли чому 243 має 4 хвилинні зупинки у горах.
« Last Edit: 01.03.21 , 18:03 by Entony » Logged
Vovan
Active user

Posts: 625


View Profile
« Reply #1469 on: 01.03.21 , 18:03 »
Share Reply with quote

Тему про розклади чогось прикрили, тому тут.
Не буду коментувати, бо і так все зрозуміло. :)

243 Київ - Рахів 29/03 по 15/05-2021 по непарних

Київ-Пас.      19:06
.............................
Івано-Франківськ   05:43   06:08
Делятин   07:19   07:21
Яремче   07:33   07:37
Микуличин   07:50   07:54
Татарів   08:08   08:11
Ворохта   08:25   08:29
Ясіня   09:04   09:08
Кваси   09:27   09:31
Рахів   10:00
   

244 Рахів - Київ з 30/03 по 16/05-2021 по парних   


Рахів      17:34
Кваси   18:03   18:05
Ясіня   18:19   18:24
Ворохта   19:08   19:13
Татарів   19:26   19:28
Микуличин   19:41   19:44
Яремче   20:00   20:05
Делятин   20:20   20:22
Івано-Франківськ   21:25   21:55
.............................
Київ-Пас.   08:48

Якщо порівняти із 217/218, то до Рахова прискорено на 1 год. і 2 хв. з Рахова на 41 хвилину.
І, якщо правильно розумію, то і нитка від 217/218 при 243/244 має бути збережена. Звісно відправлення з Рахова має бути орієнтовно о 18:20.   
Ну от, інформація для пана _vs_. Франківськ - Яремче із зупинкою по Делятину за 1:25/1:20. Далі до Ворохти трохи повільніше, тому вже 2:13/2:12.

Entony, а от що ніхто не помітив, так це відміну зупинки по Галичу. Ще з грудня.
Ось якраз по цьому графіку буде кращим подовженням з 1.06 завести цей же доп (243) , але з Дніпра , бо ми бачимо ідеальне подовження на Рахів через Київ, як завжди і їздило Дніпро-ІФ складом 43🤔
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 [147] 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 ... 205
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!