Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.09.21 , 00:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2020-2021 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 [303] 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 ... 319
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2020-2021 рр. (обговорення)  (Read 307911 times)
Emblaze
Active user

Posts: 6420


View Profile
« Reply #3020 on: 31.08.21 , 19:08 »
Share Reply with quote

А в Кучургане совместный погранконтроль с Молдовой или только Украины? Если совместный, то смысла переноса погранконтроля нет.
по железнодорожной станции Кучурган - проходит ПТК только Украины.

Молдавские пограничники есть только на автомобильном (и он-же пешеходов пропускает) переходе Кучурган.

Длительную молдавскую стоянку искал, не нашел. Проверяют ли и во время движения поезда,
как нередко встречалось в западной Европе до Шенгена?

Не было такого.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1527


View Profile
« Reply #3021 on: 31.08.21 , 20:08 »
Share Reply with quote

Я и ДР1А при 6 вагонах помню на этом же участке (маршруте, не пригородным, а пассажирским: нумерации 6ХХ). Утром из Тернополя и весь день в Черновцах стоял в депо, прежде чем вечером ехать назад.
Який, до того, був ще й зпареним із Заліщиками та Іване-Пустим.
Щось не пам'ятаю, щоб чернівецький колись був спареним.
Заліщики - Тернопіль зранку — так, у 80-90-х з'єднувався з ІП на Вигнанці. Ближче до 2000-х їх розділили.
Чортків - Тернопіль о ~16 год ще коли був щоденним, потім у пт-сб-нд (десь до 1995-96) так само з'єднувався на Вигнанці з ІП - Тернопіль (пізніша його реінкарнація в 2000-х ~17:40 - 20:хх вже ні)
З Тернополя ж усе йшло окремо:
Тернопіль - Чернівці 07:хх (з 1995 як приміський до Заліщик) — зупинявся біля кожного стовпа, але купити в ньому квиток на ходу з Тернополя було неможливо і за це активно штрафували.
Тернопіль - ІП 09:хх
Тернопіль - Чортків 13:хх (початково), потім по-різному від 12:хх до 14:хх по пт-сб-нд — теж завжди йшов окремо
Тернопіль - Заліщики 17-18:хх і Тернопіль - ІП 20-21:хх принаймні від середини 90-х мали принципово різні графіки.
Чернівці 18:хх - 23-00:хх Тернопіль теж ішов сам, як і пізніша його заміна Заліщики 12:хх - 16-18:хх Тернопіль.

Ще в 2010 "модернізований" ДР1Ам з сидячками і фіранками дуже недовго поїздив як ДПК на Чернівці, але теж сам по собі і мав небагато зупинок.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 6415


View Profile
« Reply #3022 on: 31.08.21 , 22:08 »
Share Reply with quote

215 Київ - Ворохта на 9/09-2021

Київ-Пас.       20:21
Львів    03:23    03:43
Івано-Франківськ    06:21    06:41
Татарів    08:50    09:00
Ворохта    09:15    
Який прекрасний графік! І технічні можливості раптом знаходяться.
На Київ - Львів дано 7:02, а Франківська досягає за 10 годин. Досить якісно попрацювали
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 6420


View Profile
« Reply #3023 on: 31.08.21 , 22:08 »
Share Reply with quote

В то же время с 9 по 11 сентября не курсируют никакие версии Прикарпатского 807/808.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10903


View Profile
« Reply #3024 on: 31.08.21 , 23:08 »
Share Reply with quote

Первый рейс на Кишинэў  нашим украинским составом (28.08.21):
Все четыре вагона -- сидячие (обозначаемые по номерам как 3ХХХХ, что означает условный "третий класс", переделанные из немецких купейных -- Аммендорфы), первые три -- принадлежности [032] ПКВЧ 3 (Хмельницк.) и один в хвосте -- [040] ПКВЧД 3 Одесса Главная. Вагонно/поездная (пассажирская) бригада -- ПКВЧД 3 Одесса Главная, электровоз до Кучургана -- ВЛ40У ТЧ 2 Котовск, от Кучургана -- тепловоз ТЭП70 (депо Основа) лок. бригада ТЧ 2 котовск.
Почему сразу 3 класс???
Первая тройка в нумерации вагонов означает тип вагона.
0 - люкс с 2 местным или 3 местами купе, в том числе РИЦы,
1 - купейный с 4-местными купе;
2 - плацкартный;
3 - межобластной (с местами для сидения), и т.д.

Четвёртый синий вагон, как я понял - это межобластной вагон, который ранее ходил в составе 685/686 на Измаил, а в 2019 году из Львова в  Черновцы во время ремонта ДПКр2, а не вагон ЮЖД.

Насчёт нумерации...
700-е поезда - это, во первых, региональные, то есть с маршрутной скоростью 50 км/ч и выше. Ну и это справедливо лишь для внутренних поездов. Для международных - 700-е это ускоренные, скоростные и высокоскоростные поезда с местами для сидения.
Так как этот поезд не попадает ни под одну из категорий - это пассажирский поезд. Только интересно, почему 600-й, а не 300-й нумерации?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 23160


View Profile
« Reply #3025 on: 31.08.21 , 23:08 »
Share Reply with quote

строго кажучи немає надійного означення "місцевого" пасажирського поїзда. Колись - "місцевими пасажирськими" 6хх були ті, що з маршрутом < 700 км, а якщо більше - то просто пасажирський 3хх. Потім в якийсь рік в Україні вирішили що якщо маршрут між залізницями - то 3хх, навіть якщо кілометрів у маршруті < 700, а 6хх лишились в межах однієї залізниці. За межами України подібної зміни не бувало. Зрештою ціна на 3хх і 6хх завжди однакова, тому байдуже.
« Last Edit: 31.08.21 , 23:08 by Maxy » Logged
VB
Active user

Posts: 4581


View Profile
« Reply #3026 on: 01.09.21 , 00:09 »
Share Reply with quote

Я и ДР1А при 6 вагонах помню на этом же участке (маршруте, не пригородным, а пассажирским: нумерации 6ХХ). Утром из Тернополя и весь день в Черновцах стоял в депо, прежде чем вечером ехать назад.
Який, до того, був ще й зпареним із Заліщиками та Іване-Пустим.
Щось не пам'ятаю, щоб чернівецький колись був спареним.
Заліщики - Тернопіль зранку — так, у 80-90-х з'єднувався з ІП на Вигнанці. Ближче до 2000-х їх розділили.
Чортків - Тернопіль о ~16 год ще коли був щоденним, потім у пт-сб-нд (десь до 1995-96) так само з'єднувався на Вигнанці з ІП - Тернопіль (пізніша його реінкарнація в 2000-х ~17:40 - 20:хх вже ні)
З Тернополя ж усе йшло окремо:
Тернопіль - Чернівці 07:хх (з 1995 як приміський до Заліщик) — зупинявся біля кожного стовпа, але купити в ньому квиток на ходу з Тернополя було неможливо і за це активно штрафували.
Тернопіль - ІП 09:хх
Тернопіль - Чортків 13:хх (початково), потім по-різному від 12:хх до 14:хх по пт-сб-нд — теж завжди йшов окремо
Тернопіль - Заліщики 17-18:хх і Тернопіль - ІП 20-21:хх принаймні від середини 90-х мали принципово різні графіки.
Чернівці 18:хх - 23-00:хх Тернопіль теж ішов сам, як і пізніша його заміна Заліщики 12:хх - 16-18:хх Тернопіль.

Ще в 2010 "модернізований" ДР1Ам з сидячками і фіранками дуже недовго поїздив як ДПК на Чернівці, але теж сам по собі і мав небагато зупинок.

Зранку 613 йшов з Тернополя зпареним з 6361 Іване-Пусте приблизно 8:30 +/-, причому довгий час так було, мабуть з часів скасування ЦМО Чортків - Іване-Пусте та призначення д/п Тернопіль - Іване-Пусте, це потім вже при УЗ їх роз'єднали, дали нові нитки, а чернівецькому дали 6371 Заліщики, які поверталися одразу при прибутті туди і ставали на графік скасованого обіднього 6371 Чорткова. 613 Чернівці скасували одразу майже після того, як їх функцію стали виконувати Заліщики.  Прибуття до Тернополя з півдня до УЗ було взагалі нікчемне. 7:50 +/- зпарка Заліщиків та Іване-Пусте, 18:40 +/- зпарка Іване-Пусте та Чорткова.  Ну й 23:40 614. Ось напрямок на Потутори був більш шоколадним, не дивно, що його АБ обладнали тоді, та почали роботи по електрифікації (жаль, що не встилося це все) - 5 щоденних пар (Ходорів з підв'язками, Рогатин з підв'язкою до Франика, два Бережани, Потутори з підв'язкою до Бережан та Львова) плюс суботня Козова. При УЗ це все трішки, м'яко кажучи, змінили. Південний напрямок став подібним до того, яким його знали ще донедавна (але там були ЦМО ще крім двох Гусятинів та Бучачу ще й дві пари Чортків-Копичинці, няп спецом до Іване-Пустянського), а західний, - просто порізали. Два Рогатина + денні Бережани лишилось, плюс Козова по суботах. Потім один протягли до Львова, одна пара до Рогатина, і дві Козови за вказівкою. За Заліщиками теж був не мед. Одна пара 613/614. Плюс пас Козятин - Франик на Коломию. Одна пара Коломия - Заліщики. А з Чернівців були лише 2 пари до Веренчанки. Стефанешти - Веренчанка не мали крім 613/614 дизелю ніякого іншого сполучення. Це вже при УЗ Веренчанку продовжили до Стефанешт, чому там Заліщики не прижилися, - хз, бо пробувались варіації з трьох пар,- нічна Чернівці - Городенка, денна Чернівці - Заліщики (при цьому Коломия - Заліщики обрізалися по Стефанештах), вечірня Чернівці - Стефанешти, які зразу через рік трансформувалися у просто Стефанешти.
Logged
opex
Active user

Posts: 12595


View Profile
« Reply #3027 on: 01.09.21 , 09:09 »
Share Reply with quote

Для ОГП. Напевне в Буковелі буде якась здибанка або гулянка. :)

215 Київ - Ворохта на 9/09-2021

Київ-Пас.       20:21

Ворохта    09:15    

Від Сестринівки розроблена нитка повністю до Ворохти.


216 Ворохта - Київ на 12/09-2021

Ворохта                    19:45

Київ-Пас.    09:55    

Від Татарова до Києва ниткою 218.

Може, якийсь "Арабський експресс", "Султан-ібн-груник"? Саудитів вже стільки що треба потягами везти?:)
Logged
Entony
Active user

Posts: 5550


View Profile
« Reply #3028 on: 01.09.21 , 15:09 »
Share Reply with quote

Між 10 і 12 вересня в Буковелі мав би проходити фест. Але його скасували.
Можливо щоб ковбаса не зіпсувалась вирішили аврально провести якийсь інший фест. :)
Logged
Entony
Active user

Posts: 5550


View Profile
« Reply #3029 on: 01.09.21 , 15:09 »
Share Reply with quote

А 113/114 з 19/09 офіційно добавляють зупинку у Великому Березному.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 [303] 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 ... 319
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!