Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.09.21 , 00:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2020-2021 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 [305] 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 ... 319
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2020-2021 рр. (обговорення)  (Read 307913 times)
klepko
Active user

Posts: 585


View Profile
« Reply #3040 on: 04.09.21 , 10:09 »
Share Reply with quote

по 252. Можливо автор у темі Тільки розклади помилився, сплутавши Кр. Ріг і Херсон. У Розі стоянка вдвічі довша.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 6415


View Profile
« Reply #3041 on: 04.09.21 , 11:09 »
Share Reply with quote

||
\/
Прикорюють по ділянці Дніпро - Харків на 12 хвилин. Тривала стоянка по Херсону залишається.

Миколаїв Харків   252   1/11-11/12/2021 по непарних

                19:52 Миколаїв Пас.
20:54 -20- 21:14 Херсон
.............
00:10 -25- 00:35 Апостолове
01:15 -46- 02:01 Кривий Ріг-Головний
.............
09:45 Харків-Пас.

Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 6415


View Profile
« Reply #3042 on: 04.09.21 , 21:09 »
Share Reply with quote

Напомню
Ще кілька тез.
Quote
З 1:25. З грудня поїдуть Шкоди, вже усі візки пройшли дефектоскопію.
З 1:27. Під час відкриття Святошино впровадять електронний квиток
З 1:37. Зараз ось червень, ми подали пропозиції на нові графіки (...), вони будуть із суттєвими змінами, ми повернемось із більшою цифрою (...). Звідки вони візьмуться. По-перше, за рахунок "перерозмірених" зупинок. Зараз з локомотивним напрямком відпрацьовуємо їх скорочення, щоб не змінювати 2-3 рази, а їхати далі. Також це є соціальним питанням, бо можливим є недовантаженням великої кількості локомотивних чи вагонних депо(…). В нас багато графіків розроблено таким чином, щоб завантажити роботою людей з конкретних локацій. По-друге, підняття дільничних швидкостей (…). Наприклад, на ділянці недавно запущеного Прикарпатського експресу Ківерці, Луцьк – Івано-Франківськ, де він їде по колії 1917 року зі швидкостями 30-40 км/год.
Не единичные случаи.
Logged
dzeleznodoroznik
User

Posts: 109


View Profile
« Reply #3043 on: 05.09.21 , 20:09 »
Share Reply with quote

Знатоки, подскажите, пожалуйста. Планируется ли что-то новое из Константиновки с декабря? И меняю ли расписание каким-то поездам? Мб что-то известно уже?
Logged
wappoltava
Active user

Posts: 1121


View Profile
« Reply #3044 on: 06.09.21 , 09:09 »
Share Reply with quote

Напомню
Ще кілька тез.
Quote
З 1:25. З грудня поїдуть Шкоди, вже усі візки пройшли дефектоскопію.
З 1:27. Під час відкриття Святошино впровадять електронний квиток
З 1:37. Зараз ось червень, ми подали пропозиції на нові графіки (...), вони будуть із суттєвими змінами, ми повернемось із більшою цифрою (...). Звідки вони візьмуться. По-перше, за рахунок "перерозмірених" зупинок. Зараз з локомотивним напрямком відпрацьовуємо їх скорочення, щоб не змінювати 2-3 рази, а їхати далі. Також це є соціальним питанням, бо можливим є недовантаженням великої кількості локомотивних чи вагонних депо(…). В нас багато графіків розроблено таким чином, щоб завантажити роботою людей з конкретних локацій. По-друге, підняття дільничних швидкостей (…). Наприклад, на ділянці недавно запущеного Прикарпатського експресу Ківерці, Луцьк – Івано-Франківськ, де він їде по колії 1917 року зі швидкостями 30-40 км/год.
Не единичные случаи.

- ент легкий намек что ВЛ82М с Харькова до Киева будут катать, не раз уже доезжал и минус 15 минут по Полтаве выйдет для флагманов...
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 6415


View Profile
« Reply #3045 on: 07.09.21 , 00:09 »
Share Reply with quote

Сразу вспоминаются 19/20 с 137/138, там графики не на пределе. В первом случае даже реально успеть провести одной бригадой по участку Купянск - Киев.
« Last Edit: 07.09.21 , 00:09 by sergius » Logged
special
User

Posts: 86


View Profile
« Reply #3046 on: 09.09.21 , 12:09 »
Share Reply with quote

Интересно, почему в 26м поезде из Одессы в Ивано-Франковск билеты дороже чем из Ивано-Франковска в Одессу, может напутали с километражем, там около 884 км, должно округляться до 900
Logged
special
User

Posts: 86


View Profile
« Reply #3047 on: 09.09.21 , 12:09 »
Share Reply with quote

Мало того что до Львова не продают, так ещё и 200 км лишних оплачивать вместо 100
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 2201


View Profile
« Reply #3048 on: 09.09.21 , 13:09 »
Share Reply with quote

Интересно, почему в 26м поезде из Одессы в Ивано-Франковск билеты дороже чем из Ивано-Франковска в Одессу, может напутали с километражем, там около 884 км, должно округляться до 900

 Так, дійсно дивно на 30 грн різниця (у середу) в купе... Думав, що це пов'язано у жовтні коефіцієнт знижується на всі потяги, ну і по різних днях тижня також ціна різна!
« Last Edit: 09.09.21 , 13:09 by Дніпровець » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10903


View Profile
« Reply #3049 on: 09.09.21 , 23:09 »
Share Reply with quote

Такий самий косяк у 3/4. Там в напрямку Ужгорода теж нахомутали з відстанню, скоріш за все порахували заїзд у Козятин-1. Там різниця лише 3 км, але цього достатньо, щоб здерти з Дніпра до Стрия за зайвий кілометраж з пасажиру по 67 грн за купе та по 180 грн за люкс. А от у зворотному напрямку все коректно.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 [305] 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 ... 319
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!