Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
27.01.22 , 22:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2020-2021 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 [347] 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 ... 373
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2020-2021 рр. (обговорення)  (Read 417969 times)
Andrey123
User

Posts: 80


View Profile
« Reply #3460 on: 20.10.21 , 11:10 »
Share Reply with quote

Скажіть будь-ласка коли на сайті УЗ з'явиться новий розклад?
Logged
Andrii
Active user

Posts: 493


View Profile
« Reply #3461 on: 20.10.21 , 11:10 »
Share Reply with quote

Проблема не вирішена з "печерами". Те, що дозволи проїзд грузових поїздів не означає, що хтось візьме на себе відповідальність призначити пасажирський потяг цією ділянкою.
117/118, без Ларги та КП, не дуже добре заповнюється. Заліщики і Чортків в сумі давали десь до 100 пасажирів (в середньому). Тому вирішено скасувати 117/118. Водночас збільшити схему 7/8 до Чернівців з "дешевшими" вагонами.

 Ще раз повторюсь: дуже погане рішення. 100 пасажирів з невеликих міст - чудова заповнюваність. Та й не дивно: графік значно зручніший за "Гуцульщину". І яка там альтернатива наразі? Жодної! І там ще є Чернівці якби.
 Абсолютно необов'язково катати з потягом по 15 вагонів, і щоб вони заповнювалось. Можна було б скоротити схему вдвічі і заповнення було б прекрасним.
 А решту вагонів, при бажанні, можна було б двугрупно возити Київ-Сокиряни з розчепленням по Гречанам. "При бажанні". А бажання возити пасажирів в УЗ, вочевидь, відсутнє. Так що я й не здивований, тим більше, що для їх "революційного розкладу" з 19 "новими" поїздами, треба ж не інакше як скасувати стільки ж старих.
 Крім того, як я вже казав, потяг потрібен до Чернігова, бо теж не має там альтернативи.
 Куди краще скаржитись щодо скасування потяга?
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 11305


View Profile
« Reply #3462 on: 20.10.21 , 11:10 »
Share Reply with quote

357/358 альтернатива для Заліщиків та Чорткова. До того ж зараз несезон та на нього немає ажіотажу. 
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 6462


View Profile
« Reply #3463 on: 20.10.21 , 11:10 »
Share Reply with quote


 Куди краще скаржитись щодо скасування потяга?

На ukc.gov.ua , а також дуже бажано звернутись до депутата ВР, який пройшов у раду від Вашого округу.
Logged
Entony
Active user

Posts: 6197


View Profile
« Reply #3464 on: 20.10.21 , 12:10 »
Share Reply with quote

Скажіть будь-ласка коли на сайті УЗ з'явиться новий розклад?

На сайті УЗ десь ближче до грудня.
В експресі, можливо, вже з наступного тижня.

Проблема не вирішена з "печерами". Те, що дозволи проїзд грузових поїздів не означає, що хтось візьме на себе відповідальність призначити пасажирський потяг цією ділянкою.
117/118, без Ларги та КП, не дуже добре заповнюється. Заліщики і Чортків в сумі давали десь до 100 пасажирів (в середньому). Тому вирішено скасувати 117/118. Водночас збільшити схему 7/8 до Чернівців з "дешевшими" вагонами.

 Ще раз повторюсь: дуже погане рішення. 100 пасажирів з невеликих міст - чудова заповнюваність. Та й не дивно: графік значно зручніший за "Гуцульщину". І яка там альтернатива наразі? Жодної! І там ще є Чернівці якби.
 Абсолютно необов'язково катати з потягом по 15 вагонів, і щоб вони заповнювалось. Можна було б скоротити схему вдвічі і заповнення було б прекрасним.
 А решту вагонів, при бажанні, можна було б двугрупно возити Київ-Сокиряни з розчепленням по Гречанам. "При бажанні". А бажання возити пасажирів в УЗ, вочевидь, відсутнє. Так що я й не здивований, тим більше, що для їх "революційного розкладу" з 19 "новими" поїздами, треба ж не інакше як скасувати стільки ж старих.
 Крім того, як я вже казав, потяг потрібен до Чернігова, бо теж не має там альтернативи.
 Куди краще скаржитись щодо скасування потяга?


ЗаТернопіллю залишається "терпіти" не довго. Сім років терпіли, ще півтора місяця потерплять. :)
Вже з грудня 57/58 буде в зручний час проходити всі станцій (і не лише Заліщики та Чортків).
Альтернативу 117/118 дали у вигляді 7/8 із "дешевими" вагонами.
На ділянці Чернігів - Київ - Чернігів всі прекрасно знають як заповнювався 117/118 і як заповнюється зараз 43/44.
Бажання возити пасажирів в УЗ є (і про це якраз свідчить новий розклад з грудня), але возити повітря ніхто не буде. Особливо на тепловозних ділянках.
« Last Edit: 20.10.21 , 12:10 by Entony » Logged
Entony
Active user

Posts: 6197


View Profile
« Reply #3465 on: 20.10.21 , 12:10 »
Share Reply with quote


 Куди краще скаржитись щодо скасування потяга?

На ukc.gov.ua , а також дуже бажано звернутись до депутата ВР, який пройшов у раду від Вашого округу.

"Статистика вещь упрямая."
Можна скаржитися, але УЗ покаже статистику і там будуть зовсім інші цифри по 117/118, ніж всі думають.
А ще підкріпить те, що один тепловоз за день заробляє до 1 млн. грн, коли возить вантажі.
Хіба, що є контакти когось дуже "потужного", тоді ймовірність відновлення 117/118 є. :)
Logged
Entony
Active user

Posts: 6197


View Profile
« Reply #3466 on: 20.10.21 , 12:10 »
Share Reply with quote

Трохи конкретики, що вже злили у фейсбуці.

Logged
Костянтин Бабакалов (Kbk)
Active user

Posts: 291


View Profile
« Reply #3467 on: 20.10.21 , 13:10 »
Share Reply with quote

Трохи конкретики, що вже злили у фейсбуці.


Дурістика УЗ, команда Перця перевершила всіх і вся
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 6462


View Profile
« Reply #3468 on: 20.10.21 , 13:10 »
Share Reply with quote


"Статистика вещь упрямая."
Можна скаржитися, але УЗ покаже статистику і там будуть зовсім інші цифри по 117/118, ніж всі думають.
А ще підкріпить те, що один тепловоз за день заробляє до 1 млн. грн, коли возить вантажі.
Хіба, що є контакти когось дуже "потужного", тоді ймовірність відновлення 117/118 є. :)

За великим рахунком, я до Буковини ніякого відношення не маю і буваю там вкрай рідко. Просто згадалось, що в 2012-2013 рр. там була досить міцна ініціативна група з місцевих чиновників, які активно продвигали ідею повернення 117/118 на "молдавський" хід. І в 2014-му році їм таки вдалося
Якщо людей нинішня ситуація не влаштовує, то можуть знову "тряхнути стариною" і задовбати УЗ та МІУ.
Logged
GenkaUA
Active user

Posts: 254


View Profile
« Reply #3469 on: 20.10.21 , 13:10 »
Share Reply with quote


 Куди краще скаржитись щодо скасування потяга?

На ukc.gov.ua , а також дуже бажано звернутись до депутата ВР, який пройшов у раду від Вашого округу.

"Статистика вещь упрямая."
Можна скаржитися, але УЗ покаже статистику і там будуть зовсім інші цифри по 117/118, ніж всі думають.
А ще підкріпить те, що один тепловоз за день заробляє до 1 млн. грн, коли возить вантажі.
Хіба, що є контакти когось дуже "потужного", тоді ймовірність відновлення 117/118 є. :)
Я бачу чоловіче тобі на всіх пасажирів наплювати, головне щоб в УЗ керівники прибуток мали
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 [347] 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 ... 373
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!