Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
27.01.22 , 23:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2020-2021 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 [349] 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 ... 373
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2020-2021 рр. (обговорення)  (Read 417971 times)
opex
Active user

Posts: 12890


View Profile
« Reply #3480 on: 20.10.21 , 14:10 »
Share Reply with quote

Ага. Ну давайте катати бюджетний потяг на 5-7 вагонів щоденно ще й на тепловозній тязі. :)
Спробуйте аргументувати такий варіант і донести в УЗ, при умові, що курсує щоденно 7/8 який за ті ж самі 12 годин їде з Києва до Чернівців, що й 117/118.

Та я шо, я нічо, форумний теоретик-фломастірувальник :) Мені ті Чернівці не вперлись, я туда можу і машиною і літаком.
Logged
Entony
Active user

Posts: 6197


View Profile
« Reply #3481 on: 20.10.21 , 14:10 »
Share Reply with quote

Ну от. Чомусь всі забувають, що існують альтернативні види транспорту. "Відкрите небо" скоро дасть свої плоди для внутрішнього авіаринку. Можна буде полетіти до Чернівців по ціні купейного в "покійному" 117/118. :)
« Last Edit: 20.10.21 , 15:10 by Entony » Logged
Костянтин Бабакалов (Kbk)
Active user

Posts: 291


View Profile
« Reply #3482 on: 20.10.21 , 15:10 »
Share Reply with quote


Я бачу чоловіче тобі на всіх пасажирів наплювати, головне щоб в УЗ керівники прибуток мали
Ви розумієте як відбувається оборот бригад на ці напрямки? Це тупо знущання з провідників, і такі умови праці явно не покращують умови перевезення та сервіс. Щодо прибутків керівників УЗ, то вони мене мало хвилюють, головне щоб все було законно, і доречі не розумію до чого це ви сказали
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 11305


View Profile
« Reply #3483 on: 20.10.21 , 16:10 »
Share Reply with quote

бажано з видовженням до Ларги.
Ви колись були на станції Ларга? Бачили там потужне місто чи могутнє промпідприємство? Там станція на 3 колії, прикордонниця та песик Сірко, для них цілий ПДС не треба :)
А якщо до Сокирян? Так, звучить трохи маразматично, але є певний сенс. Тобто, можна закрити питання призначення приміського на ділянці Компот-Ларга-Сокиряни. Так, пільговики безкоштовно не покатаються, але плацкарт без постілі буде не дуже й доргий.
Цікаво, а чи є там піші переходи з Молдовою?
Logged
opex
Active user

Posts: 12890


View Profile
« Reply #3484 on: 20.10.21 , 16:10 »
Share Reply with quote

Були колись ВБСи до Сокирян. Вигрібались Кам'янцем і до Сокирян їхало повітря.
Logged
Entony
Active user

Posts: 6197


View Profile
« Reply #3485 on: 20.10.21 , 16:10 »
Share Reply with quote

Відкрию таємницю. 139/140 в офіційних пропозиціях (на перших стадіях) був прописаний як Київ - Сокиряни. Але щось пішло не так і передумали. Це ще до обвалів біля Ларги було.
Але фактично зараз цілий пласт від КП до Новоселиці і від КП до Сокирян немає жодного потягу, як приміського так і пасажирського. Тому варто щось їм придумати.


Я бачу чоловіче тобі на всіх пасажирів наплювати, головне щоб в УЗ керівники прибуток мали
Ви розумієте як відбувається оборот бригад на ці напрямки? Це тупо знущання з провідників, і такі умови праці явно не покращують умови перевезення та сервіс. Щодо прибутків керівників УЗ, то вони мене мало хвилюють, головне щоб все було законно, і доречі не розумію до чого це ви сказали

Так розумію, що хочуть дати роботу провідникам, але не відновлювати потяги з тих же Сум чи Кривого Рогу чи Ковеля.
До прикладу, цікаво яким чином поїзда бригада з Ковеля буде потрапляти в потяг 13/14 Київ - Солотвино. :)
« Last Edit: 20.10.21 , 16:10 by Entony » Logged
Nik UZ
Active user

Posts: 741


View Profile
« Reply #3486 on: 20.10.21 , 17:10 »
Share Reply with quote

Відкрию таємницю. 139/140 в офіційних пропозиціях (на перших стадіях) був прописаний як Київ - Сокиряни. Але щось пішло не так і передумали. Це ще до обвалів біля Ларги було.
Але фактично зараз цілий пласт від КП до Новоселиці і від КП до Сокирян немає жодного потягу, як приміського так і пасажирського. Тому варто щось їм придумати.


Я бачу чоловіче тобі на всіх пасажирів наплювати, головне щоб в УЗ керівники прибуток мали
Ви розумієте як відбувається оборот бригад на ці напрямки? Це тупо знущання з провідників, і такі умови праці явно не покращують умови перевезення та сервіс. Щодо прибутків керівників УЗ, то вони мене мало хвилюють, головне щоб все було законно, і доречі не розумію до чого це ви сказали

Так розумію, що хочуть дати роботу провідникам, але не відновлювати потяги з тих же Сум чи Кривого Рогу чи Ковеля.
До прикладу, цікаво яким чином поїзда бригада з Ковеля буде потрапляти в потяг 13/14 Київ - Солотвино. :)
По приезду поезда в Киев бригада переходит на состав Киев-Солотвино
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 7188


View Profile
« Reply #3487 on: 20.10.21 , 17:10 »
Share Reply with quote

...переходит на состав Киев-Солотвино
Где-то годом ранее, он или Иван писал, что 13/14 будет оборачиваться по Солотвино на Ковель.
Logged
art-trans
Active user

Posts: 223


View Profile
« Reply #3488 on: 20.10.21 , 18:10 »
Share Reply with quote

На ділянці Чернігів - Київ - Чернігів всі прекрасно знають як заповнювався 117/118 і як заповнюється зараз 43/44.
Бажання возити пасажирів в УЗ є (і про це якраз свідчить новий розклад з грудня), але возити повітря ніхто не буде. Особливо на тепловозних ділянках.
Об это я уже устал говорить - что одному окрепчавшему в кабинетах на Тверской, что его последователям.

Если ПДС сделан "приехать средь бела дня и уехать через час восвояси" - получим эффект Красноштана с его "выдовженням" всякого говна максимально куда можно.

То, что мозгов ни у Гали, ни у её последователей не хватило сделать оба поезда в 2:30 хода со стопами в Дарнице и Нежине - не вина пассажиропотока.

То, что мозгов у ЦЛ/ПК/Д не хватило сделать приход в Чернигов/Львов не позже 8...11 утра и обратку не раньше 18...21 - тоже не вина пассажиров.

Сделайте адекват, и тогда получите хорошую заполняемость. А катать на жёлтый за электричками со скоростью ЧМЭ3 вместе с приходом во Львов в час ночи, во Франык раньше шести утра ("сдайом пастельки в 4 ночи"), стартом средь бела дня с полесья - не наезжайте на заполняемость. Вы сами её такой делаете, пока виртуальная международка и пустые головы берут гору.

Дауны блять.
« Last Edit: 20.10.21 , 18:10 by art-trans » Logged
dots2004
Active user

Posts: 407


View Profile
« Reply #3489 on: 20.10.21 , 19:10 »
Share Reply with quote


Цікаво, а чи є там піші переходи з Молдовою?


Та ніби усі автомобільні з можливістю переходу пішки в Молдову
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 [349] 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 ... 373
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!