Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
27.01.22 , 23:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2020-2021 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 [351] 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 ... 373
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2020-2021 рр. (обговорення)  (Read 417986 times)
GenkaUA
Active user

Posts: 254


View Profile
« Reply #3500 on: 21.10.21 , 09:10 »
Share Reply with quote

На этой трассе он в принципе не может быть окупаем независимо от графика, это ж не НЭ, и участки, требующие воскурения солярки перед жертвенником, значительны. А дневных поездов с отмиранием парка аммендорфов будет становиться только больше.
Та тут про денні мова і не ведеться. УЗ потрібно робити ставку на прямі нічні потяги. І максимум 1 потяг по гілці, а не 2-3.
До прикладу по маршруту Київ-Львів:
1. Перший потяг через Житомир-Шепетівку-Здолбунів-Броди
2. Другий через Коростень-Сарни-Ковель
З. Третій через Вінницю-Хмельницький

А то дублюють себе потяги Харків-Рахів та Харків-Львів
Logged
Entony
Active user

Posts: 6197


View Profile
« Reply #3501 on: 21.10.21 , 09:10 »
Share Reply with quote

Три плацкартні вагони у 7/8 вже від 22 чи 23/10. Соціальна функція виконана для сполучення Чернівців та Києва. І ще супер швидко за 12 годин в один бік.


н/ф купе чи фірмових 2 класу не планують?

Телеграми ще не бачив. Але думаю, що купе буде фірмове (як і було в 7/8), а плацкарти якщо і будуть фірмові, то з невеликим коефіцієнтом.

Три плацкартні вагони у 7/8 вже від 22 чи 23/10. Соціальна функція виконана для сполучення Чернівців та Києва. І ще супер швидко за 12 годин в один бік.

На ділянці Чернігів - Київ - Чернігів всі прекрасно знають як заповнювався 117/118 і як заповнюється зараз 43/44.
Бажання возити пасажирів в УЗ є (і про це якраз свідчить новий розклад з грудня), але возити повітря ніхто не буде. Особливо на тепловозних ділянках.
Об это я уже устал говорить - что одному окрепчавшему в кабинетах на Тверской, что его последователям.

Если ПДС сделан "приехать средь бела дня и уехать через час восвояси" - получим эффект Красноштана с его "выдовженням" всякого говна максимально куда можно.

То, что мозгов ни у Гали, ни у её последователей не хватило сделать оба поезда в 2:30 хода со стопами в Дарнице и Нежине - не вина пассажиропотока.

То, что мозгов у ЦЛ/ПК/Д не хватило сделать приход в Чернигов/Львов не позже 8...11 утра и обратку не раньше 18...21 - тоже не вина пассажиров.

Сделайте адекват, и тогда получите хорошую заполняемость. А катать на жёлтый за электричками со скоростью ЧМЭ3 вместе с приходом во Львов в час ночи, во Франык раньше шести утра ("сдайом пастельки в 4 ночи"), стартом средь бела дня с полесья - не наезжайте на заполняемость. Вы сами её такой делаете, пока виртуальная международка и пустые головы берут гору.

Дауны блять.
Навіщо ті зручності, головне щоб тепловоз заробляв на вантажних перевезеннях 1 млн гривень.

Так. Треба ж на чомусь заробляти, щоб збитковий 141/142 міг й надалі курсувати. Та ще й щоденно з нового графіку, а не 2 рази в 3 дні як є зараз.
Ну правильно дебільний графік склали і окупності 100% хочуть

Хаха. Людина живе в якомусь паралельному світі, де пасажирські потяги (типу 141/142 з "дешевенькими" вагонами) і з прекрасним графіком (обов'язково проходженням всіх станцій в зручний час) ще й прибуткові. :)
« Last Edit: 21.10.21 , 09:10 by Entony » Logged
GenkaUA
Active user

Posts: 254


View Profile
« Reply #3502 on: 21.10.21 , 10:10 »
Share Reply with quote

Три плацкартні вагони у 7/8 вже від 22 чи 23/10. Соціальна функція виконана для сполучення Чернівців та Києва. І ще супер швидко за 12 годин в один бік.



н/ф купе чи фірмових 2 класу не планують?

Телеграми ще не бачив. Але думаю, що купе буде фірмове (як і було в 7/8), а плацкарти якщо і будуть фірмові, то з невеликим коефіцієнтом.

Три плацкартні вагони у 7/8 вже від 22 чи 23/10. Соціальна функція виконана для сполучення Чернівців та Києва. І ще супер швидко за 12 годин в один бік.

На ділянці Чернігів - Київ - Чернігів всі прекрасно знають як заповнювався 117/118 і як заповнюється зараз 43/44.
Бажання возити пасажирів в УЗ є (і про це якраз свідчить новий розклад з грудня), але возити повітря ніхто не буде. Особливо на тепловозних ділянках.
Об это я уже устал говорить - что одному окрепчавшему в кабинетах на Тверской, что его последователям.

Если ПДС сделан "приехать средь бела дня и уехать через час восвояси" - получим эффект Красноштана с его "выдовженням" всякого говна максимально куда можно.

То, что мозгов ни у Гали, ни у её последователей не хватило сделать оба поезда в 2:30 хода со стопами в Дарнице и Нежине - не вина пассажиропотока.

То, что мозгов у ЦЛ/ПК/Д не хватило сделать приход в Чернигов/Львов не позже 8...11 утра и обратку не раньше 18...21 - тоже не вина пассажиров.

Сделайте адекват, и тогда получите хорошую заполняемость. А катать на жёлтый за электричками со скоростью ЧМЭ3 вместе с приходом во Львов в час ночи, во Франык раньше шести утра ("сдайом пастельки в 4 ночи"), стартом средь бела дня с полесья - не наезжайте на заполняемость. Вы сами её такой делаете, пока виртуальная международка и пустые головы берут гору.

Дауны блять.
Навіщо ті зручності, головне щоб тепловоз заробляв на вантажних перевезеннях 1 млн гривень.

Так. Треба ж на чомусь заробляти, щоб збитковий 141/142 міг й надалі курсувати. Та ще й щоденно з нового графіку, а не 2 рази в 3 дні як є зараз.
Ну правильно дебільний графік склали і окупності 100% хочуть

Хаха. Людина живе в якомусь паралельному світі, де пасажирські потяги (типу 141/142 з "дешевенькими" вагонами) і з прекрасним графіком (обов'язково проходженням всіх станцій в зручний час) ще й прибуткові. :)
Розумнику краще обгрунтуй раціональність і доцільність двох нічних потягів Харків-Рахів та Харків-Львів.
Бо я бачу тобі Полісся поперек горла стало, поводиш себе як власник УЗ.
Укрзалізниця поки, що державна компанія а не приватна. І гроші бере з держбюджету. І не таким як ти вирішувати долю потягів, бо ти є просто ніхто "порожнє місце"
« Last Edit: 21.10.21 , 10:10 by GenkaUA » Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 6462


View Profile
« Reply #3503 on: 21.10.21 , 10:10 »
Share Reply with quote

GenkaUA, годі вже цього срачу з переходом на особистості. Entony часом буває аж надто категоричний, але ж і не він ті графіки складає (наскільки я зрозумів).
У Полісся ж є депутати, які у ВР пройшли. Їх хтось підключав для вирішення проблем з 141/142? Ви самі написали, що УЗ - державна контора. А такі державні компанії вміють працювати лише якщо їм хтось дасть наганяя.
Logged
GenkaUA
Active user

Posts: 254


View Profile
« Reply #3504 on: 21.10.21 , 10:10 »
Share Reply with quote

І Львів-Бахмут взагалі став проклятим потягом. То горить, то комбайни збиває, а тепер ще й на смерть збив дівчину
Logged
Entony
Active user

Posts: 6197


View Profile
« Reply #3505 on: 21.10.21 , 10:10 »
Share Reply with quote

Та все ок. Коли трохи побачив як складають графіки, то дещо переосмислив.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 6986


View Profile
« Reply #3506 on: 21.10.21 , 17:10 »
Share Reply with quote

От Киева до Бахмута на тягу сжигается ~10 тыс. кВт, и их тоже нужно кем-то компенсировать.
Зеленый тариф подаст.
Та тут про денні мова і не ведеться.
Нет, я к тому, что 141 дневным отправлением и так был, а теперь его еще сдвинули под опаляющие лучи осенне-зимнего солнца. Я понимаю стремление сэкономить на ночевках при поездке (квартира или гостиничный номер стоят на месте, никуда не едут и оплачиваются отдельно), но в долгосрочной перспективе ночников неизбежно будет меньше, и они станут дороже. И комфортнее, как ни крути.
через Житомир-Шепетівку-Здолбунів-Броди
К слову, а почему 743/744 делает остановку по Дубно, но не по Бродам? Логики не заметно.
По Бродам в сторону Львова она явно полезна была бы (прореха в сообщении с обеда до ночи).
« Last Edit: 21.10.21 , 17:10 by Emblaze » Logged
Andrii
Active user

Posts: 493


View Profile
« Reply #3507 on: 21.10.21 , 19:10 »
Share Reply with quote

но в долгосрочной перспективе ночников неизбежно будет меньше, и они станут дороже. И комфортнее, как ни крути.

Куди вже менше? І так всі пасажирські потяги скасували. А що робити людям, що живуть в невеликих населених пунктах або не мають грошей на упе по 1000 грн, з дому не виходити?
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 6986


View Profile
« Reply #3508 on: 21.10.21 , 19:10 »
Share Reply with quote


Куди вже менше? І так всі пасажирські потяги скасували.

Ночники на сети УЗ по-прежнему преобладают.
А що робити людям, що живуть в невеликих населених пунктах або не мають грошей на упе по 1000 грн, з дому не виходити?

Конечно, это печальная ситуация, но она полностью укладывается в траекторию развития Украины (сжатие сельского и городского населения за пределами крупных городов, деградация промышленности и реликтовой социалки, заробитчанство и автомобилизация). Те же  тенденции наблюдаются, к примеру, в Прибалтике, но они успели вскочить на ступеньку поезда, отъезжающего в ЕС, и за счет этого немного богаче в расчете на душу населения. Украинское население тоже богатеет в сравнении с 2014–15 гг., но коэффициент Джини растет опережающими темпами.

Часто езжу по глубинке, она бывает очень разная, но описанные глобальные тенденции просматриваются везде.
« Last Edit: 21.10.21 , 20:10 by Emblaze » Logged
vfntvfnbrf
Guest
« Reply #3509 on: 21.10.21 , 22:10 »
Share Reply with quote

Когда топливо достигло +- нынешних цен, автобусники плюнули на развоз из райцентров в села после 20.00 и на те села, куда ездил один рейс в день, и то по дням (теперь они в изоляции)

Вот когда уже через несколько месяцев топливо будет по 45-50, может стать вопрос об отмене и развоза с 16-17 часов,потому что в глубинке в такое время едут только с работы, все все делают утром
А выходить на короткий день станет убыточно из-за цены проезда
Работы сутки через трое на всех не напасешься.

Ну и еда подорожает.
Все из глубинки рванут или в города, или за бугор.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 [351] 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 ... 373
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!