Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.01.22 , 10:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2020-2021 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 [356] 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 ... 373
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2020-2021 рр. (обговорення)  (Read 416875 times)
vfntvfnbrf
Guest
« Reply #3550 on: 25.10.21 , 22:10 »
Share Reply with quote

В них електрички загоряють по 12 і навіть 18 годин і причому на таких станціях, де добре, якщо є кому попідмітати в вагонах, а то і просто так стоять, ніяких робіт корисних не проводиться, як дехто міг би подумати.
Не можна вірити на слово, що приміські скорочені відсотків на 60 проти докарантинних часів із-за поломки рухомого складу.
Зараз задіяно не менше 80% докарантинної кількості МВРС. Тільки ж обідні рейси не їздять і ще деякі.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 7178


View Profile
« Reply #3551 on: 25.10.21 , 22:10 »
Share Reply with quote

Щодо Песи 630м-001 та регіональних перспектив. Такий рухомий склад більш хуткий. Теоретично, ділянку Ковель - Львів здатен подолати за 3.5 години із зупинками 141/142. Або Ковель - Сарни - Рівне (Здолбунів) за аналогічний час спиняючись по Маневичам/Костополям. Тому, як Перц захоче, може організувати регіональний рух двічі на день по одному з напрямків. Або робити суцільний Львів - Рівне, та тоді у одної з ділянок може бути незручний час проходження.

Більш сміливий напрямок -- міжрегіональний Ковель - Київ. Однак, у випадку з Песою виникатимуть питання щодо приміської комплектації. Або Валерин задум: Ковель - Коростень – Вінниця (з поглинанням 887-890). Як вже стало зрозумілим, палива на покатушки має вистачати на понад 1000 км за умови рідких зупинок, та виникає питання з режимом роботи бригад.
Зараз все перемінилося, Львівська плюнула вже навіть на підвоз 8/20 на зміни. То хай би зробили вже хоча б навіть звичайний приміський дрондулєт з ночі з Ковеля, прибуттям в Коростень близько 12 год і назад о 15 і пізненько так в Ковелі. І дзеркальний. Там навіть може вийти  підвоз змін по Сарнах таким графіком...
Так це приміський з усіма зупинками. Ним може бути і звичайний ДР з Коростеня.
Logged
Andrii
Active user

Posts: 477


View Profile
« Reply #3552 on: 26.10.21 , 00:10 »
Share Reply with quote

В них електрички загоряють по 12 і навіть 18 годин і причому на таких станціях, де добре, якщо є кому попідмітати в вагонах, а то і просто так стоять, ніяких робіт корисних не проводиться, як дехто міг би подумати.
Не можна вірити на слово, що приміські скорочені відсотків на 60 проти докарантинних часів із-за поломки рухомого складу.
Зараз задіяно не менше 80% докарантинної кількості МВРС. Тільки ж обідні рейси не їздять і ще деякі.


Так і є(
Економлять.
Logged
vfntvfnbrf
Guest
« Reply #3553 on: 26.10.21 , 02:10 »
Share Reply with quote

Так це приміський з усіма зупинками. Ним може бути і звичайний ДР з Коростеня.
Та яка різниця, дизель дасть Коростень чи Ковель? Чи кожен по одному... Це ми вже ділимо шкуру не убитого медведя, як то кажуть.
Головне, що там хоч люди будуть. Там на всьому шляху Коростень і Ковель виділяються і розміром, і розвитком.
Тож з'їздити в один з них і назад за день людям буде цікаво.
Крім того, поліщуки зазвичай підсвідомо дружать , женяться і т.д. з такими ж як самі лісовими людьми. (Цей термін з їхньої ж мови: не бери жінку польову, а бери лісову).
Тож з Коростеня може бути куди більший потік в Ковель, ніж в ту ж Вінницю навіть попри кілометраж, розміри міст і автобусну конкуренцію
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 7178


View Profile
« Reply #3554 on: 26.10.21 , 06:10 »
Share Reply with quote

Різниця у стані більшості рухомого складу. Саме по Коростеню.

Перед цим писав про рух у форматі регіонала для 630м.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 6457


View Profile
« Reply #3555 on: 26.10.21 , 10:10 »
Share Reply with quote


З 4 листопада 2021 АТ «Укрзалізниця» відновлює курсування поїзда №67/68 Київ — Варшава.

Сподіваюсь, що УЗ не буде ставити на цей маршрут оті новенькі РІЦи з КВБЗ?
Бо вони швидко перетворяться на відра від частого "розкручування" сигаретчиками та митниками.
Logged
Роман-Стефаний
User

Posts: 30


View Profile
« Reply #3556 on: 26.10.21 , 11:10 »
Share Reply with quote

Сподіваюсь, що УЗ не буде ставити на цей маршрут оті новенькі РІЦи з КВБЗ?
Бо вони швидко перетворяться на відра від частого "розкручування" сигаретчиками та митниками.

Немає технічної можливості, оскільки ці вагони можуть експлуатуватися тільки з централізованим електропостачанням від локомотива, яке на дизельних ділянках в Україні не використовується.
Logged
igloz
Active user

Posts: 308


View Profile
« Reply #3557 on: 26.10.21 , 11:10 »
Share Reply with quote

Немає технічної можливості

Той випадок, коли ці слова як бальзам на душу? :)
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 7178


View Profile
« Reply #3558 on: 26.10.21 , 11:10 »
Share Reply with quote

Варто відзначити, що це актуально не у всіх випадках. Та ж експериментальна крюківська сидячка моделі 61-788 також мала централізоване електропостачання, та їй це не заважало у 2017 році їздити до Сум у складі 779/780.
Logged
Роман-Стефаний
User

Posts: 30


View Profile
« Reply #3559 on: 26.10.21 , 12:10 »
Share Reply with quote

Варто відзначити, що це актуально не у всіх випадках.

Цей окремий випадок називається без кондиціонера і опалення. Приблизно отак, коли чи то на вагонах PKP пробивало 3000В, чи на наших електровозах воно було несправне.
https://www.youtube.com/embed/9Rup2Oq0bVw
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 [356] 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 ... 373
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!