Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.11.20 , 18:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2020-2021 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2020-2021 рр. (обговорення)  (Read 23389 times)
Олег_ЭТ
Active user

Posts: 642


View Profile
« Reply #380 on: 15.11.20 , 22:11 »
Share Reply with quote

Плюс по Никополю у всех поездов есть смена бригады.

У 119/120 нет смены.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10008


View Profile
« Reply #381 on: 16.11.20 , 00:11 »
Share Reply with quote

По поводу направления Запорожье - Одесса. Если вдруг УЗ отвергнет вариант восстановления 141/142 то можно подумать о нескольких ВБС Запорожье - Никополь - Кривой Рог - Пятихатки с прицепкой по Пятихаткам к 92 поезду. Это убьёт сразу несколько зайцев:

1.Появится прямое сообщение Запорожье - Одесса.
2.Появится прямое сообщение Марганца, Никополя и Кривого Рога с Одессой.
3.Экономия целого состава, тепловоза и соляры на огромном куске Колосовка - Апостолово.

При таком раскладе в пролёте остаётся Херсон и Николаев, но так для них назначен 251/252...

Если очень примерно то это вот так:

17:40 - Запорожье-1
18:20 - 18:22 - Днепрострой-2
19:18 - 19:20 - Марганец
19:50 - 19:55 - Никополь
20:25 - 20:27 - Чертомлык
21:11 - 21:13 - Апостолово
21:51 - 22:06 - Кривой Рог Главный
00:07 - 00:27 - Пятихатки и прицепка к 92 поезду.
09:48 - Одесса Главная

Обратно (тоже примерно):
17:04 - Одесса Главная
02:13 - 02:33 - Пятихатки - отцепка от 92 и далее отдельным локом до Кривого Рога/Запорожья
04:52 - 05:07 - Кривой Рог Главный
05:45 - 05:47 - Апостолово
06:31 - 06:33 - Чертомлык
07:03 - 07:08 - Никополь
07:38 - 07:40 - Марганец
08:36 - 08:38 - Днепрострой-2
09:18 - Запорожье-1
Жора, а для чего такие выкрутасы? Да и ехать с Запопожья в Одессу на ВБСе через Пятихатки ну ещё то удовольствие.
Как по мне, то делать 91/92 нынешним  нужно через день, вместо ежедневно, а вот второй состав также запустить на новый НШ также с маршрутом Одеса - Константиновка, но через Херсон, Апостолово, Запорожье. Километраж будет даже чуть меньше, чем у 91/92. Имхо, график нового поезда на участке Одеса - Колосовка можно класть оной ниткой с 92, а обратно аналогично, но из Константиновки до Поста 1029 км (Синельниково).
На данный момент, это, ИМХО, наиболее реальный вариант.
Logged
Георгий Грановский
Active user

Posts: 5795


View Profile
« Reply #382 on: 16.11.20 , 11:11 »
Share Reply with quote

Насчёт 91/92 через Запорожье через день то этот вариант я предлагал ещё неделю назад но все отнеслись весьма скептически, а так я считаю он тоже имеет смысл...
Logged
гнч
Guest
« Reply #383 on: 16.11.20 , 11:11 »
Share Reply with quote

а як зараз 108 ходить з Одеси, часто у Львів запізднюється?
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1904


View Profile
« Reply #384 on: 16.11.20 , 11:11 »
Share Reply with quote

Насчёт 91/92 через Запорожье через день то этот вариант я предлагал ещё неделю назад но все отнеслись весьма скептически, а так я считаю он тоже имеет смысл...
Тут справа не лише у скептицизмі: нові графіки регулярних потягів вже запущені і квитки продаються (до лютого включно). Тому до весни змінювати їх навряд чи будуть, а весною (ближче до літа) МОЖЛИВО є шанс, що запустять таки потяг 142/141 Маріуполь - Одеса, принаймні шанси є вищими, ніж би при зміні маршруту 92/91 (те саме інших маршрутів/потягів стосується). Але я не маю нічого проти і "нових" маршрутів нинішніх потягів, там де це необхідно вже (просто описав свою точку зору).
« Last Edit: 16.11.20 , 11:11 by Дніпровець » Logged
Entony
Active user

Posts: 4786


View Profile
« Reply #385 on: 16.11.20 , 12:11 »
Share Reply with quote

Кому интерестно только что получил графики Пассажирских, Грузовых, и Пригородных поездов на 2021й год от Снигиревки до Апостолово https://drive.google.com/file/d/1Zigm6VKt7q5A7P0zov7MPS_-EuhsZftJ/view?usp=sharing

Дякую за інформацію. Як видно з графіків по станціях, то 133/134 зміщений майже на 1 годину і більше в сторону Рахова, аналогічно в сторону Миколаєва.
Приблизно можна прикинути, що прибуття в сторону Миколаєва буде близько 6 ранку (Херсону десь в межах 5 ранку).
З Миколаєва відправлення буде десь після 17 години (Херсон 18:00 орієнтовно). Так як стоянка по Козятині в діючому графіку аж 43 хвилини, то є куди прискорювати. На ділянці Львів - Рахів - Львів буде все без змін (як видно вже з телеграм по змінах в трафарети).
Відповідно, прискорення загальне буде десь близько 1 год. 20 хв. - 1 год. 30 хв. годин в кожну сторону.
Напевне це буде максимальне прискорення (в порівнянні з іншими вже відомими розкладами) в новому (старому) графіку від 13/12-2020.
« Last Edit: 16.11.20 , 12:11 by Entony » Logged
sean
Active user

Posts: 5216


View Profile
« Reply #386 on: 16.11.20 , 15:11 »
Share Reply with quote

Я так зрозумів, що це щось те, що навряд чи призначать, а от всякі 13/14, 143/144, 149/150 - можуть бути призначені.
Щодо 143:
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10008


View Profile
« Reply #387 on: 16.11.20 , 18:11 »
Share Reply with quote

Свєжак.
Я так розумію з минулого релізу, що відновлення цих поїздів планувалося лише на новорічні свята та лише у випадку нестачі місць на "регулярні" поїзди, а не на постійній основі.
Logged
Entony
Active user

Posts: 4786


View Profile
« Reply #388 on: 17.11.20 , 12:11 »
Share Reply with quote

- 45/46 (як і планувалось) після 13/12 буде курсувати щоденно. Квитки продаються на щодень з Ужгорода. Хоча планували з 18/12 робити щоденним. Напевне заповнюваність хороша.
- 117/118 також з 13/12 щоденним буде.
З попередніх планів 43/44 теж має бути щоденним. Поки ще ні.
« Last Edit: 17.11.20 , 12:11 by Entony » Logged
W_777
Active user

Posts: 659


View Profile
« Reply #389 on: 17.11.20 , 12:11 »
Share Reply with quote

Насчёт 91/92 через Запорожье через день то этот вариант я предлагал ещё неделю назад но все отнеслись весьма скептически, а так я считаю он тоже имеет смысл...

А сколько вагонов сейчас реально ходит в 53/54 Днепр-Одесса?
Если там вагонов 10-12, то проще всего будет сделать группу вагонов Запорожье-Одесса и под отдельным локомотивом гонять их в  Днепр. Пассажиропотоки сейчас такие, что до перехода на летнее время такого варианта вполне достаточно будет. А там уже можно что-то получше придумать.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!