Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.11.20 , 19:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2020-2021 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 48 49 50 51
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2020-2021 рр. (обговорення)  (Read 23400 times)
Дніпровець
Active user

Posts: 1904


View Profile
« Reply #420 on: 18.11.20 , 21:11 »
Share Reply with quote


... Нічний експрес: 28/27 Запоріжжя - Івано-Франківськ (Ворохта, хоча б)! З приблизно таким графіком: Запоріжжя 19:00, Дніпро 21:00, Львів 10:00, Ворохта 15:00;  
назад Ворохта 17:30, Львів 22:15 (далі за ниткою 204 Львів - Дніпро). Час я написав у грубо-наближеному вигляді!!))
Так а нитка від 3/4 вже не влаштовує?
У пропонованому варіанті, для ділянки Київ/Шепетівка - Франківськ є через день від 1/2.

От я за нитку 1/2 теж подумав (від Шепетівки до Івано-Франківська), але від Ходорова до Франківська вона занята тим же 232/231 (при бажанні поправити можна)!
Чому 3/4 не влаштовує, тому що із Запоріжжя серед робочого дня виїжджає, а я хочу, щоб був вибір у більш пізніший час (зі Львова і ПРИДН) + їхати на Прикарпаття, так як у Харкова такий вибір є...
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5219


View Profile
« Reply #421 on: 18.11.20 , 21:11 »
Share Reply with quote

Так а нитка від 3/4 вже не влаштовує?
У пропонованому варіанті, для ділянки Київ/Шепетівка - Франківськ є через день від 1/2.
наскільки пам'ятаю, нитка від 3/4 зайнята 17/18 до Шепетівки
Від Львова. А у зворотній бік він хоче по 203/204.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5719


View Profile
« Reply #422 on: 19.11.20 , 03:11 »
Share Reply with quote

Все ніяк не можу завершити революційний проект по перекладанню ранкових ниток на Трипільському ходу. І справа не в тому шо Поєзднєзайдьот, у нас він зайде і без змазки. Одне з питань — вільні колії на Київ-Пасі в проміжку 06:12—06:44. Але й це ще півбіди, я паралельно Фастівський хід перетасовую під тактовий графік пригороду, тож пачки з цього напрямку не буде, лише два ПДС на годину.

Інше, важливіше питання, що робити зі 122-м? Може дійсно затрамваїти через Сапіжанку, щоб скромне село стало на вуха? Чи спрямувати туди 133-й з дихотомією по Франику? А що тоді робити зі 122-м? Як мінімум Херсон і Фастів він повинен проходити.
Logged
Nik UZ
Active user

Posts: 520


View Profile
« Reply #423 on: 19.11.20 , 08:11 »
Share Reply with quote

СХЕМА СОСТАВА ПОЕЗДА 786К КИЇВ - ШОСТКА (на 14.12)

ПКУЗ      01   КИЕВ ПАСС -ШОСТКА   П      001   068   068
ПКУЗ      02   КИЕВ ПАСС -ШОСТКА   П      001   068   068
ПКУЗ      03   КИЕВ ПАСС -ШОСТКА   П      001   068   068
ПКУЗ      05   КИЕВ ПАСС -ШОСТКА   К      005   036   032
ПКУЗ      06   КИЕВ ПАСС -ШОСТКА   П      001   068   068
ПКУЗ      07   КИЕВ ПАСС -ШОСТКА   П      001   068   068
ПКУЗ      08   КИЕВ ПАСС -ШОСТКА   П      001   068   068
Опача, один цільний склад! Без груп.
upd: Хоча, дивлюся, не вистачає четвертого вагона. Може це просто помилка.
Так и сейчас на Шостку один цельный состав, но с нового графика Кропивницкий останется без купейного вагона инновации от Уз это номера вагонов по порядку
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1904


View Profile
« Reply #424 on: 19.11.20 , 08:11 »
Share Reply with quote

Відкрили продаж квитків на потяг 357/358 "Гуцульщина" Київ - Рахів - Київ...
« Last Edit: 19.11.20 , 08:11 by Дніпровець » Logged
Entony
Active user

Posts: 4786


View Profile
« Reply #425 on: 19.11.20 , 09:11 »
Share Reply with quote

Все ніяк не можу завершити революційний проект по перекладанню ранкових ниток на Трипільському ходу. І справа не в тому шо Поєзднєзайдьот, у нас він зайде і без змазки. Одне з питань — вільні колії на Київ-Пасі в проміжку 06:12—06:44. Але й це ще півбіди, я паралельно Фастівський хід перетасовую під тактовий графік пригороду, тож пачки з цього напрямку не буде, лише два ПДС на годину.

Інше, важливіше питання, що робити зі 122-м? Може дійсно затрамваїти через Сапіжанку, щоб скромне село стало на вуха? Чи спрямувати туди 133-й з дихотомією по Франику? А що тоді робити зі 122-м? Як мінімум Херсон і Фастів він повинен проходити.
Вікторе, на Чернігів його, або пів-на-пів, якщо встигне то, до й Ковеля.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1582


View Profile
« Reply #426 on: 19.11.20 , 09:11 »
Share Reply with quote

...

Інше, важливіше питання, що робити зі 122-м? Може дійсно затрамваїти через Сапіжанку, щоб скромне село стало на вуха? Чи спрямувати туди 133-й з дихотомією по Франику? А що тоді робити зі 122-м? Як мінімум Херсон і Фастів він повинен проходити.
Ви якось писали ідеї про Миколаївсько - Ковельсько - Ужгородські трикутники. 122-ий сюди не вклинюється?
Logged
www3
Active user

Posts: 1499


View Profile
« Reply #427 on: 19.11.20 , 09:11 »
Share Reply with quote

Все ніяк не можу завершити революційний проект по перекладанню ранкових ниток на Трипільському ходу. І справа не в тому шо Поєзднєзайдьот, у нас він зайде і без змазки. Одне з питань — вільні колії на Київ-Пасі в проміжку 06:12—06:44. Але й це ще півбіди, я паралельно Фастівський хід перетасовую під тактовий графік пригороду, тож пачки з цього напрямку не буде, лише два ПДС на годину.

Інше, важливіше питання, що робити зі 122-м? Може дійсно затрамваїти через Сапіжанку, щоб скромне село стало на вуха? Чи спрямувати туди 133-й з дихотомією по Франику? А що тоді робити зі 122-м? Як мінімум Херсон і Фастів він повинен проходити.
 
Раз проект революционный то какие есть преграды к переводу именно в пиковое время нескольких поездов на Святошино в качестве конечной? Платформа 3 вполне может вместить и 15 вагонов, удобное расположение и близость метро. Дарницу не предлагаю ибо нет метро, а на Почайной поезд будет перекрывать движение ГЕ, разве что какой доп  можно загнать туды...
Logged
opex
Active user

Posts: 12329


View Profile
« Reply #428 on: 19.11.20 , 10:11 »
Share Reply with quote

Виктор, я так понимаю, хочет с трипольского хода и вообще с юга оптимизировать, а Святошино - оно где. С Триполья это еще полчаса катать, через Фастов тоже дальше, и к тому же в его проектах фастовский ход перетасовывается.
Logged
www3
Active user

Posts: 1499


View Profile
« Reply #429 on: 19.11.20 , 10:11 »
Share Reply with quote

Нет, я о том что можно принимать часть понздов со стороны Коростеня (например Ковельский), которые приходят именно в прайм тайм. Со стороны Фастова через Алмаз выйдет точно так же как и Киев-пас. Отстаивать это все можно на Беличах, Ирпене и Вишнёвом. Вот только единственно на Святошино если не ошибаюсь нельзя водой заправить...
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 48 49 50 51
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!