Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.01.21 , 07:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2020-2021 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 [99] 100 101 102 103 104
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2020-2021 рр. (обговорення)  (Read 66639 times)
sean
Active user

Posts: 5321


View Profile
« Reply #980 on: 07.01.21 , 20:01 »
Share Reply with quote

Угу, з 13.01 Полтава-Ворохта.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 396


View Profile
« Reply #981 on: 07.01.21 , 23:01 »
Share Reply with quote

05.01.2021 р.
 Поїзд 41 Дніпро-Трускавець, маршрут Дніпро-П'ятихатки ( 14:26 -16:18)
 Місце 43, вагон 15. Пільгова вартість проїзду без постілі -50 грн 62 копійки, при умові повного квитка в 79.26 на мою маму  (у касі), тоді як в інтернеті коштував 82.60.
 
Після приїзду з ДНУ на вокзал, де я здавав контрольні роботи на кожну кафедру за грудневу сесію у друкованому вигляді, прийшлося трохи затриматися в черзі . А все ізза однієї жіночки, яка брала квиток туди зворотно  на цей же потяг, але в Трускавець, на 11 та 12  січня, та ще і на свою дитину-інваліда у візку, тобто десь близько пів години йшло замовлення даного вагона і узгодження касирки з начальством.
 Наша власна посадка відбулася за півгодини до відправлення, тобто майже в момент появи потяга на табло.
 Стосовно графіку, то по Вільногірську було прибуття на хвилину раніше, і крім цього, я спостеріг при відправленні рекордну висадку людей (близько сотні), які стояли на платформі.  З 15 вагону вийшло двоє , яких я бачив, іще одна дівчина в сусідній касі Дніпра брала квиток до Вільногірська на цей же день на цей же потяг.
 Вагон був класичний, з дерев'яною рамою та туалетом з педаллю.
 Оцінка 9 із 10.
 
 
« Last Edit: 07.01.21 , 23:01 by Vovan » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10314


View Profile
« Reply #982 on: 07.01.21 , 23:01 »
Share Reply with quote

Вован, для відгуків окрема тема є.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 396


View Profile
« Reply #983 on: 07.01.21 , 23:01 »
Share Reply with quote

Вован, для відгуків окрема тема є.
У пошуку я забиваю цей потяг і цю  тему,  а  немає, на відміну від інших, раніше ж я бачив пости під назвою теми "41/42 Дніпропетровськ-Трускавець(чи то ще Львів був)", а цієї теми немає🙄,
Logged
sean
Active user

Posts: 5321


View Profile
« Reply #984 on: 08.01.21 , 00:01 »
Share Reply with quote

У пошуку я забиваю цей потяг і цю  тему,  а  немає
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=12310.90
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5449


View Profile
« Reply #985 on: 08.01.21 , 00:01 »
Share Reply with quote

А чого тут дивного? 107/108 то лишили.
Символічно! А не дивно.

Рейси продовжують курсувати там, де є попит (зі слів Перця). І от на Франківськ-Рахів [від Львова, дизельна ділянка довжиною 279 км] лишається "повний комплект". В той же час на інших напрямках не продовжують або не призначать взагалі, навіть якщо маршрут виключно електрифікований.

Що це означає? Окрім фактору Івана, ще чергове підтвердження зміни цінностей на УЗ.
Logged
Entony
Active user

Posts: 4993


View Profile
« Reply #986 on: 08.01.21 , 00:01 »
Share Reply with quote

І ще в доповнення 43/44 та 117/118 щоденно до кінця січня також продовжили. Це ще раз "фактор Шостака".😂
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5449


View Profile
« Reply #987 on: 08.01.21 , 01:01 »
Share Reply with quote

Так, Шостак сильний гравець, що змушує з ним рахуватись.

Та ця ситуація ще раз демонструє зміну пріоритетів під час визначення маршрутів. Вже давно не чутно про дефіцитне і дороге дизпаливо та відсутність тепловозів. Якось зовсім незручно стало. Зате наперед виходять фактори окупності та попиту (вже, тепер, у наш час).
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1386


View Profile
« Reply #988 on: 08.01.21 , 01:01 »
Share Reply with quote

Ще б нарешті розчехлили проєкт нормалізації 357 о 20, 143 (або 49) о 23 та 43 до Рахова. "Зайвий" поїзд на відрізку ІФ - Рахів можна аргументувати як сурогат приміського з усіма зупинками, тим більше що приміському сполученню там явно срака. Якщо ж говорити про економічні чинники, то відправлення того самого 49 після прибуття ІС зі сходу, наприклад о 23:59, суттєво додасть йому пасажирів і причому недешевих.
Logged
sean
Active user

Posts: 5321


View Profile
« Reply #989 on: 08.01.21 , 09:01 »
Share Reply with quote

43 в гори з його шикарними годинами відправлення/прибуття в обидві сторони - страшний сон уз. Не розумію, чого роками не можна зсунути цю стіну. Але нє, розумію, вступня ж технічна можливість. Ліпше 16 год протримати склад під парканом, ніж заробити додаткові гроші.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 [99] 100 101 102 103 104
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!