Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.01.21 , 07:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2020-2021 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 [100] 101 102 103 104
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2020-2021 рр. (обговорення)  (Read 66649 times)
opex
Active user

Posts: 12403


View Profile
« Reply #990 on: 08.01.21 , 09:01 »
Share Reply with quote

що приміському сполученню там явно срака.

Там паралельно залізниці новенькі шосе, ходить хмари бусиків які хочеш - і обласні ІФ-райцентр\село, і міжобласні з ІФ та Чернівців до Закарпаття, і міжрайонні на кшталт Коломия-Яремча, або Косів-Буковель, і приміські Надвірної, і приміські Яремчі. Ніхто не буде чекати ті два-три поїзда особливо якщо вже звикли що ті ходять у "зручний" час опівночі чи о третій ранку. Їх якось будуть ще чекати тільки якщо нахаляву, у чому я думаю УЗ не має бути зацікавлена.
ІМХО треба боротися за дально та середньомагістрального пасажира.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1386


View Profile
« Reply #991 on: 09.01.21 , 02:01 »
Share Reply with quote

Ага, їхав я по тому шосе, коли воно ще не було новеньким, а бусики були ті ж самі еталони, конкретно ІФ - Мукачево від Яремчі. Шпротам у банці комфортніше:) ну так десь до Ясіня, а від Рахова взагалі напівпустий бус. Але до перевалу — піхвець. А коли їздив червоною рутою, не сказав би, що вона була зовсім непопулярна.
Logged
interfan
Active user

Posts: 1215


View Profile
« Reply #992 on: 09.01.21 , 09:01 »
Share Reply with quote

Ага, їхав я по тому шосе, коли воно ще не було новеньким, а бусики були ті ж самі еталони, конкретно ІФ - Мукачево від Яремчі. Шпротам у банці комфортніше:) ну так десь до Ясіня, а від Рахова взагалі напівпустий бус. Але до перевалу — піхвець. А коли їздив червоною рутою, не сказав би, що вона була зовсім непопулярна.

+1. В ті бусіки на проміжних зупинках іноді банально не влізти, не кажучи вже про сидячі місця. А ще водій може захотіти поїхати, може не захотіти. Не знаю як у будні, але у вихідні і дизель Коломия-Рахів і ЦМВ Рахів-Івано-Франківськ порожніми не ходили.

Після того як запустили 26 та 18 стало трохи простіше, регулярно користувався 26\18 до Франківська + 43 до Києва.

Logged
sean
Active user

Posts: 5321


View Profile
« Reply #993 on: 09.01.21 , 10:01 »
Share Reply with quote

Залізниця там є і була би ще більш затребуваною. В бусиках і валізки невеличкої не поставиш, не кажучи вже про спорядження. Хоча для реалізації цих завдань там трансфери процвітають. Але нєєє, тільки не бусики.
Logged
Kbk
User

Posts: 148


View Profile
« Reply #994 on: 09.01.21 , 17:01 »
Share Reply with quote

Не знаю чи була тут інфа що 143/144 до кінця січня продовжили курсування, тому на 12.01 засилку 161/162 в Кривий Ріг відмінили
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1386


View Profile
« Reply #995 on: 09.01.21 , 17:01 »
Share Reply with quote

Галичина не здається:) але мудаків, які з неї таке зробили, я б щоночі будив о 03:53.
Після того як запустили 26 та 18 стало трохи простіше, регулярно користувався 26\18 до Франківська + 43 до Києва.
Що за 18? може 16, чи 218?
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1961


View Profile
« Reply #996 on: 09.01.21 , 19:01 »
Share Reply with quote

Основной выкладыватель в отлучке.

Я зараз себе в іншій сфері пробую... :)))

Маю деяку інформацію щодо руху поїзда на ділянці Дніпро - Запоріжжя (якщо комусь цікаво буде):
Нещодавно їздив потягом 4/3 Ужгород - Запоріжжя. На ділянці Дніпро - Запоріжжя провів заміри швидкості, так заради цікавості. Признаюся наскільки вони є точними не знаю, судіть самі.
На перегоні Ігрень - Іларіонове зафіксував максимальну швидкість 130 км/год. Взагалі на ділянці Ігрень - Синельникове-2 тримав швидкість в околі 120 км/год (а інколи і більше), після Синельникове-1 швидкість була в межах 100 км/год (хоча на деяких перегонах і до 120 доходило).

Ось деякі дані руху потягу 4/3 на ділянці Дніпро - Запоріжжя-1. (Заміри проводив з моменту пешої секунди руху потяга з вокзалу Дніпро-Головний до повної зупинки потягу на станції Запоріжжя-1)




  
« Last Edit: 09.01.21 , 19:01 by Дніпровець » Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5783


View Profile
« Reply #997 on: 09.01.21 , 23:01 »
Share Reply with quote

що приміському сполученню там явно срака.

Там паралельно залізниці новенькі шосе, ходить хмари бусиків які хочеш - і обласні ІФ-райцентр\село, і міжобласні з ІФ та Чернівців до Закарпаття, і міжрайонні на кшталт Коломия-Яремча, або Косів-Буковель, і приміські Надвірної, і приміські Яремчі. Ніхто не буде чекати ті два-три поїзда особливо якщо вже звикли що ті ходять у "зручний" час опівночі чи о третій ранку. Їх якось будуть ще чекати тільки якщо нахаляву, у чому я думаю УЗ не має бути зацікавлена.
ІМХО треба боротися за дально та середньомагістрального пасажира.

Извините, но они друг друга не замещают, а в идеале дополняют. И кивать на джихадобусы, лишенные всякого понятия о комфорте, --- верный путь к смерти пассажирского сообщения.
Logged
Nik UZ
Active user

Posts: 574


View Profile
« Reply #998 on: 10.01.21 , 15:01 »
Share Reply with quote


   Де справедливість???? 778-го,на Шостку і досі немає!
[/quote] Покращення від Уз мабуть для Salevatov в 786 Київ-Шостка-Київ буде курсуватиме купейний вагон з продажем постільної білизни
Logged
olegavr
User

Posts: 106


View Profile
« Reply #999 on: 10.01.21 , 16:01 »
Share Reply with quote

Так они еще про многие поезда забыли, или забили, 147/148, 119/120 самые яркие примеры. А у Шостки есть хоть шо нибудь
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 [100] 101 102 103 104
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!