Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.11.20 , 18:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2020-2021 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 [48] 49 50
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2020-2021 рр. (обговорення)  (Read 23330 times)
Entony
Active user

Posts: 4786


View Profile
« Reply #470 on: 20.11.20 , 21:11 »
Share Reply with quote

Ну як мінімум до 12/12 поїздить так я є вже.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1455


View Profile
« Reply #471 on: 20.11.20 , 21:11 »
Share Reply with quote

Да пускай его куда нибудь на Днепр или еще куда нибудь закинут, на 141/142 он возит воздух с такими ценами, гляньте букинг

ну зараз мало де їздить не повітря
Logged
LWIEV
Active user

Posts: 519


View Profile
« Reply #472 on: 21.11.20 , 00:11 »
Share Reply with quote

Проблема в графистах. Точнее в их отсутствии. Именно поэтому уже много-много лет новый график просто копируется из предыдущего с небольшими (или большими) изменениями (или ухудшениями). На протяжении последних 5 лет все наши предложения, которые мы подавали на Рабочих группах, отклонялись, по той причине, что эти изменения можно будет сделать только с нового графика, когда все поезда будут нарисованы "с чистого листа". Но, к сожалению, этот момент так и не наступил...

Як можна було не скористатись паузою навесні, щоб повністю перекласти графіки з нуля - в голові не вкладається.

Чи "святих графістів" можна замінити аутсорсом? Створити конкуренцію інхаузним рішенням. У мене враження, що справжній блок в УЗ не на рівні математичних моделей, а на рівні культури тих, хто цими моделями мав би розпоряджатися. Тоді чи на тих самих вихідних даних базове рішення можна би було зробити ззовні, а далі вже його тюнінгувати всередині?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22986


View Profile
« Reply #473 on: 21.11.20 , 01:11 »
Share Reply with quote

Проблема в графистах. Точнее в их отсутствии. Именно поэтому уже много-много лет новый график просто копируется из предыдущего с небольшими (или большими) изменениями (или ухудшениями). На протяжении последних 5 лет все наши предложения, которые мы подавали на Рабочих группах, отклонялись, по той причине, что эти изменения можно будет сделать только с нового графика, когда все поезда будут нарисованы "с чистого листа". Но, к сожалению, этот момент так и не наступил...

Як можна було не скористатись паузою навесні, щоб повністю перекласти графіки з нуля - в голові не вкладається.
тю. Дуже легко.

Складання графіків на УЗ не автоматизоване - тобто це копітка ручна праця, кілометри розкресленого міліметрового паперу і багато сотень людино-годин ручної праці.

УЗ ж не знала коли обмеження знімуть і чи знімуть найближчим часом і який вигляд матиме послаблення (не було ж достеменно відомо, що міжнародні поїзди заборонять, а на внутрішні за великим рахунком обмежень не буде, ну лише тимчасово-регіональні), тому нічого дивного що людино-години у створення нового графіка під нові умови, котрих тоді не було достеменно відомо не інвестували.

Quote
Чи "святих графістів" можна замінити аутсорсом?
Ви тут з Валерою в різних значеннях зрозуміли слово "графісти".
Дивіться, графіки складають рядові графісти, а от рішення наприклад про те, що складання графіків вперто не комп'ютеризують, а натомість закуповують кілометри міліметрового паперу і малюють на ньому - все-ж приймає їх начальство.
Валера мав на увазі їх як службу вцілому, хоч і побудував фразу де уособив її на рядових одиницях, а Ви зрозуміли як репліку на адресу виконавців.
Насправді ж мабуть вини рядового графіста у тому, що його начальство чомусь дуже-дуже проти комп'ютеризації складання графіків - мабуть немає.
 
Quote
Створити конкуренцію інхаузним рішенням. У мене враження, що справжній блок в УЗ не на рівні математичних моделей, а на рівні культури тих, хто цими моделями мав би розпоряджатися. Тоді чи на тих самих вихідних даних базове рішення можна би було зробити ззовні, а далі вже його тюнінгувати всередині?
У мене немає тут остаточної думки через те, що я досі не знаю справжньої причини, чому саме начальство графістів проти комп'ютеризації при складанні графіків. Ті аргументи котрими пояснюю складання графіків вручну - мені видаються несерйозними, але тримаються вони за ручне складання графіків надто вперто, тому справжня причина мабуть є. Але як-би її дізнатись?
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5627


View Profile
« Reply #474 on: 21.11.20 , 08:11 »
Share Reply with quote

Cоциальная функция небось, как с замшелыми институтами АН для любителей погонять чаи.

Подозреваю, про всякие муравьиные алгоритмы оптимизации и NP-полноту там в жизни никто не слышал. Но это ведь не только проблема УЗ. При составлении календаря игр УПЛ по футболу она тоже вылезает: там пользуются исключительно методом Бергера. Эта схема давно устарела, она в принципе не позволяет тонко регулировать календарь под погоду, праздники, баланс игр, пожелания трансляторов и т.п.
« Last Edit: 21.11.20 , 08:11 by Emblaze » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5719


View Profile
« Reply #475 on: Today at 02:23 »
Share Reply with quote

Про графістів, можливо, вдасться дізнатись зсередини.

Панове, маю трохи свіжих полюцій. Там Харьковчанин домахує на ФБ Перца, щоб відновлював 77 Маріуполь — Бахмут. То може ми один з двох швидких Київ —
Маріуполь перекладемо через Харків, Павлоград, і мать його вй..б? По часу вийде не набагато довше ніж 84 з купою технічних. Чи ідея херня?

Якщо ідея херня, то бажано щоб ще хтось, окрім Кримчанина, її покритикував :)
Logged
olegavr
User

Posts: 41


View Profile
« Reply #476 on: Today at 08:09 »
Share Reply with quote

Попытаться конечно можно, идея хорошая. Можно даже  через день сделать раз ч/з Днепр, раз ч/з Харьков
Logged
Андрей Харьковчанин
Active user

Posts: 322


View Profile
« Reply #477 on: Today at 08:14 »
Share Reply with quote

Про графістів, можливо, вдасться дізнатись зсередини.

Панове, маю трохи свіжих полюцій. Там Харьковчанин домахує на ФБ Перца, щоб відновлював 77 Маріуполь — Бахмут. То може ми один з двох швидких Київ —
Маріуполь перекладемо через Харків, Павлоград, і мать його вй..б? По часу вийде не набагато довше ніж 84 з купою технічних. Чи ідея херня?

Якщо ідея херня, то бажано щоб ще хтось, окрім Кримчанина, її покритикував :)
Я думаю переводить 83/84 через Полтаву, Харьков, Павлоград бред будет, так как 83/84 итак едит долго 18 часов, а через Полтаву и Харьков ещё дольше будет, Киев - Полтава - Харьков это уже 8 часов, а Харьков - Марик без Днепра сразу через ЗП это 13 часов и того 83/84 будет ехать 21-22 часа это долго от Киева до Марика, если подстроить под Харьков, то Киев будет в ужасное время пребытие в Киев аж в 15:00 вместо 12:39, а отправление из Киева в 13:30-13:50 это ужасно,
Logged
olegavr
User

Posts: 41


View Profile
« Reply #478 on: Today at 09:15 »
Share Reply with quote

Ну а просто возобновить 77/78 хотя бы до Харькова хотя бы через день им религия не позволяет?
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1904


View Profile
« Reply #479 on: Today at 09:51 »
Share Reply with quote

Я вважаю, що потяг 84/83 (колишній "Азов") Маріуполь - Київ можна прокласти через Полтаву - Лозову - Запоріжжя, так як відновиться зв'язок Полтавщини з Маріуполем (південним Донбасом), із Запоріжжям, АЛЕ при умові, що поїзд 116/136-115/135 "Маяк" Київ - Бердянськ/Покровськ залишиться бюджетним (з плациками, як видно по схемі з 13.12). А при відновленні пас/потоку ще й потяг 104/103 Жмеринка/Київ - Маріуполь відновити (через Дніпро).
Ділянка Миронівка - Дніпро - Маріуполь непогана поєднана потягом 70/69 Маріуполь - Львів (після свят тоді його треба було б лишити)!  
« Last Edit: Today at 09:53 by Дніпровець » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 [48] 49 50
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!