Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.09.21 , 07:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2020-2021 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 [312] 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2020-2021 рр. (обговорення)  (Read 314191 times)
_vs_
Active user

Posts: 1527


View Profile
« Reply #3110 on: 14.09.21 , 00:09 »
Share Reply with quote

Ось Хмельницький(Київ)-Гусятин не мішало вернути, Вікторія (Городок все ж таки місто і райцентр) давала би пассажира при розумному підході. Там і Чемерівці недалеко, а ще Закупне під Сатанів 2. Арден палац вже збудовано, та й крім нього там вистачає оздоровчих центрів. А автошляхи там жесть, так само як від Умані до Райгорода.
до якого Райгорода? Там дорога, одна з найкращих. А щодо Городка / Гусятина,- згоден. Хоча б повернули два приміських.
Гусятину давав пасажирів Чортків (+ Бучач) у той час, коли там не було жодного прямого поїзда, зате була максимально зручна пересадка з/на приміський ЦМВ.
Зараз по тій лінії можна було б організувати якийсь сурогатний експрес Київ - Чернівці, якщо її належним чином відкапіталити з обох боків. Це в теорії найпряміше сполучення з Буковиною по наявних (поки що?) рейках в межах українських кордонів. Також це прискорило б доступ до такого знаменитого в свій час курорту, як Заліщики:)
Logged
Sirin
Active user

Posts: 192


View Profile
« Reply #3111 on: 14.09.21 , 10:09 »
Share Reply with quote

Особливо посеред ночі і особливо на глухій станції? ЛОЛ
такі вони, фанати.... Була б у Австралію залізниця, знайшовся б Болашенко. До речі, вкотре продає свій сайт.

Если Вы не купите мои книги, я их сожгу (с)
Logged
brodjaga
User

Posts: 142


View Profile
« Reply #3112 on: 14.09.21 , 10:09 »
Share Reply with quote

Гайворонський поїзд лишається з усіма зупинками? Пасажири київських вагонів можуть їхати і до зупинок, відсутніх у розкладі?!
Дуже гарна новина.
Звичайно один поїзд не може бути зручним і до Вінниці і до Києва. Краще хоч 1 ніж жодного.
Наступний- вагон Київ-Бучач з заїздом до Густина? Причіпний до кам'янецького експресу.
Було б дуже доречно
Logged
Мандрівник
Active user

Posts: 1728


View Profile
« Reply #3113 on: 14.09.21 , 10:09 »
Share Reply with quote

Звичайно, з усіма. Крім 5 км. хіба що.

Взяти квиток до Самчинців, якщо це причіпний вагон. Попросити провідника випустити в Н. Обіходах або перейти у приміський вагон по Кароліні.
Трагедії у відсутності продажу квитків до Н. Обіходів не бачу, хоча вважаю бажаним це виправити. Адже якщо поїзд там зупиняється, то додаткових витрат це потребувати не буде.
Теоретично мав би право на життя видовжений до Самчинців дизель Коростень — Вінниця, адже Н. Обіходи були засновані для евакуйованих саме з Коростенського району жителів Чорнобильської зони. Але лише в окремі дати.
Тому, якщо завдяки причіпним вагонам з Києва існуючий приміський стане щоденним хоча б крім одного дня на тиждень,зосереджусь на тому, щоб наступного літа таки пробити ранково-денний рейс із Вінниці в напрямку Немирова і Гайсина. Думаю поки що, в напрямку Христинівки чи все ж таки до Генріхівки.
« Last Edit: 14.09.21 , 11:09 by Мандрівник » Logged
www3
Active user

Posts: 1842


View Profile
« Reply #3114 on: 14.09.21 , 11:09 »
Share Reply with quote

А з іншої сторони продовжити до Заболоття! Щоб забирати біженців від північного сусіда! І чіпляти до ДР1А причіпний вагон, з висадкою лише по Сарнам та Ковелю
П.С. інколи хочеться розучитися читати, чесне слово...
Logged
гнч
Guest
« Reply #3115 on: 14.09.21 , 12:09 »
Share Reply with quote

Звичайно, з усіма. Крім 5 км. хіба що.

Взяти квиток до Самчинців, якщо це причіпний вагон. Попросити провідника випустити в  Н. Обиходах  або перейти у приміський вагон по Кароліні.
Трагедії у відсутності продажу квитків до Н. Обіходів не бачу, хоча вважаю бажаним це виправити. Адже якщо поїзд там зупиняється, то додаткових витрат це потребувати не буде.
Теоретично мав би право на життя видовжений до Самчинців дизель Коростень — Вінниця, адже Н. Обіходи були засновані для евакуйованих саме з Коростенського району жителів Чорнобильської зони. Але лише в окремі дати.
Тому, якщо завдяки причіпним вагонам з Києва існуючий приміський стане щоденним хоча б крім одного дня на тиждень,зосереджусь на тому, щоб наступного літа таки пробити ранково-денний рейс із Вінниці в напрямку Немирова і Гайсина. Думаю поки що, в напрямку Христинівки чи все ж таки до Генріхівки.
Яка назва зупинки правильна
 Н. Обиходи чи З.п. 68 км?
Logged
snookerok
Active user

Posts: 1024


View Profile
« Reply #3116 on: 14.09.21 , 16:09 »
Share Reply with quote

Група вагонів 113/114 Київ - Чоп до солотвинського поїзда. Продаж закритий зі Львова до всіх станцій ділянки Львів - Чоп. Від Бродів все доступно. З Києва відкритий для ділянки Самбір - Чоп, а також до Здолбунова (але не до інших станцій). Я ще можу зрозуміти закриття продажу для Львів - Ужгород (хоча і це теж повна маячня), але Чоп чи тим більше Перечин, Сянки і т. д. де це взагалі єдиний поїзд?
Logged
www3
Active user

Posts: 1842


View Profile
« Reply #3117 on: 14.09.21 , 17:09 »
Share Reply with quote

Група вагонів 113/114 Київ - Чоп до солотвинського поїзда. Продаж закритий зі Львова до всіх станцій ділянки Львів - Чоп. Від Бродів все доступно. З Києва відкритий для ділянки Самбір - Чоп, а також до Здолбунова (але не до інших станцій). Я ще можу зрозуміти закриття продажу для Львів - Ужгород (хоча і це теж повна маячня), але Чоп чи тим більше Перечин, Сянки і т. д. де це взагалі єдиний поїзд?
Київ - Сянки справді пріоритетні. Зі Львова є пряма електричка наприклад.
Logged
sean
Active user

Posts: 5856


View Profile
« Reply #3118 on: 14.09.21 , 17:09 »
Share Reply with quote

Група вагонів 113/114 Київ - Чоп до солотвинського поїзда. Продаж закритий зі Львова до всіх станцій ділянки Львів - Чоп. Від Бродів все доступно. З Києва відкритий для ділянки Самбір - Чоп, а також до Здолбунова (але не до інших станцій). Я ще можу зрозуміти закриття продажу для Львів - Ужгород (хоча і це теж повна маячня), але Чоп чи тим більше Перечин, Сянки і т. д. де це взагалі єдиний поїзд?
Ви наче сьогодні з УЗ познайомились. Таких обмежень море для різних напрямків. Вони ж за пасажира дальнього клопочуться сильніше, ніж за себе. А потім хренак - нема паспотоку до станції (продаж до/з якої закритий), скасовуємо.
Logged
snookerok
Active user

Posts: 1024


View Profile
« Reply #3119 on: 14.09.21 , 22:09 »
Share Reply with quote

Київ - Сянки справді пріоритетні. Зі Львова є пряма електричка наприклад.
В Перечин теж електричками? Чи в Чоп на ранковий підкидиш?
Невже Перечин з Сянками настільки києвоцентричні, що до Львова можна і за добу відкрити продаж?

Ви наче сьогодні з УЗ познайомились. Таких обмежень море для різних напрямків. Вони ж за пасажира дальнього клопочуться сильніше, ніж за себе. А потім хренак - нема паспотоку до станції (продаж до/з якої закритий), скасовуємо.
Та власне я всі студентські роки їздив з квитками Броди - Ужгород і подібними, але щоб продаж був взагалі закритий між парами станцій, між якими це єдиний ПДС - такого щось не пригадую. В стилі УЗ було б відкрити 1П + 1К для всіх станцій, в тому числі зі Львова, а решту за добу, а тут повний нуль.
« Last Edit: 14.09.21 , 22:09 by snookerok » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 [312] 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!