Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.09.21 , 02:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2020-2021 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 [313] 314 315 316 317
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2020-2021 рр. (обговорення)  (Read 304898 times)
www3
Active user

Posts: 1835


View Profile
« Reply #3120 on: 14.09.21 , 23:09 »
Share Reply with quote

Вдень на Перечин є хвиля, але справді, за добу зі Львова треба все відкривати.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10903


View Profile
« Reply #3121 on: 14.09.21 , 23:09 »
Share Reply with quote

Група вагонів 113/114 Київ - Чоп до солотвинського поїзда. Продаж закритий зі Львова до всіх станцій ділянки Львів - Чоп. Від Бродів все доступно. З Києва відкритий для ділянки Самбір - Чоп, а також до Здолбунова (але не до інших станцій). Я ще можу зрозуміти закриття продажу для Львів - Ужгород (хоча і це теж повна маячня), але Чоп чи тим більше Перечин, Сянки і т. д. де це взагалі єдиний поїзд?
Ну так тепер це ж ВБСи по суті, а тут такі обмеження по суті вже вимагають самі Правила перевезень.
Можна оскаржувати ці обмеження для будь-якого поїзда, а ось для ВБСів (якими формально є 113/114) треба вносити зміни до Правил перевезень.
Є в Правилах перевезень пункт, який каже, що попередній продаж проїзних документів у вагони безпересадочного сполучення проводиться лише до станцій, які розташовані далі станції переселення. До станції перечеплення попередній продаж квитків не має проводитися (тобто, навіть Здолбунов поза законом, та, умовний мешканець того ж Старого Самбору може написати скаргу на те, що він не може придбати квиток до Києва (чи Шепетівки, наприклад), бо місця продають з Ужгорода до Львова в ці безпересадкові вагони.
Тому, тут УЗ може цілком сказати: "Ми не маємо права це робити, доти не внесені зміни в Правилах перевезень". Так, це буде по суті, маніпуляція з їх боку, але формально вони будуть праві.

В даному випадку можна лише оскаржити рішення щодо безальтернативності сполучення Львова з Великим Березним та Перечином (хоча, навіть тут вони цілком законно можуть прикритися "ВБСним пунктом".
Logged
sean
Active user

Posts: 5838


View Profile
« Reply #3122 on: 14.09.21 , 23:09 »
Share Reply with quote

Єбалістіка якась, а не клієнтоорієнтованість.
Logged
snookerok
Active user

Posts: 1024


View Profile
« Reply #3123 on: 15.09.21 , 00:09 »
Share Reply with quote

Ну так тепер це ж ВБСи по суті, а тут такі обмеження по суті вже вимагають самі Правила перевезень.
Можна оскаржувати ці обмеження для будь-якого поїзда, а ось для ВБСів (якими формально є 113/114) треба вносити зміни до Правил перевезень.
Де написано що це ВБС? Маю на увазі якими нормативними документами конкретно стосовно цього поїзда буде керуватися УЗ, пишучи умовну відписку тому, хто буде скаржитись? Ні в публічному розкладі на сайті, ні в службовому (в якому такого поїзда взагалі нема) не вказано як трактується ця група вагонів.

Є в Правилах перевезень пункт, який каже, що попередній продаж проїзних документів у вагони безпересадочного сполучення проводиться лише до станцій, які розташовані далі станції переселення. До станції перечеплення попередній продаж квитків не має проводитися (тобто, навіть Здолбунов поза законом, та, умовний мешканець того ж Старого Самбору може написати скаргу на те, що він не може придбати квиток до Києва (чи Шепетівки, наприклад), бо місця продають з Ужгорода до Львова в ці безпересадкові вагони.
Власне, якщо вже вдаватися до якоїсь термінології, то ВБС хіба не передбачає перепричепку від одного поїзда до іншого? Як на мене, то це класичний двогрупний поїзд. Чопська група вагонів не чіпляється до жодного поїзда і прямує окремим номером після Львова. Більш того, у телеграмі про його призначення так і написано, що це двогрупний поїзд, про ВБС не йдеться.

Загалом, як буде треба, то й від Бродів куплю, але з попереднім дописувачем повністю погоджуюся.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10903


View Profile
« Reply #3124 on: 15.09.21 , 07:09 »
Share Reply with quote

Вдень на Перечин є хвиля, але справді, за добу зі Львова треба все відкривати.
За добу так. Це вже не попередній продаж.
Logged
www3
Active user

Posts: 1835


View Profile
« Reply #3125 on: 15.09.21 , 12:09 »
Share Reply with quote

На Гайворонський Вбс вартісь купе наприклад до Гайсина досить непогано прирівняна до автобуса, цікаво чи зайде експеримент.
Logged
Ulf
Active user

Posts: 3750


View Profile
« Reply #3126 on: 16.09.21 , 14:09 »
Share Reply with quote

Ну так тепер це ж ВБСи по суті, а тут такі обмеження по суті вже вимагають самі Правила перевезень.
Можна оскаржувати ці обмеження для будь-якого поїзда, а ось для ВБСів (якими формально є 113/114) треба вносити зміни до Правил перевезень.
Де написано що це ВБС? Маю на увазі якими нормативними документами конкретно стосовно цього поїзда буде керуватися УЗ, пишучи умовну відписку тому, хто буде скаржитись? Ні в публічному розкладі на сайті, ні в службовому (в якому такого поїзда взагалі нема) не вказано як трактується ця група вагонів.

Є в Правилах перевезень пункт, який каже, що попередній продаж проїзних документів у вагони безпересадочного сполучення проводиться лише до станцій, які розташовані далі станції переселення. До станції перечеплення попередній продаж квитків не має проводитися (тобто, навіть Здолбунов поза законом, та, умовний мешканець того ж Старого Самбору може написати скаргу на те, що він не може придбати квиток до Києва (чи Шепетівки, наприклад), бо місця продають з Ужгорода до Львова в ці безпересадкові вагони.
Власне, якщо вже вдаватися до якоїсь термінології, то ВБС хіба не передбачає перепричепку від одного поїзда до іншого? Як на мене, то це класичний двогрупний поїзд. Чопська група вагонів не чіпляється до жодного поїзда і прямує окремим номером після Львова. Більш того, у телеграмі про його призначення так і написано, що це двогрупний поїзд, про ВБС не йдеться.

Загалом, як буде треба, то й від Бродів куплю, але з попереднім дописувачем повністю погоджуюся.

Так должны являться группой прицепных вагонов.
Но на каждый вагонили даже на каждое место могут
быть свои ограничения, не так ли?

С уважением, Ульф
Logged
vfntvfnbrf
Guest
« Reply #3127 on: 16.09.21 , 15:09 »
Share Reply with quote

Первые дни Гайворон был открыт между любыми станциями. Несколько людей успело взять билеты до Казатина, т.к.они дешевле, чем в основные вагоны
Сейчас можно купить только от Киева и Казатина дальше Винницы. Из Винницы нельзя ни в Киев, ни в Немиров, ни Гайворон.
На участке Винница-Гайворон продан всего 1 билет в обе стороны на все даты. Негусто.
Logged
гнч
Guest
« Reply #3128 on: 16.09.21 , 15:09 »
Share Reply with quote

Не знаю как там другие станции, но знаю лично человека, который два раза из Новых Обиходов стартовал в 4 утра пригородным до Винницы, потом пересел до Киева и в Борисполь, Вильнюс.
Второй раз в Виннице пересел на IC до Львова, потом автобус за границу.
Возвращался тоже кстати тем же пригородным, потому ка в Виннице удобнее пересесть прямо на жд вокзале, чем с сумками искать 6-й троллейбус на автовокзал, потом автобус и следить, что бы водитель не пропустил поворот, от которого 4 км. Хотя и санаторий встречает.

Санаторий может давать трафик в основном в день заезда и в день разъезда. Это понедельник-воскресенье может быть высадка до 40 человек. И четверг посадка. Заезд в санатории длиться 10 дней, график у них на сайте есть.
Logged
Ulf
Active user

Posts: 3750


View Profile
« Reply #3129 on: 16.09.21 , 16:09 »
Share Reply with quote

Один и пока последный рейс 217/218 отправится из Киева 18.9., из Рахова 19.9.

С уважением, Ульф
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 [313] 314 315 316 317
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!