Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
05.12.20 , 07:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Рогашка Слатина - Быдгощ - Рогашка Слатина

Pages: [1]
Reply | Print
Author Topic: Рогашка Слатина - Быдгощ - Рогашка Слатина  (Read 665 times)
Maximus
User

Posts: 7


View Profile
« on: 18.10.20 , 22:10 »
Share Reply with quote

Добрый вечер, дорогие друзья.
Нужна ваша помощь в построении маршрута. Нужно купить билеты или узнать, как это делается. Отправление из Рогашка Слатина, Словения 25.10., чтоб утром 26.10. прибыть в Быдгощ, Польша. Так же нужно будет отправится обратно в Рогашка Слатина 27.10. вечером или 28.10. утром. Желательным вариантом является спальный/ночной поезд и небольшое количество пересадок, особенно ночью. Комбинации с автотранспортом нежелательны. Авиа предлагать) Заранее признателен.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22998


View Profile
« Reply #1 on: 21.10.20 , 01:10 »
Share Reply with quote

я дивлюсь тут справді нагромадження складнощів.
Проблеми починаються одразу з "останньої милі".

25.10 це неділя, у Словенії, як і у в усіх католицьких країнах зазвичай буває - кількість рейсів по неділях сильно скорочена, а деякі напрямки взагалі можуть не обслуговуватись.
Я так дивлюсь - не ходять ані автобуси у напрямку Словенської Бистриці, а поїзд у зовнішній світ є аж 1 у 17:19, що пізно (бо вже не встигнеться на інші важливі точки до нічної перерви у русі)
Може ви знаєте які там є обхідні шляхи, або вас хтось підвезе до Польчане (18 км) або до Прагерська.

Далі все досить просто - якщо без літаків то у портрібному напрямку Вам можуть згодитись лише 2 нічних поїзди - або Відень - Варшава або Відень - Берлін

Оскільки Ви купуєте з надто малим запасом до дня виїзду - то ціни на варшавський уже доволі немилосердні - сидячі ще відносно дешеві, по 39,9 євро в сидячий вагон, а якщо хочете в спальний - то вже гірше, навіть за місце в тримісному купе ціна уже 104 євро, а вагона з дешевшими 4- і 6-місними купе цьому поїзді немає (вірніше він є, але лише по маршруту Будапешт - Варшава, його причеплять лише по Бржецлаву)

А от від поїзда Відень - Берлін користі більше - там менша заповненість, тому досі є сидячі квитки Відень - Вроцлав по 24,9 євро або якщо хочеться лежачи - то відносно гуманна, як для таких термінів покупки ціна - місце у 4-місному купе по 49,9 євро. Купувати сайтом oebb.at
Там далі зранку зручна стиковка - у Вроцлаві через годину після приходу нічного поїзда з Відня - як раз IC на Бидґощ, квиток можна взяти сайтом intercity.pl

Тому головна складність - оптимізувати по ціні ділянку Польчане (або Прагерсько) - Відень. Якщо втупу брати сайтом OeBB - ціна 39,9 (це все ще акційна ціна, хоч уже і не найдешевша) і якщо відкладати покупку - вона може вирости до 54.7 євро. Якщо розбити по Марібору - то буде 34,9 Марібор - Відень і 3 з копійками євро з Польчане до Відня (в інтернеті не продається, але купите на місці).

І знаєте, я б цією розбивкою по Марібору скористався-б і цим-би і обмежився

При чому легких способів зекономити на цьому сегменті не бачу, бо це вечір неділі, на ділянці Грац - Відень це піковий напрямок і час, усі інші поїзди у цій частині дня уже сильно заповнені, на деякі рейси навіть уже ціна з Граца до Відня вища ніж у Вас з Марібора до Відня.

По Відню дуже мало часу на пересадку, але сайт OeBB дає цю комбінацію Польчане - Вроцлав або Прагерсько - Вроцлав взяти однією транзакцією по ціні, що становить просто суму цін, тому я-б все-таки ризикнув і взяв-би їх одним запитом, якщо ціна влаштовує.
Ділянку Вроцлав - Бидґощ у будь-якому разі доведеться окремим квитком брати, способу запхати цей сегмент в той-же квиток що й нічний поїзд з Відня.

А щодо літаків - на 25 жовтня найменш кривим, що можна застосувати до Вашого маршрута це  райян Берґамо 14:35- 16:25 Краків по 13 євро. Але от які умови там в'їзду до Польщі по прильоту з Італії.
тут
https://www.gov.pl/web/wlochy/sytuacja-epidemiologiczna-w-polnocnych-wloszech-w-zwiazku-z-koronawirusem-covid-19
пишуть що вільний в'їзд без карантину для мешканців ЄС, а от як іншим - не зрозуміло.
Якщо раптом перешкод з точкі зору covid немає - то в принципі його непросто присобачити до Вашого маршрута, можна цим варіантом скористатись, але схоже цим варіантом без ночівлі у Трієсті чи десь коло нього не обійтись. є як-раз flixbus з Венеції-Местре 9:40 безпосередньо з приїздом о 12:40 у Аеропорт Берґамо, до нього можна приїхати якимось ранковим поїздом з трієстра, а от перед цим там ніч.
Після Кракова теж не все добре, сподіватись встигнути на пендоліно о 17:03 на головний вокзал Кракова - на мій смак ненадійно, а раз так - то дурнуватий автобус - хоч без пересадок, але повільнувато, тому о 3 ночі приїзд у Бидґощ, така собі радість. Ну або ночувати в дорозі ще десь у Варшаві або десь там.

про зворотню дорогу завтра напишу
« Last Edit: 21.10.20 , 01:10 by Maxy » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22998


View Profile
« Reply #2 on: 22.10.20 , 01:10 »
Share Reply with quote

щодо дороги в зворотній бік - підходящих авіарейсів на зворотню дорогу взагалі не бачу.
Зато щодо виїзду наземним транспортом - нічних поїздів, котрі можна "вмонтувати" у Вашу подорож на вибір не 2, а 3 - окрім тих двох варіантів, про котрі Ви вже знаєте з попереднього допису - нічний переїзд Варшава - Відень і нічний перееїзд Вроцлав - Відень на берлінському - що вимагали б виїзду з Бидґоща раннім вечором - тут є ще 3-й варіант - це поїзд Ґдиня - Жиліна, ним можна стартувати пізно ввечері нічним поїздом Бидґоща 23:04 з приїздом до Катовіце о 7:42  або навіть о 8:32 до Пщини.

Якщо переповзати з нічного поїзда на ранковий Євросіті по Катовіце - довше чекати і раніше треба прокинутись, менше часу полежати, але перевагою того, щоб цю пересадку зробити саме по Катовіце у тому, що де є куди вийти, може там кави якоїсь випити (якщо що - дуже раджу кафе Синерґія, з протилежного від вокзалу боку колій). А якщо ж перенести цю пересадку в Пщину - то час очікування менше (бо нічний поїзд довго стоїть у Катовіце, а ЄвроСіті летить з короткою стоянкою), але чекати доведеться у повітовому центрі.
Насправді останньою спільною станцією в маршрутах на Відень і на Жиліну є Чеховіце-Дзедзіце, але ранковий ЄвроСіті на Відень там не зупиняється, тому останнє місце де можна здійснити пересадку - це Пщина.
 
З покупкою квитка у кушетковий вагон на поїзд Ґдиня - Жиліна маленька халепа. У Польщі досі збереглось правило з часів соціалізму, що міжнародні спальні і лежачі вагони у внутрішньопольському сполученні використовувати не можна, а поїзд Ґдиня - Жиліна прямує до Словаччини. Тому в сидячий вагон - квиток Бидґощ - Катовіце чи там Пщина - продається, а в кушетковий вагон заборонено для внутрішньопольських поїздок використовувати, нм дозволено їздити лише тим, хто прямує до Словаччини. Тому щоб полежати - доведеться трохи переплатити за квиток Бидґощ - Скаліте (тобто до першої словацької станції), а вийдете там де треба - у Катовіце чи там у Пщині. Тариф буде хоч і міжнародний, але спеціальний реляційний (нижчий, ніж мав-би бути справжній міжнарнодний тариф) - згідно до цієї таблички:
https://www.intercity.pl/pl/dokumenty/Oferty%20promocyjne/VISIT-SLOWACJA-od-15-12-2019.pdf
Коротше щоб Ви не рились у ній - квиок+плацкарта Бидґощ - Скаліте в 22,10+13,40=35,5 євро при проїзді в 6-місному купе або 22,10+20=44,1 - за місце в чотиримісному купе. Це остаточна ціна - тобто навідміну від нічних поїздів Польща - Відень, де перед відходом ціна може сягнути тризначної - тут дорожче не буде навіть якщо брати перед відходом. Квиток у інтернеті не продається, лише у касі (оплата звісно у злотих), але зважаючи що про цю хитрість з Жиліною мало хто з пасажирів знає, а в саму Жиліну також 3 каліки їздить - то мабуть цей вагон порожній ходить, тому є шанс, що Ви зможете його купити, якщо одразу підете за квитком одразу як потрапите до Польщі.
 
А далі все аналогічно. дорозі назад. Там маршрут до Рогашки Слатіни вибудовується нормально в усіх трьох випадках, просто порівняйте ціну.
Майте на увазі, що як денний так і нічний переїзд на ділянці з Польщі до Відня можна купувати як у OeBB так і у ПКП, там різні квоти акційних місць, тому кожен поїзд по кожній категорії вагона треба звіряти окремо і купувати де дешевше. На ділянку з Відня до Словенії - купуєте у OeBB, просто подивіться чи доцільна розбивка по Марибору чи ні.
Буває що вигідно розбити по Ґрацу, але я так розумію, що додаткова розбивка по Ґрацу буває вигідна, якщо лишились квитки Відень - Грац по 9 євро (і по 9,9 взяти Ґрац - Цельє (бо Прагерсько) там далі якісь копійки по внутрішньому тарифу до Рогашки Слатини). Після того як квота місць по 9 євро на ділянку Відень - Ґрац розкуплена - я так розумію розрив у цінах Відень - Ґрац і Відень - Марибор стає надто малим (а  іноді вони і збігаються), тому подальша розбивка по Ґрацу стає уже недоцільною.
« Last Edit: 22.10.20 , 21:10 by Maxy » Logged
Maximus
User

Posts: 7


View Profile
« Reply #3 on: 22.10.20 , 15:10 »
Share Reply with quote

щодо дороги в зворотній бік - підходящих авіарейсів на зворотню дорогу взагалі не бачу.
Зато щодо виїзду наземним транспортом - нічних поїздів, котрі можна "вмонтувати" у Вашу подорож на вибір не 2, а 3 - окрім тих двох варіантів, про котрі Ви вже знаєте з попереднього допису - нічний переїзди Варшава - Відень і нічний перееїзд Вроцлав - Відень на берлінському - що вимагали б виїзду з Бидґоща раннім вечором - тут є ще 3-й варіант - це поїзд Ґдиня - Жиліна, ним можна стартувати пізно ввечері нічним поїздом Бидґоща 23:04 з приїздом до Катовіце о 7:42  або навіть о 8:32 до Пщини.

Якщо переповзати з нічного поїзда на ранковий Євросіті по Катовіце - довше чекати і раніше треба прокинутись, менше часу полежати, але перевагою того, щоб цю пересадку зробити саме по Катовіце у тому, що де є куди вийти, може там кави якоїсь випити (якщо що - дуже раджу кафе Синерґія, з протилежного від вокзалу боку колій). А якщо ж перенести цю пересадку в Пщину - то час очікування менше (бо нічний поїзд довго стоїть у Катовіце, а ЄвроСіті летить з короткою стоянкою), але чекати доведеться у повітовому центрі.
Насправді останньою спільною станцією в маршрутах на Відень і на Жиліну є Чеховіце-Дзедзіце, але ранковий ЄвроСіті на Відень там не зупиняється, тому останнє місце де можна здійснити пересадку - це Пщина.


З покупкою квитка у кушетковий вагон на поїзд Ґдиня - Жиліна маленька халепа. У Польщі досі збереглось правило з часів соціалізму, що міжнародні спальні і лежачі вагони у внутрішньопольському сполученні використовувати не можна, а поїзд Ґдиня - Жиліна прямує до Словаччини. Тому в сидячий вагон - квиток Бидґощ - Катовіце чи там Пщина - продається, а в кушетковий вагон заборонено для внутрішньопольських поїздок використовувати, нм дозволено їздити лише тим, хто прямує до Словаччини. Тому щоб полежати - доведеться трохи переплатити за квиток Бидґощ - Скаліте (тобто до першої словацької станції), а вийдете там де треба - у Катовіце чи там у Пщині. Тариф буде хоч і міжнародний, але спеціальний реляційний (нижчий, ніж мав-би бути справжній міжнарнодний тариф) - згідно до цієї таблички:
https://www.intercity.pl/pl/dokumenty/Oferty%20promocyjne/VISIT-SLOWACJA-od-15-12-2019.pdf
Коротше щоб Ви не рились у ній - квиок+плацкарта Бидґощ - Скаліте в 22,10+13,40=35,5 євро при проїзді в 6-місному купе або 22,10+20=44,1 - за місце в чотиримісному купе. Це остаточна ціна - тобто навідміну від нічних поїздів Польща - Відень, де перед відходом ціна може сягнути тризначної - тут дорожче не буде навіть якщо брати перед відходом. Квиток у інтернеті не продається, лише у касі (оплата звісно у злотих), але зважаючи що про цю хитрість з Жиліною мало хто з пасажирів знає, а в саму Жиліну також 3 каліки їздить - то мабуть цей вагон порожній ходить, тому є шанс, що Ви зможете його купити, якщо одразу підете за квитком одразу як потрапите до Польщі.
 
А далі все аналогічно. дорозі назад. Там маршрут до Рогашки Слатіни вибудовується нормально в усіх трьох випадках, просто порівняйте ціну.
Майте на увазі, що як денний так і нічний переїзд на ділянці з Польщі до Відня можна купувати як у OeBB так і у ПКП, там різні квоти акційних місць, тому кожен поїзд по кожній категорії вагона треба звіряти окремо і купувати де дешевше. На ділянку з Відня до Словенії - купуєте у OeBB, просто подивіться чи доцільна розбивка по Марибору чи ні.
Буває що вигідно розбити по Ґрацу, але я так розумію, що додаткова розбивка по Ґрацу буває вигідна, якщо лишились квитки Відень - Грац по 9 євро (і по 9 взяти Ґрац - Рогашка Слатина). Після того як квота місць по 9 євро на ділянку Відень - Ґрац розкуплена - я так розумію розрив у цінах Відень - Ґрац і Відень - Марибор стає надто малим (а  іноді вони і збігаються), тому подальша розбивка по Ґрацу стає уже недоцільною.

Дуже вам вдячний шановний Maxy!
Наразі стався зсув по датах прямування як по по одній стороні, так і по другій у зв`язку з ситуацією з Covid 19 в Польщі. Як відбудеться  поїздка - відпишу обов`язково.
Logged
dots2004
Active user

Posts: 320


View Profile
« Reply #4 on: 26.10.20 , 20:10 »
Share Reply with quote

Чомусь тільки немає лежачих вагонів в схемі поїзда Гдиня - Жиліна, хоча, за логікою, вони повинні там бути https://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php?zeme=ZSSK&kategorie=R&cislo=PKPIC:421/54072/54073:Rozewie|ZSSK:421&nazev=&rok=2020
Logged
Ulf
Active user

Posts: 3620


View Profile
« Reply #5 on: 28.11.20 , 10:11 »
Share Reply with quote

Чомусь тільки немає лежачих вагонів в схемі поїзда Гдиня - Жиліна, хоча, за логікою, вони повинні там бути https://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php?zeme=ZSSK&kategorie=R&cislo=PKPIC:421/54072/54073:Rozewie|ZSSK:421&nazev=&rok=2020

У данного поезда в оба направления была специфика, что по Словакии
не действовали билеты словацких ж.д., что было связано с тем, что
ПКП арендовали вагоны у Словаков и для своих нужд заказали от и до
Жилины. Потом правда полские пассажиры сталки ругаться на качество
вагонов.

Не знаю как дальше будет, но слышал, что в Хафасе часто и долго показывали
данный поезд только от и до польской Звардони.

С уважением, Ульф
Logged
Tags:
Pages: [1]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!