Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.04.21 , 16:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Train fares and tariffs

      Відень - Пльзень

Pages: 1 2 [3]
Reply | Send this topic | Print
Author Topic: Відень - Пльзень  (Read 7588 times)
Maxy
Главный
Active user

Posts: 23075


View Profile
« Reply #20 on: 16.03.21 , 19:03 »
Share Reply with quote

З Глухолазами всього цього не треба - до них діє внутрішньочеський тариф.

Тобто проїзд між Чехією і Глухолазами пририрівнюється з точки зору тарифікації до внутрішньочеського, на нього видають квиток по внутрішньому тарифу на бланку як для внутрішніх квитків.
Logged
гнч
Guest
« Reply #21 on: 16.03.21 , 19:03 »
Share Reply with quote

А з Глухолаз в скажім в Ополе, вже польский квиток брати, чи є якісь чешскі?
Може з тих Глухолоз лише в Чехію пас. рух є, а в Польщу лише автобуси?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 23075


View Profile
« Reply #22 on: 16.03.21 , 20:03 »
Share Reply with quote

Quote
А з Глухолаз в скажім в Ополе, вже польский квиток брати
так, при чому скоріш за все на автобус
Quote
чи є якісь чешскі?
вони-то є, в більшість днів ними не вийде скористатись через відсутність поїздів, але навіть якщо у вихідний їхати - там не дуже добре встигати - бо єдиний поїзд на Вроцлав вшивається надто рано, о 10:41.
Та і по ціні воно безтолкове.
Це ж проїзний  на 1 день на прикордону частину Польщі уцілому, у котрого ціна підігнана з розрахунку, щоб вінь ледь-ледь окупуовувався на інших напрямках, де хоч і по міжнародному тарифу не беруть, але є доплата назразок 2 злотих (16 корун) за проїзд перегону через кордон. На інших напрямках він ще так-сяк виправдовує себе, а тут, коли такої доплати немає, а просто внутрішньочеський тариф до Глухолаз - проїзний просто не окупився-би.
Додатково ускладнює справу, що у цьому році не передбачено варіанту прикордонний край Чехії + Польща на оломоуцький край.
Тобто у варінті край Чехії + Польща - цього року буває лише на ліберецький, кральовоградецький і моравсько-силезький краї.
ліберецький і кральовоградецький - це взагалі не там, де нам треба, а проїзний на моравсько-силезький край + Польща - дозволяє їхати через Глухолази лише по іншій дорозі, через Їндржихов ве Слезску. До речі просто проїзний на 1 день на  моравсько-силезький край (тобто суто на цей край Чехії, без Польщі) - дозволяє до Глухолаз доїхати.
А от просто проїзний на оломоуцький край (без Польщі) - проїзду до Глухолаз не дозволяє, там зона чинності строго по Мікуловіце закінчується і далі зась.
Quote
Може з тих Глухолоз лише в Чехію пас. рух є, а в Польщу лише автобуси?
майже.
У будні - саме так і є - через Глухолази проходять лише внутрішньочеські поїзди (вони прямують з Чехії до Чехії  чіпляючи між Мікуловіце і Їндржиховим ве Слезску маленький шматочок Польщі, і як-раз Глухолази там знаходяться. По тих Глухолазах майже ніхто не сідає і не виходить, майже всі пасажири всі прямують суто між станціями Чехії. До речі до вступу Польщі і Чехії в Шенген - поїзди в цьому місці взагалі ходили без митного і прикороднного контроля і без тарифних зупинок у Польщі. При чому технічна зупинка по Глухолазах була, треба напрямок руху поміняти. Можливості перетнути кордон з допомогою поїзда у цьому місці не було, бо воно мало кому треба, а можливість транзиту через Польщу без зайвих прикордонно-митних формальностей - була потрібніша. Після вступу у Шенген зупинку - по Глухолазах розтехнічили і висадку/посадку дозволили, але все-одно там майже ніхто не сідає і не виходить.

По вихідних - з Глухолаз є аж 1 раз на день є приміський вглиб Польщі - це приміський Польреґіо на Вроцлав, ходить весь рік, а на літо додається 2-й короткомаршрутний приміський, на Нису теж лише у вихідні. І на цьому все
« Last Edit: 16.03.21 , 20:03 by Maxy » Logged
гнч
Guest
« Reply #23 on: 17.03.21 , 17:03 »
Share Reply with quote

Quote
По тих Глухолазах майже ніхто не сідає і не виходить, майже всі пасажири всі прямують суто між станціями Чехії.

Може й зараз там ніхто не перевіряє тих хто виходить. А то Польща закрила кордон із Чехією і вимагає тест при в.їзді. А він близько 2000 корун коштує.

А є якійсь сенс будувати маршрут, скажім з Шумперка через Глухолази на північ, чи схід Польщі? І в зворотньому напрямку?
Logged
гнч
Guest
« Reply #24 on: 10.04.21 , 23:04 »
Share Reply with quote

Є потреба одноразово проїхати Plzeň-Koterov - Šumperk, 23 квітні зранку.
Дешевше ніж 362 коруни може бути?
Logged
Tags:
Pages: 1 2 [3]
Reply | Send this topic | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!