Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.10.21 , 21:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Обговорення Інтерсіті 745/746 Київ - Славсько "Лижний Експрес"

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... 53
Print
Author Topic: Обговорення Інтерсіті 745/746 Київ - Славсько "Лижний Експрес"  (Read 55870 times)
sergius
Club_access
Active user

Posts: 6520


View Profile
« Reply #130 on: 25.11.20 , 13:11 »
Share

Люди не розуміють, бо фізично через перевал вони таки проїхали, кореєць важче, кінь легше.
До речі, для коня, окрім тягача по Лавочному, є ще варіант відчепити кілька вагонів. Так, це менш вигідно, та дозволить їздити через гори.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10934


View Profile
« Reply #131 on: 25.11.20 , 13:11 »
Share

Люди не розуміють, бо фізично через перевал вони таки проїхали, кореєць важче, кінь легше.
До речі, для коня, окрім тягача по Лавочному, є ще варіант відчепити кілька вагонів. Так, це менш вигідно, та дозволить їздити через гори.
Як це відчепити вагони з моторвагонного рухомого складу?
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 6520


View Profile
« Reply #132 on: 25.11.20 , 13:11 »
Share

Так у ЕКр-а моторні тільки перший та останній.
Logged
Nik UZ
Active user

Posts: 729


View Profile
« Reply #133 on: 25.11.20 , 13:11 »
Share

Так у ЕКр-а моторні тільки перший та останній.
Конь Vs Кореец
Logged
opex
Active user

Posts: 12653


View Profile
« Reply #134 on: 25.11.20 , 13:11 »
Share

До речі, для коня, окрім тягача по Лавочному, є ще варіант відчепити кілька вагонів. Так, це менш вигідно, та дозволить їздити через гори.

Пропонуєте по Лавочному займатися розчепленням-зчепленням Тарпанів? Це якийсь новий рівень.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 6520


View Profile
« Reply #135 on: 25.11.20 , 13:11 »
Share

Я де я написав, що по Лавочному треба розчеплювати-зчеплювати Тарпани?
Перше
Що ще пропустили з обговорення:
1. ...;
2. Кінь -- не кореєць, його наче можна тягати локомотивом. Якщо не встані самостійно заїхати на перевал, то може є сенс проводити електровозом.

Або друге - зменшити схему до 7 або 8 вагонів.
« Last Edit: 25.11.20 , 13:11 by sergius » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10934


View Profile
« Reply #136 on: 25.11.20 , 14:11 »
Share

Так у ЕКр-а моторні тільки перший та останній.
Тим паче. Якщо відчепити півскаду, то з ними відчепиться ще й моторний хвіст, а який тоді в цьому сенс? Окрім головняка з об'єднанням магістралей та синхронізації обладнання.
Якщо відчепити пару вагонів, то навпаки ситуація тільки погіршиться, бо тоді доведеться їхати на одному моторному вагоні.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 6520


View Profile
« Reply #137 on: 25.11.20 , 14:11 »
Share

Щось вигадуєте від себе. Не пів складу, а один-два вагони з середини. Вони ніяк не мають вплинути на роботу коня.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10934


View Profile
« Reply #138 on: 25.11.20 , 14:11 »
Share

Тим паче. Наскільки взагалі таке можливо на шляху прямування? Ще й з пасажирами.
Logged
Nik UZ
Active user

Posts: 729


View Profile
« Reply #139 on: 25.11.20 , 14:11 »
Share

Люди не розуміють, бо фізично через перевал вони таки проїхали, кореєць важче, кінь легше.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... 53
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!