Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.10.21 , 21:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Обговорення Інтерсіті 745/746 Київ - Славсько "Лижний Експрес"

Pages: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... 53
Print
Author Topic: Обговорення Інтерсіті 745/746 Київ - Славсько "Лижний Експрес"  (Read 55872 times)
sergius
Club_access
Active user

Posts: 6520


View Profile
« Reply #140 on: 25.11.20 , 14:11 »
Share

Ще раз. Ніде не згадувалось, що треба на півшляху від'єднувати частину вагонів, та пускати коня з однією головою на гору. Навіть не розумію, де дав привід так думати. А виймається з середини складу 1-2 вагони, у депо. Та запускається на рейс вже зі скороченою схемою. Мінус -- менше потенційного доходу. Виправдання -- все-одно попит менший, не на усі 9 вагонів.

Мене зараз цікавила більше фізична можливість так проїхати.

Стосовно відношення до самого задуму існування ІС Київ - Мукачево/Ужгород -- скоріше нейтральне. Швидкісну мережу треба розвивати. Та на Закарпаття їхати трохи задовго. Тому чи треба рейс -- питання дискусійне. З врахуванням думки аборигенів.
Logged
www3
Active user

Posts: 1854


View Profile
« Reply #141 on: 25.11.20 , 14:11 »
Share

Просто объясните где и как предлагаете отцеплять. ЯТП в депо перед рейсом? Upd. Прочитал уже выше. Но и вправду читалось, что предлагаете расцеплять по Лавочному:)))
« Last Edit: 25.11.20 , 14:11 by www3 » Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 6520


View Profile
« Reply #142 on: 25.11.20 , 14:11 »
Share

Тут.
До речі, для коня, окрім тягача по Лавочному, є ще варіант відчепити кілька вагонів. Так, це менш вигідно, та дозволить їздити через гори.
Якось не передбачив, що можуть і на таке подумати. Лавечне згадувалось ще раніше, окремо. А з конем мався на увазі більш раціональний варіант ). Думку навіяло вчорашнє згадування про курсування корейців скороченою схемою.

Добре, Крымчанин UA и www3, вибачте за неоднозначність.

Nik UZ, в розумінні "важче проїхав". За таблицю -- дякую.
Logged
adul
Active user

Posts: 258


View Profile
« Reply #143 on: 25.11.20 , 15:11 »
Share

Тут.
До речі, для коня, окрім тягача по Лавочному, є ще варіант відчепити кілька вагонів. Так, це менш вигідно, та дозволить їздити через гори.
Якось не передбачив, що можуть і на таке подумати. Лавечне згадувалось ще раніше, окремо. А з конем мався на увазі більш раціональний варіант ). Думку навіяло вчорашнє згадування про курсування корейців скороченою схемою.

Добре, Крымчанин UA и www3, вибачте за неоднозначність.

Nik UZ, в розумінні "важче проїхав". За таблицю -- дякую.

Сергій, все норм підтримую Вас але в тому плані що для проходження перевалу треба прикуярити зпереду ВЛ10 і нехай тягне до сваляви собі спокійно і без проблем. Ось тобі і вихід, всеодно швидкість буде однакова там обмеження повсюду. По Сваляві хутко відчепити і вперед по рівнині. Це логічно і легко. Раніше з електропоїздами взимку на Закарпатті постійно так робили, і ніхто не плакав.
« Last Edit: 25.11.20 , 15:11 by adul » Logged
igloz
Active user

Posts: 159


View Profile
« Reply #144 on: 25.11.20 , 15:11 »
Share

Стосовно відношення до самого задуму існування ІС Київ - Мукачево/Ужгород -- скоріше нейтральне. Швидкісну мережу треба розвивати. Та на Закарпаття їхати трохи задовго.
А наскільки можливо проапгрейдити північний шлях до Львова, щоб там можна було їхати 200 км/г ? Якщо час від Києва до Львова стане 3.5 години, то на Закарпаття може вже буде і не задовго?
« Last Edit: 25.11.20 , 15:11 by igloz » Logged
adul
Active user

Posts: 258


View Profile
« Reply #145 on: 25.11.20 , 15:11 »
Share

Стосовно відношення до самого задуму існування ІС Київ - Мукачево/Ужгород -- скоріше нейтральне. Швидкісну мережу треба розвивати. Та на Закарпаття їхати трохи задовго.
А наскільки можливо проапгрейдити північний шлях до Львова, щоб там можна було їхати 200 км/г ? Якщо час від Києва до Львова стане 3.5 години, то на Закарпаття може вже буде і не задовго?

Ну це вже в ідеалі прямо. На Закарпатті перешита дорога із Вовче до Кольчино
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 6520


View Profile
« Reply #146 on: 25.11.20 , 16:11 »
Share

Імго, має сенс відлагодити колію на Львів до рівня 2012-2014 років (чи трохи ліпше), коли беззупинковий час руху корейця складав 4:55. А більш конкретніше зайнятись ділянками Львів - Сколе та Свалява - Ужгород. На першій, по максимуму попіднімати швидкості від 80-100 до 120-140. км/год. На другій -- вивчити можливість пропуску швидкісних складів по несуміщеній колії у обидва боки та приcкорити проходження того ж Чопа. Це буде доречно і для інших, простих ПДС на локомотивній тязі під ЧСами.
Logged
adul
Active user

Posts: 258


View Profile
« Reply #147 on: 25.11.20 , 16:11 »
Share

Імго, має сенс відлагодити колію на Львів до рівня 2012-2014 років (чи трохи ліпше), коли беззупинковий час руху корейця складав 4:55. А більш конкретніше зайнятись ділянками Львів - Сколе та Свалява - Ужгород. На першій, по максимуму попіднімати швидкості від 80-100 до 120-140. км/год. На другій -- вивчити можливість пропуску швидкісних складів по несуміщеній колії у обидва боки та приcкорити проходження того ж Чопа. Це буде доречно і для інших, простих ПДС на локомотивній тязі під ЧСами.
Абсолютно логічна думка, підтримую!
Logged
Vyacheslav
Active user

Posts: 392


View Profile
« Reply #148 on: 25.11.20 , 16:11 »
Share

Люди не розуміють, бо фізично через перевал вони таки проїхали, кореєць важче, кінь легше.
До речі, для коня, окрім тягача по Лавочному, є ще варіант відчепити кілька вагонів. Так, це менш вигідно, та дозволить їздити через гори.
Дивно, що кореєць важче. Він і потужніший, і тяга вища, і вагони коротші - краще вписуватись у криві повинен.
Цікаво було б порівняти Тарпан з лококрюком під 8-осним ЧС із дозволом на 160 км/год

На перевал Тарпан мав би нормально вилазити без додаткового електровоза - ЧС2 з 10 ЦМВ ніби нормально там їздять
Logged
Entony
Active user

Posts: 5641


View Profile
« Reply #149 on: 25.11.20 , 18:11 »
Share

І ще одна зміна. Додано зупинку у Сколе. І ще +4 хвилини до загального часу в дорозі.

Розклад підкоригували. Додали не +1 хвилину.
Не потрібно було робити "психологічні" 59 хв. з Києва. :)

Зустрічаємо новий (старий) швидкісний.

745 КИЇВ - СЛАВСЬКО з 15/12 до 17/01-2021 щоденно

Київ-Пас.            06:00
Коростень   07:31    07:32
Підзамче     11:00    11:01
Львів          11:09    11:20
Стрий          12:19     12:21
Славсько           13:16

Час в дорозі - 7 год. 16 хв.


745 КИЇВ - СЛАВСЬКО з 15/12 до 17/01-2021 щоденно

Київ-Пас.            05:59
Коростень   07:29    07:30
Підзамче     11:00    11:01
Львів          11:09    11:20
Стрий          12:19     12:21
Славсько           13:16

Час в дорозі - 7 год. 17 хв.

745 КИЇВ - СЛАВСЬКО з 15/12 до 17/01-2021 щоденно

Київ-Пас.            05:59
Коростень   07:29    07:30
Підзамче     11:00    11:01
Львів          11:09    11:20
Стрий          12:19     12:21
Сколе          12:50     12:52
Славсько           13:20

Час в дорозі - 7 год. 21 хв.

А тут виходить, що був запас часу.
Оборот по Славському тепер рівно 3 години.

746 СЛАВСЬКО - КИЇВ з 15/12 до 17/01-2021 щоденно

Славсько        16:20
Стрий        17:18  17:20
Львів        18:26  18:46
Підзамче    18:54   18:55
Коростень  22:22    22:23
Київ-Пас.        23:57    

Час в дорозі - 7 год. 37 хв.


746 СЛАВСЬКО - КИЇВ з 15/12 до 17/01-2021 щоденно

Славсько        16:20
Стрий        17:18  17:20
Львів        18:26  18:46
Підзамче    18:54   18:55
Коростень  22:24    22:25
Київ-Пас.        23:57    

Час в дорозі - 7 год. 37 хв.

Тут лише по Коростеню добавили 2 хвилин.


746 СЛАВСЬКО - КИЇВ з 15/12 до 17/01-2021 щоденно

Славсько        16:20
Сколе        16:49   16:51
Стрий        17:18  17:20
Львів        18:26  18:46
Підзамче    18:54   18:55
Коростень  22:24    22:25
Київ-Пас.        23:57    

Час в дорозі - 7 год. 37 хв.

Додали зупинку у Сколе. В сторону Славського запасу вже не було, а от зі Славського знайшли ще запас по часу.
« Last Edit: 25.11.20 , 18:11 by Entony » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... 53
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!