Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.10.21 , 20:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Обговорення Інтерсіті 745/746 Київ - Славсько "Лижний Експрес"

Pages: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 ... 53
Print
Author Topic: Обговорення Інтерсіті 745/746 Київ - Славсько "Лижний Експрес"  (Read 55863 times)
www3
Active user

Posts: 1854


View Profile
« Reply #170 on: 03.12.20 , 08:12 »
Share

Просто Ваш розклад, це розклад залізничника, а не пассажира ) 3 години у Славському це мало нормального обороту по Мукачево електричці тому тут тільки один варіант приходить на думку. Один 4х вагонний склад 6.30Л-9.00С-11.00М-13.00С-15.00М-16.00У-17.00М-19.00С-21.30Л. Другий склад:. 7.30Л-10.00С-12.00М-13.00У-14.00М-16.00С-18.00М-20.00С-22.30Л. Думаючи як "господарник", є ризик, що всі рейси не будуть заповнені, але поїздити місяць в сезон призначити можна, а далі польові результати покажуть , що й до чого.
Logged
sean
Active user

Posts: 5923


View Profile
« Reply #171 on: 03.12.20 , 09:12 »
Share

Зараз Вам Кримчанин розкаже :)
Logged
adul
Active user

Posts: 258


View Profile
« Reply #172 on: 03.12.20 , 09:12 »
Share

Маю лише думку що ці умніки не призначають щоб якимось чином логічним або не логічним прив'язати до цього ІС+. Епл-2т , досить устарівший собакен, і думаю сильно терпіти пересадки не будуть, хоч і усвідомлюю що тут немає нічого важкого, але це проблематично для пасажирів, при можливості не здійснювати пересадку або оминати перспективу пересадки, всі не бомжі, у яких є гроші на ІС+ будуть робити саме так!
Logged
opex
Active user

Posts: 12653


View Profile
« Reply #173 on: 03.12.20 , 10:12 »
Share

В Славском УЗ на руку, что шоссе не рядом, пересесть на автобусы не получится.
Хотя ходили слухи, что будут пробивать дорогу через перевал от Славского в Воловецкий район.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10934


View Profile
« Reply #174 on: 03.12.20 , 10:12 »
Share

Зараз Вам Кримчанин розкаже :)
Я вже розказав, почитайте вище)))
Logged
Entony
Active user

Posts: 5641


View Profile
« Reply #175 on: 03.12.20 , 10:12 »
Share

Щось таке хочуть зробити.

Для забезпечення вивозу пасажирів з під поїзда № 745 Київ – Славсько розроблено графік руху додаткових приміських поїздів № 6504/6525 Лавочне – Славсько – Ужгород відправленням зі станції Лавочне о 12 год. 59 хв. прибуття Славсько о 13 год. 10 хв., далі відправленням зі станції Славсько о 13 год.40 хв. прибуття на станцію Ужгород о 17 год. 15 хв. з наступними зупинками: Лавочне, Бескид, Скотарське,Воловець, Свалява, Карпати, Мукачеве (15.32-15.38), Ключарки, Страбичово, Баркасово, Батьово, Есень,Чоп-Пас., Струмкiвка. Час в дорозі до ст. Мукачеве складе 1.52, до ст. Ужгород 3.35.

У зв’язку з тим, що час в русі від Ужгорода до Мукачеве залізничним транспортом складає 1 год. 40 хв., а автотранспортом приблизно 40 хв., з метою забезпечення підвозу пасажирів на поїзд Інтерсіті+ № 746 Славсько – Київ без задіяння додаткового складу електропоїзда замість приміського поїзда сполученням Ужгород – Славсько від приміського поїзда № 6541/6542 Сянки – Ужгород – Мукачеве який прибув на станцію Мукачеве о 10 год. 36 хв., призначити приміський поїзд № 6510 сполученням Мукачеве – Славсько відправленням зі станції Мукачеве о 14 год. 03 хв. прибуття на станцію Славсько о 15 год. 51 хв. з зупинками по станціях Карпати, Свалява, Воловець, Скотарське, Бескид, Лавочне. Час в дорозі від ст. Мукачеве до ст. Славсько складе 1.48.

Зазначені перевезення будуть здійснюватися окремими двома складами електропоїздів типу ЕПЛ2Т у 4-х вагонному виконанні (492 місця).
Logged
Entony
Active user

Posts: 5641


View Profile
« Reply #176 on: 03.12.20 , 10:12 »
Share

Розглядають можливість призначити швидку приміську Славсько - Ужгород з узгодженням з 745/746, але водночас зворотньо лише як Мукачево - Славсько під "Лижний експрес". Склад має бути 4-вагонка ДЕЛ.
Хто, що думає про це призначення?
Я б так зробив:
Львів 16:41 - Мукачево 20:45
Мукачево 12:20 - Славсько 14:20
Славсько 15:20 - Ужгород 18:55
Ужгород 05:13 - Львів 10:59
Якраз оборот 2-ма електричками вийде.
А як придумають причетні, хз.

Це оборот не поганий, але я б вже краще тоді повноцінно відновив 829/830 до Ужгорода і кинув в оборот інший 4-вагонний склад як Ужгород - Славсько - Ужгород з номером 831/832, розмін був би собі по Ужгороді.
Можливо є сенс трохи змістити прибуття/відправлення по Славському.
І взагалі краще нехай буде якийсь 800, ніж проста 6000. Хоча якось зможуть побачити реальну статистику заповнюваності.
Logged
adul
Active user

Posts: 258


View Profile
« Reply #177 on: 03.12.20 , 11:12 »
Share

Це буде повне фіаско, навіть цікаво наскільки ці плани будуть здійснені, на кого розраховані ці підвози? Ну поясніть на туриста з Києва чи Львова які прямують до Закарпаття? На студента із Закарпаття? На регулярних пасажирів 29-го? 81-го ? На постійний трафік Уж/Мук - Львів?
Logged
smts
User

Posts: 75


View Profile
« Reply #178 on: 03.12.20 , 11:12 »
Share

Щось таке хочуть зробити.

Для забезпечення вивозу пасажирів з під поїзда № 745 Київ – Славсько розроблено графік руху додаткових приміських поїздів № 6504/6525 Лавочне – Славсько – Ужгород відправленням зі станції Лавочне о 12 год. 59 хв. прибуття Славсько о 13 год. 10 хв., далі відправленням зі станції Славсько о 13 год.40 хв. прибуття на станцію Ужгород о 17 год. 15 хв. з наступними зупинками: Лавочне, Бескид, Скотарське,Воловець, Свалява, Карпати, Мукачеве (15.32-15.38), Ключарки, Страбичово, Баркасово, Батьово, Есень,Чоп-Пас., Струмкiвка. Час в дорозі до ст. Мукачеве складе 1.52, до ст. Ужгород 3.35.

У зв’язку з тим, що час в русі від Ужгорода до Мукачеве залізничним транспортом складає 1 год. 40 хв., а автотранспортом приблизно 40 хв., з метою забезпечення підвозу пасажирів на поїзд Інтерсіті+ № 746 Славсько – Київ без задіяння додаткового складу електропоїзда замість приміського поїзда сполученням Ужгород – Славсько від приміського поїзда № 6541/6542 Сянки – Ужгород – Мукачеве який прибув на станцію Мукачеве о 10 год. 36 хв., призначити приміський поїзд № 6510 сполученням Мукачеве – Славсько відправленням зі станції Мукачеве о 14 год. 03 хв. прибуття на станцію Славсько о 15 год. 51 хв. з зупинками по станціях Карпати, Свалява, Воловець, Скотарське, Бескид, Лавочне. Час в дорозі від ст. Мукачеве до ст. Славсько складе 1.48.

Зазначені перевезення будуть здійснюватися окремими двома складами електропоїздів типу ЕПЛ2Т у 4-х вагонному виконанні (492 місця).


Цікаво чого не можна в 12:20 відправляти так само цей електропоїзд з Ужгороду на Славське, якщо вечером до Ужгорода їде, а зранку як нічого нема з тої сторони так ні? Краще мабуть переганяти пусті склади поїздів як з пасажирами?) Не думаю що ці два електропоїзди будуть повязані із діючими приміським в обороті тим паче що коли все повідміняне під час карантину і навряд ще буде відновлено знову!
Logged
www3
Active user

Posts: 1854


View Profile
« Reply #179 on: 03.12.20 , 11:12 »
Share

Ух ти, а ЕПЛ їздили на ділянці Сянки-Ужгород хоча б колись?
П.С. так тоді вже логічно відновлювати 4 пару на ділянці Сянки - Ужгород. Тоді ЕПЛ ввечері далі на Сянки йде і вранці повертається  тим самим 6541\6542. Відповідно тоді далі після відправлення  ІС+ є логічним  відправляти її на Львів графіком 7002. Водночас 6187 обрізати по Лавочному аби обертатися на 6510. Інакше це будуть не зрозумілі засилки по горам.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 ... 53
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!