Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.11.20 , 19:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Обговорення Інтерсіті 745/746 Київ - Славсько "Лижний Експрес"

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Print
Author Topic: Обговорення Інтерсіті 745/746 Київ - Славсько "Лижний Експрес"  (Read 2628 times)
sean
Active user

Posts: 5216


View Profile
« Reply #20 on: 19.11.20 , 16:11 »
Share

Так, варіант. Забув, що у них теж є регіоналки. Безумовно, графісти без проблем вибудують нові графіки і обороти - аби пакс був задоволений :)
Logged
W_777
Active user

Posts: 659


View Profile
« Reply #21 on: 19.11.20 , 17:11 »
Share

Наверное не лишним бы было его и к Дарнице дотянуть. Все таки многим киевлянам поближе будет с лыжами на Дарницу, чем на Киев-Пасс
Logged
Entony
Active user

Posts: 4786


View Profile
« Reply #22 on: 19.11.20 , 17:11 »
Share

Почнемо з того, що від початку подання ідеї я відразу уточнював, що потрібно узгодити по Славському пересадку в сторону Мукачево/Ужгорода. І звісно призначити не звичайну 6000 електричку, а щось швидкісне типу 7000, або 800, або й якийсь регіональний поїзд.

Автобуси Flixbus по маршруту Київ - Ужгород їздять і нічого якось пасажири висиджують 12 годин в дорозі: https://shop.flixbus.ua/search?departureCity=183cda51-3912-4707-95af-05238cd58ab8&arrivalCity=40e2773c-8646-11e6-9066-549f350fcb0c&route=%D0%9A%D0%B8%D1%97%D0%B2-%D0%A3%D0%B6%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B4&rideDate=16.12.2020&adult=1&_locale=uk&features%5Bfeature.darken_page%5D=0&currency=UAH&_sp=4a0c88ee-03c0-40f7-806d-55f9ca3bb8ca#

Як казала Сердючка: "сидять і не жужать" :)

Аналогічно може бути по Славському пересадка з Хюндая на інший регіональний і за 12 годин (а то й швидше) можна проїхатись денно з Києва до Ужгорода. Плюс поїзд Славсько - Ужгород матиме зупинки у Воловці, Сваляві та Мукачево. Водночас в автобусному рейсі Київ - Ужгород після Львова відразу Ужгород.
В кожного буде вибір як їхати, денно з пересадкою по Славському, або звичайним нічним поїздом.
« Last Edit: 19.11.20 , 17:11 by Entony » Logged
sean
Active user

Posts: 5216


View Profile
« Reply #23 on: 19.11.20 , 17:11 »
Share

Нічо не зрозумів з цього потоку слів.
Logged
Entony
Active user

Posts: 4786


View Profile
« Reply #24 on: 19.11.20 , 17:11 »
Share

Ну спробуйте. У вас все вийде. :)
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5219


View Profile
« Reply #25 on: 19.11.20 , 17:11 »
Share

У нас народ, у умовно дорогому сегменті, не звик їздити з пересадками. Так, є випадки, коли без них не обійтися. Але на то і дають добрі гроші, щоб дупу довезли пошвидше і зручно.

Що ще пропустили з обговорення:
1. Перець дуже хоче підлагоджувати ДС3. Якщо таки здійснить намічене, то можна поставити питання, щоб було подовження до Мукачеве у вигляді лококрюка з незначним збільшенням часом руху;
2. Кінь -- не кореєць, його наче можна тягати локомотивом. Якщо не встані самостійно заїхати на перевал, то може є сенс проводити електровозом.
Logged
Entony
Active user

Posts: 4786


View Profile
« Reply #26 on: 19.11.20 , 18:11 »
Share

Можливо і так. Можливо в майбутньому, аналогічно як 749/750 - 7/8, можна буде зробити щось типу Київ - Мукачево.
Просто на даний час кращого чим пересадка по Славському не придумаєш. Є можливість дозаповнити швидкісний.
Якщо вже призначають на щодень 745/746, то нехай цей експеримент буде вже повноцінним.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10008


View Profile
« Reply #27 on: 19.11.20 , 18:11 »
Share

Таке собі задоволення пересідати з ІС до груників в засцяну.
А чим погані приміські у Груників?
Це ж не гадюшники депо Дніпро.
Вчора їхали двома приміськими Львів - Тернопіль, спочатку ранковою Піздзамче - Злочів, потім вечірньою Злочів - Тернопіль.
Ладно, ранкова була ЕР9М-388 у 8-вагонному складі після недавнього КВРу на КЕВРЗ. А ось вечірня була 4-вагонна збірна солянка ЕР9П випуску 60-х років з дерев'яними лавками та з незакриваючимися щільно дверями до тамбурів. Але це не вплинуло на якість поїздки ажніяк.
Тепло (ми усі, в тому 2-річна дитина їхали без верхнього одягу), ніхто по тамбурах не палив, туалети та умивальники заправлені водою. Якщо по Злочіву й мали запізнення 8 хвилин, то в Чорнобиль-Пас. проїхали на 2 хвилини раніше.
Квитки та посвідчення теж перевіряли досить ретельно.
Тому, не бачу тут нічого саркастичного. враховуючи, що приміська буде зупинятися по дрібних зупинках у туристичній місцевості.
Можливо, карантин пішов груникам на користь....
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5219


View Profile
« Reply #28 on: 19.11.20 , 18:11 »
Share

Різні рівні. Так то можна зробити, однак для рядового заможного пакса це буде "нє по понятіям".
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5627


View Profile
« Reply #29 on: 19.11.20 , 18:11 »
Share

Не будет. Но надо же с чего-то начинать, раз ПДС так не подвяжутся.

Таке собі задоволення пересідати з ІС до груників в засцяну.
А чим погані приміські у Груників

Они не все плохие там. Но те, что к тернопольскому порту приписаны, имхо ужасны, что вы и сами подтверждаете своим описанием. Особенно если сравнить ценник за км с другими феодами.

Интересно видеть, что восстановлено пассажирское сообщение с ЧАЭС. В принципе логично, туристически привлекательный объект.

Тепло (ми усі, в тому 2-річна дитина їхали без верхнього одягу), ніхто по тамбурах не палив, туалети та умивальники заправлені водою. Якщо по Злочіву й мали запізнення 8 хвилин, то в Чорнобиль-Пас. проїхали на 2 хвилини раніше.
« Last Edit: 19.11.20 , 18:11 by Emblaze » Logged
Tags:
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!