Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.10.21 , 20:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Обговорення Інтерсіті 745/746 Київ - Славсько "Лижний Експрес"

Pages: 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 53
Print
Author Topic: Обговорення Інтерсіті 745/746 Київ - Славсько "Лижний Експрес"  (Read 55861 times)
sergius
Club_access
Active user

Posts: 6520


View Profile
« Reply #200 on: 07.12.20 , 02:12 »
Share

Обмеження 50 км/год, і стосується тільки корейця.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1754


View Profile
« Reply #201 on: 07.12.20 , 10:12 »
Share


не в цьому випадку, Ху буде коштувати дорожче як ІС без плюса, ніж як ІС+, цю ідіотську логіку так і не змінили
Изменили.
Посмотрите на завтра на 740 ИС Кривой Рог - Киев и 733 или 731 ИС+ Пятихатки - Киев. ИС+ стоит дороже.
Кстати, а что это за вагон #3 второго класса в 740, который стоит дороже двух других вагонов 2 класса???


Тут про різні склади мова. Там, здається, річ була саме в тому, що Ху та Тарпан коштують як ІС дорожче через ідіотські множники.
В діючому наказі зараз так: https://prnt.sc/vxbiud
Посилання на наказ: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0577-18#Text
Logged
adul
Active user

Posts: 258


View Profile
« Reply #202 on: 07.12.20 , 13:12 »
Share

Все одно не розумію в чому катастрофа причепити спереду локомотив? В Європі добра половина інетерсіті потягів так їздить. Я про тягни-штовхай.
В Гюндяя зчеплення не СА-3, а Шарфенберга. Тому для приєднання локомотива потрібен перехідник. І якщо тягнути через цей перехідник, то, якщо не помиляюсь, є обмеження по швидкості 30км/год.

Та ніхто не описував що потрібно обов'язково хундай, чи тарпан, може бути щось типу коня без однієї голови, але приєднати до нього спереду/позаду ДС3 і всьо канфетка. Готовий ІС+
Logged
opex
Active user

Posts: 12653


View Profile
« Reply #203 on: 07.12.20 , 14:12 »
Share

ДС3 і всьо канфетка. Готовий ІС+

ДС3 якщо і підніме пантограф західніше Львова, то лише один раз.
Logged
Nik UZ
Active user

Posts: 729


View Profile
« Reply #204 on: 07.12.20 , 14:12 »
Share

ДС3 і всьо канфетка. Готовий ІС+

ДС3 якщо і підніме пантограф західніше Львова, то лише один раз.
Для этого даже обкатанные бригады есть
Logged
adul
Active user

Posts: 258


View Profile
« Reply #205 on: 07.12.20 , 18:12 »
Share

ДС3 і всьо канфетка. Готовий ІС+

ДС3 якщо і підніме пантограф західніше Львова, то лише один раз.

Можна модифікувати
« Last Edit: 07.12.20 , 18:12 by adul » Logged
Антон777
Active user

Posts: 209


View Profile
« Reply #206 on: 07.12.20 , 19:12 »
Share

(сквозь истерический смех и слёзы) Я надеюсь вы сейчас это не серьёзно?
Logged
Nik UZ
Active user

Posts: 729


View Profile
« Reply #207 on: 07.12.20 , 19:12 »
Share

ДС3 і всьо канфетка. Готовий ІС+

ДС3 якщо і підніме пантограф західніше Львова, то лише один раз.

Можна модифікувати
Случай под Люботином
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 6520


View Profile
« Reply #208 on: 07.12.20 , 20:12 »
Share

ДС3 і всьо канфетка. Готовий ІС+

ДС3 якщо і підніме пантограф західніше Львова, то лише один раз.
Для этого даже обкатанные бригады есть
Logged
Nik UZ
Active user

Posts: 729


View Profile
« Reply #209 on: 07.12.20 , 20:12 »
Share

ДС3 і всьо канфетка. Готовий ІС+

ДС3 якщо і підніме пантограф західніше Львова, то лише один раз.
Для этого даже обкатанные бригады есть

Один человек спрашивает другого: "Слушай, а какой ток в розетке?"
Другой отвечает: "Переменный"
- а почему ты так думаешь?
- так видишь как провода скручены.
- а на железной дороге тогда какой?
- постоянный, посмотри какие рельсы прямые.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 53
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!