Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.10.21 , 16:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Обговорення Інтерсіті 745/746 Київ - Славсько "Лижний Експрес"

Pages: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 ... 53
Print
Author Topic: Обговорення Інтерсіті 745/746 Київ - Славсько "Лижний Експрес"  (Read 56104 times)
adul
Active user

Posts: 258


View Profile
« Reply #210 on: 07.12.20 , 22:12 »
Share

ДС3 і всьо канфетка. Готовий ІС+

ДС3 якщо і підніме пантограф західніше Львова, то лише один раз.
Для этого даже обкатанные бригады есть

Один человек спрашивает другого: "Слушай, а какой ток в розетке?"
Другой отвечает: "Переменный"
- а почему ты так думаешь?
- так видишь как провода скручены.
- а на железной дороге тогда какой?
- постоянный, посмотри какие рельсы прямые.
Жарти жартами а сучасні інвертори це вже не 2008 рік. Технології суттєво здешевшали.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 13016


View Profile
« Reply #211 on: 08.12.20 , 15:12 »
Share

Жарти жартами а сучасні інвертори це вже не 2008 рік. Технології суттєво здешевшали.
Три рази "бугага". Тут коня не можуть довести до ладу, щоб він нормально їздив на двосистемних ділянках, а ви про "суттєво здешевшали". Мабуть таки оті самі "дешеві" інвертори ставлять, що він лише під змінним струмом нормально їздить, а як тільки на постійний - одразу глюки.
Logged
igloz
Active user

Posts: 173


View Profile
« Reply #212 on: 08.12.20 , 17:12 »
Share

Може він тролить?
adul, якщо навіть якось вдасться переробити ДС3 на постійний струм, його потім все одно потрібно випробовувати, сертифікувати... Це все одно вийде як розробка нового електровозу.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 13016


View Profile
« Reply #213 on: 08.12.20 , 18:12 »
Share

igloz, то все фігня! Головне ж - інвертори здешевіли! а пан(і) adul згоден(на) продати їх УЗ по "здешевілому" прайсу ;)
Logged
Vyacheslav
Active user

Posts: 392


View Profile
« Reply #214 on: 08.12.20 , 20:12 »
Share

Тут коня не можуть довести до ладу, щоб він нормально їздив на двосистемних ділянках, а ви про "суттєво здешевшали". Мабуть таки оті самі "дешеві" інвертори ставлять, що він лише під змінним струмом нормально їздить, а як тільки на постійний - одразу глюки.
І після цьогорічних капремонтів також проблеми? І, власне, самим інверторам пофіг, який струм в КМ, це питання вирішується до них
« Last Edit: 08.12.20 , 20:12 by Vyacheslav » Logged
Vyacheslav
Active user

Posts: 392


View Profile
« Reply #215 on: 08.12.20 , 20:12 »
Share

Это все со слов, как порванные Хундаем провода по Пересечному, и распоротый кузов в 2012- фантазии,
Ну, по Видубичах Хюндай КМ клав, і взагалі, проблеми з його пантографами були регулярно, доки їх усі не замінили на інші (ліцензійний Леков на оригінальний Леков?). А про пантографи, видрані з дахом КВБЗ тільки нещодавно лякав.
Logged
Entony
Active user

Posts: 5651


View Profile
« Reply #216 on: 09.12.20 , 10:12 »
Share

Повертаємось у русло теми. :)
Нова пропозиція по узгодженій пересадці із 745/746.
Львівська пропонує призначити новий регіонал 821/822 Львів - Ужгород - Львів.
Зі Львова орієнтовно в 11:00, дальше Славсько 13:10 - 13:38, Ужгород в 16:50 (без заїзду в Чоп).
З Ужгорода (без заїзду в Чоп) в 12:50, Славсько близько 16:00, Львів 18:56.
По факту 745 приїжджає в Славсько із Києва в 13:20, де його вже чекає Львів - Ужгород. Майже 18 хвилин на пересадку. Можна ще за глінтвейном збігати :)
Зворотно 822 з Ужгорода проходить Славсько близько 16:00 і виїжджає перед 746, дальше буде десь обгон.
Зупинки плануються лише по великих станціях, типу Свалява, Воловець, Мукачево.
Час доїзду зі Славського до Ужгорода (без Чопа) 3 год. 10 хв. орієнтовно.

Моя особиста думка: нехай вже буде так. Те, що пропонувалось раніше із приміськими точно не краща ідея.
З мінусів: пан П. не дуже хоче конкуренції 821/822 із 745/746 на ділянці Львів - Славсько - Львів. Я його переконував, що на 745/746 львів'яни і так не будуть їздити через ціну, ні зі Львова до Славського, ні зі Львова до Сколого, ні зі Львова до Стрия. Тому це не залежить чи буде курсувати 821/822 чи не буде.
« Last Edit: 09.12.20 , 10:12 by Entony » Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1755


View Profile
« Reply #217 on: 09.12.20 , 10:12 »
Share

На цю б зв'язку ще єдиний квиток продавати.
Logged
Entony
Active user

Posts: 5651


View Profile
« Reply #218 on: 09.12.20 , 10:12 »
Share

Погоджуюсь, але навряд чи це вийде.
Logged
Entony
Active user

Posts: 5651


View Profile
« Reply #219 on: 09.12.20 , 10:12 »
Share

Трохи ще попередньої таємної інформації: планують гарненьку рекламу вокзалу Славська і зі складом Хюндая теж щось цікаве має бути.
Поки не можу офіційно публікувати. Але думаю багатьом цінителям залізничних фотозйомок це має сподобатись. :)
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 ... 53
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!