Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.10.21 , 16:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Обговорення Інтерсіті 745/746 Київ - Славсько "Лижний Експрес"

Pages: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 ... 53
Print
Author Topic: Обговорення Інтерсіті 745/746 Київ - Славсько "Лижний Експрес"  (Read 56105 times)
igloz
Active user

Posts: 173


View Profile
« Reply #220 on: 09.12.20 , 10:12 »
Share

Розфарбують?
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10943


View Profile
« Reply #221 on: 09.12.20 , 11:12 »
Share

На цю б зв'язку ще єдиний квиток продавати.
Ну це вже таке....
Коли не було ЕПД на 800-ті, так це було дуже суттєво, зараз - буде - ок, ні - теж не проблема....
Он Криклій та Ко зробила свої єдині квитки, де комісія така, що окремі дешевші....
Logged
www3
Active user

Posts: 1861


View Profile
« Reply #222 on: 09.12.20 , 11:12 »
Share

А який планється оборот цього ЕПК? Бо по Львову він ще може кудись катнутись, а що ж тоді по Ужгороду.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1755


View Profile
« Reply #223 on: 09.12.20 , 11:12 »
Share

На цю б зв'язку ще єдиний квиток продавати.
Ну це вже таке....
Коли не було ЕПД на 800-ті, так це було дуже суттєво, зараз - буде - ок, ні - теж не проблема....
Он Криклій та Ко зробила свої єдині квитки, де комісія така, що окремі дешевші....

чи багато людей знатимуть про таку можливість доїхати?
якби за запитом Київ - Мукачево одразу відображалась можливість проїзду з узгодженою пересадкою, то частка таких людей зросла б, хай і не до великої кількості
Logged
Entony
Active user

Posts: 5652


View Profile
« Reply #224 on: 09.12.20 , 11:12 »
Share

А який планється оборот цього ЕПК? Бо по Львову він ще може кудись катнутись, а що ж тоді по Ужгороду.

Точного обороту не знаю. Знаю лише, що як і планували попередньо це має бути два склади по 4 вагони. Так розумію, що після прибуття до Ужгорода, вона ще кудись поїде, типу Ужгород - Мукачево чи Ужгород - Чоп. Або, можливо, буде просто відстоюватись по Ужгороді та й все.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 13016


View Profile
« Reply #225 on: 09.12.20 , 11:12 »
Share

Ну, по Видубичах Хюндай КМ клав, і взагалі, проблеми з його пантографами були регулярно, доки їх усі не замінили на інші (ліцензійний Леков на оригінальний Леков?). А про пантографи, видрані з дахом КВБЗ тільки нещодавно лякав.
У Хю проблем в перший рік експлуатації було овердофіга. Але наразі вони всі вирішені. І взагалі у виробників Хю і коня трошки різні підходи. У Хю "вам треба правка? Ок, вносимо" У коня "Яка ще нафіг правка? Їде ж! Чого домахалися?" Приблизно так воно і є. Така сама фігня свого часу була з ЕПЛками - з 500+ зауважень по результатам експлуатації було усунено 15(!) Все інше - "так їде ж!" А потім дивуються "а чому ми не купуємо українське?" Дійсно, чому?
Logged
opex
Active user

Posts: 12667


View Profile
« Reply #226 on: 09.12.20 , 12:12 »
Share

Дійсно, чому?

Зате зараз, таааак продажі еплок ідуть, кажуть, вже тисячний поїзд на обкатці :)))))
Logged
snookerok
Active user

Posts: 1029


View Profile
« Reply #227 on: 09.12.20 , 12:12 »
Share

Львівська пропонує призначити новий регіонал 821/822 Львів - Ужгород - Львів.
Зі Львова орієнтовно в 11:00, дальше Славсько 13:10 - 13:38, Ужгород в 16:50 (без заїзду в Чоп).
З Ужгорода (без заїзду в Чоп) в 12:50, Славсько близько 16:00, Львів 18:56.
Дуже великий час в дорозі (для тих хто їде зі Львова), враховуючи відсутність Чопа. 829 їздив ~5:45 із заїздом в Чоп. ЦІкаво така довга стоянка у Славську - це страхуються від запізнення ІС+?
Logged
Entony
Active user

Posts: 5652


View Profile
« Reply #228 on: 09.12.20 , 12:12 »
Share

18 хвилин на пересадку мені здається це норм.
Тим більше 822 завжди буде дочікуватись поки приїде 745 з Києва. Навіть, якщо із запізненням.
Давайте порахуємо час в дорозі 745/746 + 821/822.
Київ - Славсько + Славсько - Мукачево: 7 год. 21 хв. + 1 год. 50 хв. отримуємо 9 год. 11 хв. для Київ - Мукачево.                    
Київ - Славсько + Славсько - Ужгород:  7 год. 21 хв. + 3 год. 12 хв. отримуємо 10 год. 33 хв. для Київ - Ужгород.
Вроді  Ніби :)  все правильно порахував.
Поки такий варіант найшвидший для сполучення Київ - Ужгород та Київ - Мукачево.
Напишу ще щоб по максимуму найшвидше прокладали 821/822.
Якщо мені не зраджує пам'ять, то гіпотетичний ІС чи ІС+ Київ - Мукачево теж планують приблизно за 9 годин їзди, коли буде готова інфраструктура та відповідний склад поїзда буде в УЗ.
« Last Edit: 09.12.20 , 13:12 by Entony » Logged
sean
Active user

Posts: 5923


View Profile
« Reply #229 on: 09.12.20 , 13:12 »
Share

Вроді все правильно порахував.
train urself pls
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 ... 53
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!