Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
27.01.22 , 21:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Обговорення Інтерсіті 745/746 Київ - Славсько "Лижний Експрес"

Pages: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 ... 58
Print
Author Topic: Обговорення Інтерсіті 745/746 Київ - Славсько "Лижний Експрес"  (Read 66416 times)
www3
Active user

Posts: 1995


View Profile
« Reply #250 on: 11.12.20 , 10:12 »
Share

>Похоже, что это ЭРка, а не ЭПЛка.

Учитывая что ремонт последних 3 года как проходило 3 ЭРки, а на Трускавец нынче ездит аж одна, вполне возможно и такое.
Logged
VSK
Active user

Posts: 1201


View Profile
« Reply #251 on: 11.12.20 , 11:12 »
Share

821/822 Львів - Ужгород можна продовжити до Львова через Сянки:

821 Львів - Мукачево - Ужгород - Сянки - Львів
Львів        --     11:00
Мукачево   15:25    15:28
Ужгород    16:45    17:00
Сянки      19:20    19:22
Львів      22:20


821 Львів - Сянки - Ужгород - Мукачево - Львів
Львів        --     07:00
Сянки      10:00    10:02
Ужгород    12:25    12:45
Мукачево   14:09    14:12
Львів      18:56

Шикарна пропозиція. Ну і як говорили вище, про райцентр не можна забувати
Logged
mann
Active user

Posts: 383


View Profile
« Reply #252 on: 11.12.20 , 11:12 »
Share

Ще цікавий нюанс, як планують приймати Хюндай та електричку? На, які саме колії.
Треба буде "відкопати" з архіву ТРА станції Славсько.
Знаю точно, що від вокзалу є 1 колія, дальше йде 2 колія (острівна платформа), 3 колія, і 4 (яка в не дуже "хорошому" стані).
2 і 3 колія основні. Всі поїзди, електрички тут зупиняються.

Наверняка, Хю примут на 1-й, где он и будет стоять до самого отправления обратно, а электричка будет его ждать на 3-м. Кому на пересадку — только через пешеходный мост, так как 9 вагонов Хюндая в любом случае наземный переход на вторую платформу перекроют. Если сделать наоборот, то 6-вагонную электричку можно остановить перед переходом, обеспечив тем самым удобную пересадку без необходимости карабкаться на мост. Но Хюндай в таком случае нужно будет куда-то с главного пути убрать.
« Last Edit: 11.12.20 , 12:12 by mann » Logged
bliskun
User

Posts: 49


View Profile
« Reply #253 on: 11.12.20 , 12:12 »
Share

821/822 Львів - Ужгород можна продовжити до Львова через Сянки:

821 Львів - Мукачево - Ужгород - Сянки - Львів
Львів        --     11:00
Мукачево   15:25    15:28
Ужгород    16:45    17:00
Сянки      19:20    19:22
Львів      22:20


821 Львів - Сянки - Ужгород - Мукачево - Львів


Львів        --     07:00
Сянки      10:00    10:02
Ужгород    12:25    12:45
Мукачево   14:09    14:12
Львів      18:56

Шикарна пропозиція. Ну і як говорили вище, про райцентр не можна забувати

Як на мене то пропозиція хороша, тільки 13/14 на дільниці Львів Сянки Ужгород загубить трохи пасажирів.
Logged
Vova
Active user

Posts: 165


View Profile
« Reply #254 on: 11.12.20 , 12:12 »
Share

Розклад дуже хороший виходить для лижників і туристів які їдуть в ті края)
Logged
dots2004
Active user

Posts: 407


View Profile
« Reply #255 on: 11.12.20 , 12:12 »
Share

Такий поїзд був до середини 60-х років № 61/62 і дзеркальний № 91/92 Львів - Львів, так що все нове це...
Logged
dots2004
Active user

Posts: 407


View Profile
« Reply #256 on: 11.12.20 , 12:12 »
Share

Станція Славсько
https://drive.google.com/file/d/18kG31iaNSwLP-h79r09PduRqlKKGBjkf/view?usp=sharing
Logged
Entony
Active user

Posts: 6197


View Profile
« Reply #257 on: 11.12.20 , 12:12 »
Share

Спробую ось в такому вигляді показати ТРА станції Славсько.



Щодо складів 821/822, то дійсно напевне буде склад відремонтованої останніми роками ЕР-ки. Але вона була із 10 вагонів. Може розділять на два склади і добавлять по два вагони з інших складів і так вийде 2 склади по 6 вагонів. :)
« Last Edit: 11.12.20 , 12:12 by Entony » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 11305


View Profile
« Reply #258 on: 11.12.20 , 13:12 »
Share

Еге. А голови де візьмуть? - :)))

Згідно схеми, то з ймовірністю 90% 745/746 будуть приймати до перону. В принципі це не тільки зручно технологічно, а ще й для пассажирів, бо для більшості пасажирів Славсько буде кінцевим пунктом мандрівки, й коли поїзд прибува до перону це й зручніше для пасажирів, й безпечніше для тих самих пасажирів.
Це так само, як і 41/42 коли по Дніпру приймали до однієї платформи з 825/826, де була узгоджена пересадка.
Зараз 825/826 немає, тому 41/42 приймають на 1 колію вокзала Дніпро. Що, в свою чергу набагато зручніше для кількасот пасажирів, які не повинні спускатися в перехід, ніж для двох десятків пасажирів, які їхали на Покровськ. Задля цього краще б додали ще 10 хвилин на цю пересадку.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 6462


View Profile
« Reply #259 on: 11.12.20 , 14:12 »
Share

Це так само, як і 41/42 коли по Дніпру приймали до однієї платформи з 825/826, де була узгоджена пересадка.
Зараз 825/826 немає, тому 41/42 приймають на 1 колію вокзала Дніпро. Що, в свою чергу набагато зручніше для кількасот пасажирів, які не повинні спускатися в перехід, ніж для двох десятків пасажирів, які їхали на Покровськ. Задля цього краще б додали ще 10 хвилин на цю пересадку.

Це трохи оффтоп,  але пасажирів,  які  пересідали з 41/42 на 825/826 було  значно  більше  ніж два десятки.
І я й інші люди  писали  про це громадянину П. в коментарях на фейсбуці не один раз. 
Але мабуть він слухає лише пана Entony)))

Logged
Tags:
Pages: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 ... 58
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!