Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.01.21 , 15:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Обговорення Інтерсіті 745/746 Київ - Славсько "Лижний Експрес"

Pages: 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43
Print
Author Topic: Обговорення Інтерсіті 745/746 Київ - Славсько "Лижний Експрес"  (Read 23614 times)
Emblaze
Active user

Posts: 5796


View Profile
« Reply #320 on: 17.12.20 , 23:12 »
Share

А вот снега явно не обеспечат. ;)
Logged
Vyacheslav
Active user

Posts: 374


View Profile
« Reply #321 on: 18.12.20 , 16:12 »
Share

Хтось щось питав там? Чи не вірне пояснення
Ловлять стрибки напруги в КМ, коли зустрічний вантажний вмикає рекуперативне гальмування? В принципі пояснення логічне.
Logged
Nik UZ
Active user

Posts: 579


View Profile
« Reply #322 on: 18.12.20 , 17:12 »
Share

27.11.2020 о 18.29 перегін Тетерiв-Iрша поїзд №743 сполученням Дарниця-Київ-Львів (EKp1 №001) зупинився на 82 км ПК7 через спрацювання захисту АДД на вагонi №01,струмоприймач II-ї групи. Пiсля візуального огляду зауваженнь не виявлено. В енерrодиспетчера по пристроям контролю відключеннь к/мережі не було.
Відправився поїзд №743 0 18.49, прослідував станцію Ірша о 18.56 із затримкою на 23 хв. На ст. Львiв проведено огляд дахового обладнання поїзда №743, слідів ударів елементами к/мережі не виявлено, складено акт. Орієнтовна причина:-, розгерметизація повiтряної системи контролю  положення струмоприймачiв.
Підготувати лист-претензію до ПАТ «Крюківський вагонобудiвний завод» щодо неякісного виконання зобов'язань, а саме виконання ремонту міжрегіонального електропоїзда подвійного живлення моделi ЕКр-1.
Logged
Entony
Active user

Posts: 4997


View Profile
« Reply #323 on: 20.12.20 , 09:12 »
Share

Трохи фоток зі Славська.













Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5833


View Profile
« Reply #324 on: 20.12.20 , 10:12 »
Share

Сьогодні цей диво-поїзд привезе у Славське 2-х пасажирів 1-го класу і 17 пасажирів 2-го. У когось є причини провалу проекту?
Logged
Entony
Active user

Posts: 4997


View Profile
« Reply #325 on: 20.12.20 , 11:12 »
Share

Поки ще немає снігу в горах. Це одна із основних причин.
Львів його "дозавантажує".
Як було озвучено на зустрічі вчора - 705/706 (745/746) і так планували призначати лише до Львова. Відповідно, був би простій по Львові. Тому доїзд до Славського "погоди не міняє".
До речі, на 25, 30 і 31/12 з Києва 2 клас розкуплено під 0.
І за 5 днів курсування чи це"провал" чи "не провал" поки рано говорити, зважаючи на теперішній пас. потік.
До речі, 821/822 теж почала потрохи заповнюватись. Звісно не на 100%, але добрих 30%.
Щодо 823/824 поки рішення не прийнято.
« Last Edit: 20.12.20 , 11:12 by Entony » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5833


View Profile
« Reply #326 on: 20.12.20 , 12:12 »
Share

А до якого числа в телеграмі курсування цього чуда? Сніг встигне випасти?
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 2173


View Profile
« Reply #327 on: 20.12.20 , 12:12 »
Share

В телеграмі про сніг нічого не було сказано)
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10353


View Profile
« Reply #328 on: 20.12.20 , 12:12 »
Share

А що там по нічних поїздах? Який там зараз вихід по Славсько?
Це не сніг, звичайно, але все-таки непоганий лакмусовий папірець....
Logged
Utopist
Active user

Posts: 3454


View Profile
« Reply #329 on: 20.12.20 , 14:12 »
Share

А що там по нічних поїздах? Який там зараз вихід по Славсько?
На 24 число из Киева есть 12 К на 81-й (смотрел до Мукачево) На 25-е есть даже 2П.
А со Львова в сторону Ужгорода 45-й завтра есть 340 пустых плацкартных и 170 купейных мест.
Высадка из 81-го на завтра (в предположении, что от этих станций в сторону Ужгорода никто не сядет): Стрый - 11 К и 2 П, Сколе - 2П, Славско - 3 К.
Высадка из 745 - 11 из второго класса по Стрыю, никого по Сколе и от Сколе до Славско занято 4 места первого класса и 21 место второго, но по второму классу 16 мест занято в первом вагоне, как бы это не бронь какая-то была.
То есть пассажиров у ночных поездов в те края примерно как и у дневного, очень мало как для отдельного поезда.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!