Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.01.21 , 16:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Обговорення Інтерсіті 745/746 Київ - Славсько "Лижний Експрес"

Pages: 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41 42 43
Print
Author Topic: Обговорення Інтерсіті 745/746 Київ - Славсько "Лижний Експрес"  (Read 23664 times)
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5833


View Profile
« Reply #340 on: 21.12.20 , 00:12 »
Share

Норматив ІС+ до Ворохти — 08:54. І ДПКр його зміг би виконати ))) Але треба замовити принаймні шестивагонне виконання і швидкість 160 км/год, а ще краще — напрягти Крюків розробкою дизель-електропоїзда.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5492


View Profile
« Reply #341 on: 21.12.20 , 00:12 »
Share

На пам'ять

Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5492


View Profile
« Reply #342 on: 21.12.20 , 00:12 »
Share

Зараз, до Ворохти без проблем може виконатись норматив НЕ з Києва. Це якщо 749/750 грохнуть, і замінять вагони для 7/8. Та цього робити не варто, бо денний транс має свого пасажира. А пропонувати пересадку по Львову на ДПКр2 -- рівень різний (до речі, як там попит на пересадку з 745 на 823).
Норматив ІС+ до Ворохти — 08:54. І ДПКр його зміг би виконати ))) Але треба замовити принаймні шестивагонне виконання і швидкість 160 км/год, а ще краще — напрягти Крюків розробкою дизель-електропоїзда.
Піде, як Київ - Ворохта з розміном на Ворохта - Франківськ, Чернівці чи Львів.
« Last Edit: 21.12.20 , 00:12 by sergius » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4520


View Profile
« Reply #343 on: 21.12.20 , 04:12 »
Share

Норматив ІС+ до Ворохти — 08:54. І ДПКр його зміг би виконати ))) Але треба замовити принаймні шестивагонне виконання і швидкість 160 км/год, а ще краще — напрягти Крюків розробкою дизель-електропоїзда.
Якщо ти про гібрид (дизель+електро), то я про це писав де тільки міг. І головному конструктору по МВРСах на КВБЗ (вони колись самі афішували цю опцію, але не можу знайти згадку про це). Тим часом польський NEWAG 2 тижні тому здобув сертифікат на свій гібрид "Імпульс". На сайті ще (тиждень тому) не бачив. Спробуй переконати людей в УЗ, коли вони принципово не розуміють "як це таке може бути". От не вписується це у їх концепцію і все. А річ для України дуже затребувана. Навіть на регіоналках: Перемишль - Львів - КП.
Logged
opex
Active user

Posts: 12415


View Profile
« Reply #344 on: 21.12.20 , 04:12 »
Share

Зараз пару днів у Славському. У декількох місцевих питав - так а чо пушки не купити, щоб снігу настріляти, як в Буковелі? Один дядько каже, що складно з документами на землю, вона то селища, то приватна. А продати - селяни то не хочуть, бо діди ще тут корів пасли, а інші ломлять дурні ціни. От інвесторів з пушками і нема, і Тростян зараз сумно виглядає, ні снігу, ні майже людей.
Кажуть якийсь інвестор плюнув домовлятися з селянами і хоче будувати з нуля поруч в горах, на Рожівці. Ну, побажаєм удачі.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4520


View Profile
« Reply #345 on: 21.12.20 , 05:12 »
Share

Щось подібне в околицях Ясіні, де теж усе клаптиками нарізали... і худобу випасають. Але ж у Славському можна домовитись... про якусь символічну оренду на зимовий час, а влітку - нех' собі випасають тих корів. Якщо їх голова не може пояснити людям, що на туристах вони зароблять більше, то це все так і залишить нереалізованою казкою.
Logged
Vyacheslav
Active user

Posts: 374


View Profile
« Reply #346 on: 21.12.20 , 10:12 »
Share

треба замовити принаймні шестивагонне виконання
Треба замовити роботу в системі по 2 чи по 3, і ставити скільки треба
Logged
Sergio
Active user

Posts: 4450


View Profile
« Reply #347 on: 21.12.20 , 10:12 »
Share

От дивно у нас - на Черкаси заради пари потягів в день на Київ - електрифікацю, а на куди більш пасажиро- та вантажонапружену Львів-ІФ - гібрид.
Я так думаю, що краще навпаки.
Logged
tera
Active user

Posts: 1041


View Profile
« Reply #348 on: 21.12.20 , 10:12 »
Share

Зараз пару днів у Славському. У декількох місцевих питав - так а чо пушки не купити, щоб снігу настріляти, як в Буковелі? Один дядько каже, що складно з документами на землю, вона то селища, то приватна. А продати - селяни то не хочуть, бо діди ще тут корів пасли, а інші ломлять дурні ціни. От інвесторів з пушками і нема, і Тростян зараз сумно виглядає, ні снігу, ні майже людей.
Кажуть якийсь інвестор плюнув домовлятися з селянами і хоче будувати з нуля поруч в горах, на Рожівці. Ну, побажаєм удачі.
Я колись читав десь,"вуйки вони".Маючи на Тростян кріселку,та не зробити її 2-4 місну,то моветон.
П.С.Лижі ні,лижви або лещета.
Quote
Мовознавець Ярослав Рудницький пропонує називати це спортивне знаряддя "лещетами". Отже, лижник — "лещетар", лижний спорт — "лещетарство". В однині — "лещет". "Лещата" — неправильна назва, так зветься прилад для пресування паперу.
П.П.С.Поки писав,відповідь Sergio надійшла.
Коли 3 роки тому з Климпушем їхав,він на питання про електрифікацію Л-ІФ відповів,нема виходу на закордон.Тому Ізов,Яготин наше все.
Logged
Entony
Active user

Posts: 4997


View Profile
« Reply #349 on: 21.12.20 , 20:12 »
Share

ОККО планирует в 2021г начать строительство горнолыжного курорта в Карпатах, инвестиции составят $500 млн.


Холдинг ОККО Group планирует в 2021 году начать строительство горнолыжного курорта на территории Славской объединенной территориальной громады (Львовская обл.).

Как сообщил агентству "Интерфакс-Украина" замначальника управления туризма и курортов Львовской ОГА Тарас Лозинский, сумма инвестиций составит $500 млн.

"Это очень длительный проект, который будет продолжаться около четырех лет. Он стартует в 2021 году. Сейчас все вопросы с землей решены, следующий шаг – разработка проекта, проектно-сметной документации и начало строительных работ",- сказал он.

По словам Лозинского, курорт будет построен в 15 км от Славского в селах Верхняя Рожанка и Волосянка.

"Австрийские эксперты приезжали изучать склоны, высоту гор, инфраструктуру и эти населенные пункты попали в стратегию",- отметил он.

"ОККО все свои акции зарегистрировало в Славском и, соответственно, налог, который выплачивает компания, остается здесь, в громаде. Эти средства реинвестируют в развитие горнолыжной инфраструктуры, в бренд Славского, в ремонт дорог и развитие громады", - добавил Лозинский.

По его словам, курорт в техническом плане будет опережать Буковель на восемь-девять лет. Комплекс будет включать более 60 км трас. Реализация проекта будет проходить в три очереди.

OKKO Group – всеукраинский холдинг, флагманом которого является сеть АЗК "ОККО" ("Концерн "Галнафтогаз"). В состав OKKO Group входит более 10 разнопрофильных бизнесов в сфере производства, торговли, строительства, страховых, сервисных и других услуг.

В холдинг также входит жилищно-строительная компания "Ваш дом", занимающаяся проектированием, строительством и реализацией жилищных проектов. В портфеле компании ЖК "Пасичный", ЖК Villa Magnolia и монолитно-каркасный многоэтажный дом по ул. Зубривской во Львове, элитный ЖК в Ужгороде и жилой кирпичный дом в Мукачево. Общая площадь проектов компании составляет более 120 тыс. кв.м.

Акционерами и институциональными инвесторами компаний холдинга являются Европейский банк реконструкции и развития, GoldmanSachs, Horizon Capital, Renaissance Capital, Genesis AssetManagers, LLP и др.

https://interfax.com.ua/news/investments/711346.html
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41 42 43
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!