Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.01.21 , 14:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Обговорення Інтерсіті 745/746 Київ - Славсько "Лижний Експрес"

Pages: 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43
Print
Author Topic: Обговорення Інтерсіті 745/746 Київ - Славсько "Лижний Експрес"  (Read 23551 times)
Entony
Active user

Posts: 4997


View Profile
« Reply #350 on: 21.12.20 , 20:12 »
Share

Цікавий нюанс із букінгу.
Поїзд 745/746 набагато краще заповнюється між Києвом та Львовом (інколи між Львовом та Києвом) на відміну від інших ІС+, а саме 715/716 та 743/744.
715/716 і 743/744 відновлені ще у липні і курсують постійно.
І чомусь навіть Вінниця, Хмельницький і Тернопіль "не рятують" заповнюваність 715/716.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 23023


View Profile
« Reply #351 on: 21.12.20 , 21:12 »
Share

А що Вас дивує?
так само було і раніше (у сенсі у часи, коли IC+  ще не ходили до Перемишля).
Ранковий IC+ Київ - Львів і вечірній Львів - Київ популярніші ніж зворотні, а на Київ - Дніпро і Київ - Харків - навпаки.
Як бачите за роки, що минули з тих часів - нічого не змінилось.
Потім коли видовжили до Перемишля - різниця в популярності стала ще більшою, але там було не зовсім ясно яким є вклад Перемишля (можна було собі мислити, що це більшою мірою за рахунок бажаючих їхати до Польші цей рейс популярніший ніж 743/744).
Але як бачите - справа не у тому.
Quote
І чомусь навіть Вінниця, Хмельницький і Тернопіль "не рятують" заповнюваність 715/716.
тому-що їхати на 715/716 з Києва до Львова задовго, а для пасажирів з Вінниці, Хмельницького і Тернополя - рівень цін IC+ дещо високуватий (був-би там цінник рази у 1,5 менший - гадаю проблем з популярністю не було б).

Нагадаю вам, що його попередник (той що ходив суто по маршруту Київ - Львів, тобто ще до видовження до Перемишля) - свого часу не витримав перевірки часом і здох, правда потім після успіху видовження до Перемишля - таки перейшли на курсування двох пар одна з котрих через Вінницю - Тернопіль і там уже з заповненістю було краще, але там бажаючі їхати з Вінниці - Хмельницького - Тернополя до Польщі дозаповнювали його і виходило майже нормально.
А зараз, коли в Перемишль їздити не можна і через це рейси вкорочені до Львова - наочно видно що стара проблема нікуди не поділась і що з цінниокм IC+ - на південному маршруті цей поїзд недобирав пасажирів навіть в "тепличних" умовах коли 705/706 (745/746) немає і конкуренції з ним немає.

А якщо б замість 745/746 зробили б IC+ коротшим маршрутом (наприклад суто до Львова або до якого там місця він встигне), але дещо менш раннім часом виїзду з і Києва і менш пізнім приїздом назад - то не факт що 715/716 взагалі виживе, бо та невелика кількість пасажирів, що зараз ним їздить з Києва до Львова - з нього остаточно втече, а пасажирів від/до Вінниці, Хмельницького і Тернополя при IC+івському ціннику набрати на повний важко. Це до-речі дуже наочно показує, що ті ~400 пасажирів, що сьогодні розкупили 746 для поїздки зі Львова до Києва - при відсутності такого поїзда - не на 716 перейдуть, а краще або поїдуть нічним поїздом, або взагалі відмовляться від поїздки (може літаком полетять), але примустити їх обрати 716 тим, що  746 (706) не ходитиме -  дохлий номер, вони на таке не поведуться, залізниці пора б зрозуміти цю особливість і припинити намагатись примучити цю групу пасажирів до дозаповнення 715/716.
Logged
Entony
Active user

Posts: 4997


View Profile
« Reply #352 on: 21.12.20 , 21:12 »
Share

Завжди була "мантра", що будь-який поїзд через Вінницю - Хмельницький - Тернопіль приречений  на "успіх". А виявляється, що з 715/716 все навпаки.
З Перемишлем ми всі памятаємо, що було - дешевше було купити квиток Київ - Перемишль і вийти у Львові, аніж просто купити квиток Київ - Львів.
« Last Edit: 21.12.20 , 22:12 by Entony » Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 2173


View Profile
« Reply #353 on: 21.12.20 , 22:12 »
Share

Розкажіть про це Пєрцу. Для нього це буде несподіванкою.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 23023


View Profile
« Reply #354 on: 21.12.20 , 22:12 »
Share

Завжди була "мантра", що будь-який поїзд через Вінницю - Хмельницький - Тернопіль приречений  на "успіх". А виявляється, що з 715/716 все навпаки.
З Перемишлем ми всі памятаємо, що було - дешевше було купити квиток Київ - Перемишль і вийти у Львові, аніж просто купити квиток Київ - Львів.
це бувало дуже недовго, при чому переважно лише у 1-му класі. У будь-якому то був короткий епізод, що до того, що ми тут обговорюємо (популярність 745/746 vs 715/716 або 743/744) - не має стосунку.
« Last Edit: 21.12.20 , 22:12 by Maxy » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10353


View Profile
« Reply #355 on: 21.12.20 , 22:12 »
Share

А що Вас дивує?
так само було і раніше (у сенсі у часи, коли IC+  ще не ходили до Перемишля).
Ранковий IC+ Київ - Львів і вечірній Львів - Київ популярніші ніж зворотні, а на Київ - Дніпро і Київ - Харків - навпаки.
Як бачите за роки, що минули з тих часів - нічого не змінилось.
Вже давно не так.
731/732 навіть зараз більш затребуваний, ніж 733/734, а до ковіду (коли було багато авіарейсів) популярність 731/732 перед 733/734 була ще більшою.
З букінгу це видно наочно.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 23023


View Profile
« Reply #356 on: 21.12.20 , 22:12 »
Share

ага, бачу, і на Харків теж є така тенденція.

Але бачите, це характер відносного попиту на зеркальні рейси став "львовоподібним" на харківському і дніпровському напрямках, а зовсім не навпаки.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 3454


View Profile
« Reply #357 on: 21.12.20 , 22:12 »
Share

Да, прибытие в Днепр в 23:44 все же перегиб.
Реально подтверждается тезис, что отправление/прибытие дневных поездов должно быть во вменяемое время с точки зрения режима сна большинства людей и с возможностью хотя бы из/до крупных спальников добраться до поезда на гортранспорте. То есть выезд не раньше 6:30, прибытие не позже 23:00, а для отдельных городов, где вокзал не в центре, еще позже/раньше.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10353


View Profile
« Reply #358 on: 21.12.20 , 22:12 »
Share

За Харків не скажу, але ранковий ІС+ з Києва на Дніпро та вечірній ІС+ до Києва вже більш популярний за дзеркальний вже роки чотири як мінімум.

Я цьому знаходжу таке пояснення. Для пасажирів, які мешкають у Києві, а їздять до родичів у той же Дніпро прибуття о 23 з копійками геть запізно, а повернення додому в Київ серед дня - взагалі неприпустимо. А ось о 23 годині повернення додому, пізнувато, але ще куди не йшло.

Аналогічно й для відряджень. Десь у Кам"янське чи Дніпро приїхати в обід та щось зробити по справах - ще куди не йшло, а ось у Київ вже трохи напряжно буде, враховуючи масштаб міста.  
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10353


View Profile
« Reply #359 on: 21.12.20 , 22:12 »
Share

То есть выезд не раньше 6:30, прибытие не позже 23:00, а для отдельных городов, где вокзал не в центре, еще позже/раньше.
В Днепре отправление в 6.30 это рановато, хоть вокзал и в центре. Я, например, вообще со своего района просто физически не успею даже первым выпуском трамвая, с других районов если и можно успеть - это игра в русскую рулетку.

Мой друг с Победы-3 еще в бывший "Столичный экспресс" (6.41) дважды так чуть ли не на ходу уже запрыгивал - потом плюнул на эту затею, а Победа, это далеко не отшиб.

Никто не будет планировать поездку с гортраснпортом, если зазор будет менее 10-15 минут (это если опытный пассажир) и менее 20 минут для обывателя если прибытие на Вокзальную площадь или 30 минут в случае со Старомостовой площадью. 
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!